تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815404581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كارشناس تربيت بدني يزد: اهميت ورزش زنان كمتر از مردان نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كارشناس تربيت بدني يزد: اهميت ورزش زنان كمتر از مردان نيست
يزد - كارشناس امور ورزشي بانوان اداره كل تربيت بدني يزد ، با اشاره به باور عمومي مبني بر كم اهميت بودن ورزش زنان ، گفت: اهميت ورزش زنان كمتر از مردان نيست.


" حميده رمضاني " روز دوشنبه به مناسبت هفته تربيت بدني و ورزش ، در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: اين موضوع در برنامه هاي ورزشي رسانه ها به راحتي قابل مشاهده است.
به گفته وي ، بسياري از گزارش هاي ورزشي به مردان اختصاص دارد و رسانه ها در پوشش ورزش زنان بر ويژگي هاي خاص مربوط به ورزش بانوان مانند ظرافت توازن و جنبه هاي زيبايي شناختي ، توجهي از خود نشان نداده بلكه بر همان تعاريف سنتي از ويژگيهاي زنانه توجه مي نمايند.
رمضاني اظهار داشت: مفسران ورزشي در تفسير فعاليتهاي ورزشي زنان بر حرفه اي بودن و قدرت بدني زنان ورزشكار تاكيد ننموده و اولين نامهايي كه براي ناميدن ورزشكاران بكار مي برند "تيم دختران" يا "تيم خانمها" مي باشد در حاليكه براي مردان از چنين پيشوندها يا پسوندهايي استفاده نمي كنند.
وي اضافه كرد: رويدادهاي ورزشي مردان در رسانه بيشتر مورد تشويق و ترويج قرار مي گيرد زيرا عقيده دارند كه اين ورزشها داراي سابقه تاريخي و سنتي اند ولي ورزشهاي زنان داراي اين ويژگيها نيستند.
رمضاني تصريح نمود: رسانه هاي ورزشي بيشتر خاص مردان است تا زنان و موضوعات ورزشي زنان در رسانه هاي نوشتاري مثل روزنامه هاي ورزشي به ندرت به عنوان تيتر اصلي انتخاب مي شود.
استان يك ميليون نفري يزد حدود 13 هزار ورزشكار زن دارد.
ك/3 650/1027/ 607 شماره 245 ساعت 11:47 تمام
 دوشنبه 29 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن