تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821091904




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آيا مي دانستيد...


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: آيا مي دانستيد...
1) آيا مي دانستيد در اكثر كارخانه هاي آبليمو هاي صنعتي، حتي يك ليمو هم وارد نمي شود و آبليمو صنعتي از «آب كاه» بعلاوه برخي اسانس ها و جوهرنمك توليد مي شود كه همين امر موجب ته نشين نشدن محتواي آبليمو مي باشد.
2) آيا مي دانستيد كره گياهي دروغي بيش نيست و با مواد پايه اي نفت و در برخي كشور ها فضولات انساني توليد مي شود و موجب تشكيل پلاك اتروم در عروق كرونر قلب و بيماري ايسكميك قلبي مي شود.
3) آيا مي دانستيد نوشابه ها موجب آسيب ديدگي سلول هاي كبدي، بي قراري و نامنظمي ضربان قلب بعلت وجود بنزوات سديم و كافئين مي شود.
4) آيا مي دانستيد گاز CO2 موجود در نوشابه ها سبب پوكي استخوان مي شود. فسفر و اسيدسولفوريك رقيب كلسيم سطح استخوان و موجب نرمي استخوان مي شود. يك عدد نوشابه به اندازه 6 بشقاب برنج چاق كننده است.
5) آيا مي دانستيد اگر دندان شكسته اي را در داخل بطري نوشابه بياندازيد پس از 7ساعت حل مي شود.
6) آيا مي دانستيد پفك بر اساس تحقيقات پزشكي انجام شده در كشور انگلستان موجب عقيمي و ناباروري در كودكان مي گردد.
7) آيا مي دانستيد پفك حاوي تارترازين (ماده قرمز و نارنجي رنگ) است كه سبب اختلالات رفتاري، اضطراب، پرخاشگري و عصبيت در اطفال مي شود.
8) آيا مي دانستيد پنير پفك، پنير فاسد و تاريخ مصرف گذشته مي باشد. چسبندگي پفك بر اساس تحقيقات با 7 مرتبه مسواك هم تميز نمي شود وموجب بي اشتهايي مي شود.
9) آيا مي دانستيد برنج پر مصرف ترين اقلام سفره ايرانيان سودا زاست و موجب غلظت خون مي شود.
10) آيا مي دانستيد چاي سياه موجب كم خوني، آريتمي قلب، اختلالات گوارشي، چروكيدگي پوست و ريزش مو مي شود.
11) آيا مي دانستيد شكر سفيد براي كبد مضر و موجب به هم خوردن متابوليسم سلول هاي كبدي و مواد رنگ بر قند و شكر هم مضر مي باشد.
12) آيا مي دانستيد قند و شكر، تفاله باقيمانده چغندر قند و نيشكر است كه مواد ارزشمند آن گرفته شده و به دام ها داده مي شود.
 يکشنبه 28 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 219]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن