تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821124666




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بالمر: Windows 7 نسخه تكميل شده Vista است


واضح آرشیو وب فارسی:همکاران سیستم: بالمر: Windows 7 نسخه تكميل شده Vista است


"استيو بالمر"(Steve Ballmer) مديرعامل مايكروسافت حين سخنراني خود براي دفاع از سيستم‌عامل Windows Vista پس از گذشت دو سال از زمان ورود به بازار اعلام كرد، Windows 7 شبيه به Windows Vista خواهد بود و فقط ابزارهاي بيشتري خواهد داشت.

بالمر در همايش سالانه مركز مطالعاتي و تحقيقاتي گارتنر با نام Symposium ITxpo توضيح داد: « Windows 7 در اصل همان Vista است كه بسيار تكميل‌تر و بهتر شده است».

"نيل مك‌دونالد"(Neil MacDonald) يكي از كارشناسان مركز گارتنر در اين همايش از بالمر سوال كرد، مايكروسافت كه در حال انجام اقدامات گسترده روي سيستم‌عامل Windows 7 است، چگونه مشكلات خود را براي عرضه سيستم‌عامل Vista حل خواهد كرد و چه تضميني وجود دارد كه اين سيستم‌عامل جديد موفق خواهد شد.

بالمر در اين باره توضيح داد: « Windows Vistaسيستم‌عامل خوبي است، Windows 7 نيز Windows Vista با رابط كاربري مرتب‌تر و كاربردي‌تر محسوب مي‌شود و اجراي ابزارها در آن ارتقا يافته است. من كسي را تشويق نمي‌كنم كه منتظر سيستم‌عامل جديد باشد، من به فعاليت‌هاي خود در اين زمينه ادامه مي‌دهم و سعي مي‌كنم اين سيستم‌عامل را به صورت گسترده تكميل و عرضه كنم. ما مجبور نبوديم كه در يك فضاي ناسازگار به توليد و تكميل اين برنامه بپردازيم».

بالمر به اين نظريه كه سيستم‌عامل Windows 7 به صورت محدود عرضه خواهد شد و تكميل‌ كننده Vista خواهد بود، اعتراض كرد. او در اين باره توضيح داد: « Windows 7يك سيستم‌عامل كامل است و به صورت مجزا و گسترده در سراسر جهان عرضه خواهد شد».
 شنبه 27 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همکاران سیستم]
[مشاهده در: www.systemgroup.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن