تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820975382




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي نژاد: اروپايي ها از فرصت جديد گسترش روابط با ايران استفاده كنند


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: احمدي نژاد: اروپايي ها از فرصت جديد گسترش روابط با ايران استفاده كنند
رئيس جمهور با بيان اين كه شرايط جهان به سرعت در حال تغيير است، گفت:اين شرايط فرصت مناسبي براي كشور هاي اروپايي و به خصوص بلژيك است كه در جهت توسعه روابط با جمهوري اسلامي ايران گام بردارند.

به گزارش فارس به نقل از دفتر امور رسانه هاي رياست جمهوري، محمود احمدي نژاد ظهرروز يكشنبه پس از دريافت استوارنامه «فيليپ كولن» سفير جديد بلژيك با بيان اينكه روابط دو ملت تاريخي است، اظهار داشت: علاقه منديم بين همه ملتها به خصوص ايران و بلژيك روابط دوستانه با احترام متقابل برقرار باشد.

رئيس جمهور با تاكيد بر اينكه دوران يكجانبه گرايي، زورگويي و سلطه برخي قدرتها به پايان رسيده و شرايط براي توسعه روابط دوستانه بين همه ملتها در حال فراهم شدن است، تصريح كرد: در دوران جديد ملت ها و دولتها بهتر مي توانند با همكاري يكديگر مناسبات خود را گسترش دهند. احمدي نژاد با بيان اينكه در٦٠ سال گذشته دولت آمريكا هزينه اقدامات خود را به اروپايي ها تحميل كرده و از منافع آن نيز به تنهايي به نفع خود بهره برداري كرده است،خاطر نشان كرد: اين دوران به پايان رسيده و فرصت و بستر خوبي براي كشورهاي اروپايي فراهم شده است. رئيس جمهور تاكيد كرد: ايران و كشورهاي اروپايي و به خصوص بلژيك با هم روابط تاريخي دارند و بايد در كنار هم زندگي كنند و تقويت و توسعه روابط دو جانبه نيز به نفع ملتهاي دو كشور خواهد بود.

«فيليپ كولن» سفير جديد بلژيك نيز در اين ديدار توسعه روابط ميان جمهوري اسلامي ايران و بلژيك را در دوران ماموريتش مورد تاكيد قرار داد و گفت :دو كشور همواره روابط حسنه داشته اند و بايد براي تقويت، تعميق و گسترش اين مناسبات تلاش كنيم. دكتر محمود احمدي نژاد، همچنين در ديدار سفير ايتاليا، ايران و ايتاليا را مركز تمدن و فرهنگ جهاني دانست و گفت: دو كشور بايد با توسعه همكاري ها ويژگي هاي تمدن و فرهنگ خود را در خدمت منافع دو ملت و جهان قرار دهند.

به گزارش ايسنا، رييس جمهوري صبح يك شنبه به هنگام دريافت استوار نامه آلبرتو برادانيني، سفير جديد ايتاليا در تهران با بيان اين كه در مسائل منطقه اي و جهاني زمينه هاي مشتركي ميان دو كشور وجود دارد، افزود: ايران و ايتاليا مي توانند از اين ديدگاه هاي مشترك براي توسعه همكاري هاي دو جانبه و در خدمت امنيت و صلح جهاني بهره گيري كنند.

وي به نقش ايران و ايتاليا در شرايط جديد و آينده جهاني اشاره كرد و گفت: تحولات بسيار زيادي در انديشه فرهنگي، سياسي و اقتصادي دنيا اتفاق افتاده است و دو كشور مي توانند با كمك هم تاثير سازنده اي در شكل گيري دنياي جديد داشته باشند.
 يکشنبه 28 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن