تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بدانيد كه هر كس در راه حق از دنيا برود، به بهشت و هر كس در راه باطل از دنيا برود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816299899




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دانلود مستند سیاره زمین قسمت پنجم : بیابان ها


واضح آرشیو وب فارسی:پی سی دی:


Planet Earth : Deserts

دانلود مستند سیاره زمین قسمت پنجم : بیابان ها Planet Earth : Deserts

***هر روز با یک قسمت از این مجموعه در خدمت شما کاربران پی سی دی هستیم***

***زیرنویس فارسی قسمت پنجم این مجموعه اضافه شد***

***لطفا جهت مشاهده قسمت های قبلی این مجموعه از طریق این لینک اقدام فرمایید***

در این پست با یک مستند بسیار زیبا از سری مستندهای شبکه BBC در خدمت شما کاربران عزیز پی سی دی هستیم. مستندات شبکه بی بی سی همیشه جز پرطرفدارترین مستندهایی هستند که وارد بازار می شوند. مستندی که امروز برای شما آماده کرده ایم مربوط به مجموعه مستندهای سياره زمين است که يكي از بي نظيرترين، بزرگترين و زيباترين فيلمهاي مستندي است كه توسط انسان ساخته است. كافي است فقط و فقط نام اين مجموعه را در گوگل جستجو كنيد و از خيل عظيم نتايج بدست آمده ، چندين مورد اول را مطالعه كنيد تا به برتري اين مجموعه نسبت به ساير مجموعه هاي مشابه خود پي ببريد.امتیاز دست نیافتنی 9.7 از 10 در سایت IMDB گواهی بر برتری بی چون و چرای این مجموعه است. اين مجموعه مستند در سال 2006 توسط بخش مستند كانال BBC‌ و به كارگرداني Alastair Fothergill (كارگردان شهير فيلمهاي مستند) با بودجه 25 ميليون دلار! در طي مدت 5 سال ساخته شد. George Fenton براي اين مجموعه موسيقي باشكوهي را تصنيف كرده است كه لذت تماشاي اين چنين اثري را چندين برابر كرده است. در زمان تماشاي اين مجموعه بارها و بارها سكانس هاي باورنكردني را خواهيد ديد كه گوش سپردن به اين موسيقي متن (كه با كيفيت صدای دالبی دیجیتال5.1 صدابرداري شده است)‌ بر هيجان شما خواهد افزود.این مجموعه در 62 کشور و 204 محل متفاوت فیلمبرداری شده است. گوینده این مستند David Attenborough میباشد(البته در نسخه آمریکایی Sigourney Weaver گوینده است.) که از شناخته شده ترین گویندگان و طبیعت شناسان جهان می باشد و لقب Sir را نیز دریافت کرده است. این مستند دارای 11 اپیزود می باشد. در اولین اپیزود یک دید عمومی درباره مناطقی که در 10 اپیزود بعدی قرار است به آنها پرداخته شود، داده می شود. درهر کدام از 10 اپیزود بعدی به بررسی یکی از بوم های طبیعی روی زمین و جانورانی که در آن ناحیه زندگی می کنند، می پردازد. در این مستند رفتارهایی از حیوانات که تا قبل از این دیده نشده بود به تصوبر کشیده شده است. مانند: تعقیب گوزن توسط گرگ ها از بالا، بچه خرسهای گریزلی که برای اولین بار از غار بیرون می آیند، حمله ناگهانی صدها شمشیرماهی و .... مدت زمان هر کدام از این 11 ايپيزد حدود 52 دقیقه می باشد که 10 دقیقه از آن به نحوه ساخت همان قسمت اختصاص دارد.

در قسمت پنجم این مجموعه سفری خواهید داشت به بیابان های بسیار شگفت انگیز, بیایان هایی که به خاطر بارندگی سالیانه کم دارای پوشش گیاهی کمی هستند و تقریبا یک سوم کره زمین را بیابان ها تشکیل داده اند. شاید هر وقت صحبت از بیابان ها به میان بیاید فکر کنید که اين مناطق نامطلوب روي سطح زمين فاقد حیات باشند. اما به طور شگفت آوري اين طور نيست در همه آنها به نحوي حيات پرمخاطره اي وجود دارد. تقریبا همه بیابان ها و صحرا ها داغ و سوزان نمي باشند. بادهايي كه با سرعت 50 مايل در ساعت از سمت سيبري مي وزند باعث مي شوند كه در بيابان هاي گوبي در مغولستان برف ببارد. دماي بالاي 50 درجه سانتي گراد در تابستان و افت دما تا منفي 40 درجه در اواسط زمستان باعث مي شود كه يكي از نامناسب ترين جاهای دنیا بيابان ها ناميده شوند. با این حال حيوانات بسيار كمي مي توانند در اين تغييرات طاقت فرسا زنده بمانند. یکی از گونه های حیوانی در این بیابانها شترهاي وحشي دوكوهان آسيايي هستند و جز يكي از كمياب ترين پستانداران روي زمين مي باشند. و احتمالاً بزرگترين مشكل آنها فقدان آب بخصوص در زمستان مي باشد.زيرا در اين هنگام مقدار كم آب موجود، به شكل يخ به دام افتاده است. به طرز شگفت انگيزي برف هاي اينجا هيچوقت ذوب نمي شوند. بدليل اينكه هوا در اينجا بسيار سرد و خشك مي باشد، نور خورشيد باعث مي شود كه برف مستقيما به بخار تبديل شود. اما برف تنها منبع آب در اين بيابان مي باشد،بنابراين شترهاي دوكوهان مجبورند برف را بخورند و...

 

 


Planet Earth : Deserts

 



Planet Earth : Deserts
دانلود با لینک مستقیم سرور اول - لینک مستقیم سرور دوم - غیر مستقیم از Fileserve


Planet Earth : Deserts
199 MB


Planet Earth : Deserts
دانلود زیرنویس فارسی: لینک مستقیم سرور اول - لینک مستقیم سرور دوم - غیر مستقیم از Fileserve


Planet Earth : Deserts
12 KB


Planet Earth : Deserts
کیفیت: HDRip - MKV


Planet Earth : Deserts
زمان:
میانگین هر قسمت 52 دقیقه


Planet Earth : Deserts
زبان: انگلیسی


Planet Earth : Deserts
رمز: www.p30day.com

به دلیل مشکلاتی که برخی از کاربران برای هماهنگ سازی زیرنویس ها داشتند لازم دانستیم آموزش هماهنگی زیرنویس ها را برای شما عزیزان آماده کنیم.

کاربران عزیز برای اجرای دقیق و هماهنگ زیرنویس ها از برنامه قدرتمند KMPlayer استفاده کنید. البته این آموزش مربوط به هماهنگ سازی زیرنویس در برنامه KMPlayer می باشد.

برای هماهنگ کردن زیرنویس فیلم ها در نرم افزار KMPlayer کافیست کلید های "]" و "[" را بفشارید تا با هر بار زدن دکمه، 0.500 ثانیه به جلو ( ] ) یا به عقب ( [ ) بروید.


Planet Earth : Deserts

همچنین در بعضی مواقع این مشکل پیش می آید که پس از هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم بمرور زمان (بعد از 1 یا 2 دقیقه ) زیرنویس دوباره ناهماهنگ میشود.که این مشکل برمیگردد به ناهماهنگ بودن سرعت فرم های فیلم با زیرنویس.
برای رفع این مشکل باید از منوی (با راست کلیک بر روی صفحه ی نمایش نرم افزار منو باز می شود) subtitles > Subtitle FPS conversion یکی از سرعت فرم ها را انتخاب نمایید.
اگر سرعت مورد نظرتان را پیدا ننمودید می توانید از بخش Edit سرعت دلخواهتان را ایجاد نمایید.


Planet Earth : Deserts
















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پی سی دی]
[مشاهده در: www.p30day.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 3303]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن