تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خوبى و بدى در روز جمعه چند برابر (حساب) مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815510756




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فوتبال نوجوانان آسيا تيم فوتبال نوجوانان ايران قهرمان شد


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: فوتبال نوجوانان آسيا تيم فوتبال نوجوانان ايران قهرمان شد
جام جم آنلاين: تيم فوتبال نوجوانان كشورمان با پيروزي برابر كره جنوبي براي نخستين بار در تاريخ فوتبال ايران به عنوان قهرماني آسيا دست پيدا كرد.


به گزارش مهر، ديدار فينال رقابتهاي فوتبال نوجوانان آسيا از ساعت 30/14 دقيقه امروز به وقت تهران در ورزشگاه پاختاكور شهر تاشكند ازبكستان بين تيم هاي ايران و كره جنوبي آغاز شد كه تيم فوتبال نوجوانان كشورمان در پايان با پيروزي 2 بر يك برابر كره جنوبي براي نخستين بار در تاريخ فوتبال ايران قهرمان آسيا شد.

براي تيم فوتبال نوجوانان كشورمان در اين ديدار محسن طالبات در نيمه اول و كاوه رضايي در نيمه دوم گلزني كردند و براي كره جنوبي نيز «چانگ لي» در ثانيه هاي پاياني گل زد تا تيم كشورمان با پيروزي 2 بر يك برابر كره جنوبي عنوان قهرماني را از آن خود كند.

شاگردان علي دوستي پس از 3 پيروزي متوالي در گروه A مرحله نهايي رقابت هاي مقدماتي رقابت هاي قهرماني نوجوانان آسيا، ضمن صعود مقتدرانه به مرحله يك چهارم نهايي خود را به عنوان يكي از مدعيان اصلي فتح اين جام معرفي كردند.

آنها كه در مرحله نخست اين مسابقات با چهار پيروزي مقتدرانه برابر بحرين، اردن، نپال و كويت، 17 گل زده و بدون گل خورده راهي مرحله نهايي رقابت هاي قهرماني شدند، در ديدارهاي يك چهارم و نيمه نهايي، دو تيم مطرح سوريه و امارات را بدون گل خورده از پيش رو برداشتند و راهي ديدار نهايي شدند.

تيم فوتبال نوجوانان كشورمان با كسب پيروزي 2 بر يك برابر نوجوانان كره جنوبي براي نخستين بار در تاريخ فوتبال آسيا به عنوان قهرماني آسيا دست پيدا كرد.
 يکشنبه 28 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن