تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821200848




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آخرين وضع انتخابات رياست جمهوري آمريكا


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: آخرين وضع انتخابات رياست جمهوري آمريكا
انتخابات رياست جمهوري آمريكا در حالي از امروز در برخي از ايالت هاي اين كشور نظير آيووا، جرجيا، اوهايو و نوادا آغاز شده است، كه آمارها از پيشتازي اوباما حكايت دارد.
به گزارش شبكه خبر، در شرايطي كه كمتر از سه هفته به تعيين نهايي رئيس جمهور جديد آمريكا وقت باقي است آمارها از پيشتازي باراك اوباما نامزد دموكرات ها در انتخابات رياست جمهوري حكايت مي كنند.

نكته قابل توجه در حين برگزاري انتخابات در ايالات نامبرده اين است كه نامزدهاي جمهوري خواه و دموكرات عمدتا كار تبليغاتي خود را از ايالت هايي آغاز كرده اند كه عمدتا سمت و سوي راي اين سه ايالت در ماه هاي گذشته به سوي جمهوري خواهان معطوف بوده است .

به گفته كارشناسان ناظر بر انتخابات رياست جمهوري آمريكا ، باراك اوباما ، نامزد دموكرات ها تاكنون توانسته است پيش بيني هاي برخي كارشناسان را بر هم بزند و در اين چهار ايالت راي قابل توجهي را به دست آورد ؛ هر چند كه برخي ديگر از تحليل گران هم معتقدند پول هايي كه اوباما براي انتخاب شدن خود به منظور ورود به كاخ سفيد خرج مي كند بي حد و حصر است و جان مك كين و تيم جمهوري خواه او هرگز نخواهند توانست در اين برهه اوباما را مغلوب كنند.

به گزارش سي ان ان ، در ايالات آيووا ، جرجيا ، اوهايو و نوادا كفه ترازو در شرايطي به نفع اوباما سنگيني مي كند كه فقط در ايالت نوادا ، يك و نيم ميليون راي دهنده با رفتن به اماكن اخذ راي، آراي خود را به صندوق ها ريخته اند.

همچنين بر اساس آخرين نظرسنجي ها ، باراك اوباما نامزد دموكرات ها دو درصد از جان مك كين نامزد جمهوري خواه جلوتر است و رقابت تنگاتنگي به نفع اوباما در حال حاضر وجود دارد.

اين نظرسنجي كه توسط رويترز، سايت سي اس پن، و زاگبي به عمل آمده و نتايج آن امروز منتشر شده است، از پيشتازي اوباما به نسبت چهل و هشت بر چهل و شش در شرايطي حكايت دارد كه به برگزاري انتخابات كمتر از سه هفته باقي است.

به گزارش فاكس نيوز كه همواره از جمهوري خواهان حمايت كرده است، هر دو كانديدا امروز در ايالت هايي مبارزه مي كنند كه پيروزي در آنها براي رفتن به كاخ سفيد مهم و اساسي است. جالب آنكه فاكس نيوز هم اذعان كرده است كه در اين چهار ايالت ( آيووا ، جرجيا ، اوهايو و نوادا) مردم ساكن در آن ، پيش از اين از كانديداهاي جمهوري خواه حمايت كرده اند.

اين شبكه آمريكايي درباره برنامه هاي امروز جان مك كين نيز اعلام كرد او براي پس زدن پيشتازي اوباما و عقب نماندن از او در نظر سنجي ها، امروز به ميتينگ هاي انتخاباتي در ايالت هاي كاروليناي شمالي و ويرجينيا مي رود.

همچنين باراك اوباما نيز با پيام تغيير و دگرگوني ( in change we beleive ) راهي ايالت ميسوري مي شود.

همچنين نتايج نظرسنجي هاي اخير نشان مي دهد بحران اقتصادي آمريكا به پيشتازي اوباما كمك كرده است ؛ با اين حال اوباما در ويرجينيا به حاميانش هشدار داد غرّه نشوند، و از آنان خواست مبارزه را رها نكنند.

مك كين هم ديروز به ايالت فلوريدا رفت و در سخنراني براي حاميانش از آنان خواست اميد را از دست ندهند.

همچنين سناتور جو بايدن ، شريك انتخاباتي و معاون اوباما در ايالت نيو مكزيكو براي رئيس خود راي جمع مي كند و سارا پيلين هم همين نقش را براي مك كين در ايالت اوهايو انجام مي دهد.

گفتني است پيلين ديشب در شو تلويزيوني كمدي Saturday Night Live شركت كرد . در اين شو ، دست اندركاران اين برنامه تلويزيوني سعي كرده بودند براي ارائه نقشي طنز آميز از سارا پيلين از يك هنرپيشه شبيه به او به نام تينا في استفاده كنند.

تينا في Tina Fey - هنرپيشه اي كه چهره اي شبيه پيلين دارد - تماشگران بسياري را به خود جلب كرده است.
 يکشنبه 28 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن