تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تا ده ميل اطراف قبر حسين بن على عليه‏السلام بركت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815509843




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: اخبار كوتاه از فوتبال
نوجوانان ايران امروز براي قهرماني آسيا به ميدان مي روند
تيم فوتبال نوجوانان ايران در حالي عصر امروز برابر كره جنوبي به ميدان مي رود كه پس از 5پيروزي متوالي در رقابت هاي قهرماني نوجوانان آسيا، تنها به بالابردن جام قهرماني اين رقابتها مي انديشد.شاگردان علي دوستي پس از سه پيروزي متوالي در گروه A مرحله نهايي رقابت هاي مقدماتي رقابت هاي قهرماني نوجوانان آسيا، ضمن صعود مقتدرانه به مرحله يك چهارم نهايي خود را به عنوان يكي از مدعيان اصلي فتح اين جام معرفي كردند.
آنها كه در مرحله نخست اين مسابقات با چهار پيروزي مقتدرانه برابر بحرين، اردن، نپال و كويت، 17گل زده و بدون گل خورده راهي مرحله نهايي رقابت هاي قهرماني شدند، در ديدارهاي يك چهارم و نيمه نهايي، دو تيم مطرح سوريه و امارات را بدون گل خورده از پيش رو برداشته و راهي ديدار نهايي شدند.البته شاگردان علي دوستي امروز حريف مقتدري را پيش روي خود مي بينند. كره جنوبي، تيمي كه ژاپن قهرمان دوره گذشته اين مسابقات را در مرحله نيمه نهايي از پيش رو برداشته است.
كره اي ها كه اين مسابقات را با دو پيروزي 5بر2 برابر هند و 9 برصفر مقابل اندونزي آغاز كردند، در ديدار سرگروهي گروه B، برابر سوريه در دقيقه پاياني شكست را با تساوي عوض كردند تا در مرحله يك چهارم نهايي به سد محكمي چون ايران برنخورند.ضمن اينكه آنها در اين مرحله دست به كار بزرگي زدند و ازبكستان ميزبان مسابقات را با نتيجه 3 بر صفر شكست دادند و توانستند صعود خود به جام جهاني را قطعي كنند.اين تيم در مرحله نيمه نهايي هم با نتيجه 2 بر يك ژاپن را از پيش رو برداشت و براي بالابردن جام قهرماني روز سختي را مقابل مردان نوجوان ايران پيش رو دارند. اين ديدار امروز ساعت 15در ورزشگاه ملي شهر تاشكند ازبكستان برگزار مي شود.
قطبي: با 70 امتياز قهرمان مي شويم
افشين قطبي قبل از رويارويي تيم پيروزي مقابل فولاد خوزستان گفت: هرچند كه بدست آوردن در قهرماني پياپي بسيار سخت است اما من به هواداران تيم پيروزي قول مي دهم كه تيممان امسال حداقل با كسب 70 امتياز قهرمان ليگ برتر خواهد شد.وي با بيان اينكه ماركو دستيار برزيلي اش پس از مرتفع شدن مشكلاتش در برزيل روز شنبه (امروز) ساعت 5 صبح وارد ايران خواهد شد و حتي در بازي با فولاد روي نيمكت تيم پيروزي خواهد نشست در خصوص آخرين وضعيت رحمان رضايي گفت: ما يك جاي خالي بيشتر در ليست مان نداريم كه با توجه به خصوصياتي كه الونگ دارد دوست دارم در اين مقطع از او استفاده كنم. او در پستي بازي مي كند كه ما بازيكن خاصي در آن پست نداريم. با اين حال رحمان رضايي مدافع توانمندي است ولي بايد قبول كرد كه او 33سال سن دارد و حدود هفت ماه است كه جايي بازي نكرده. اميدوارم بتوانيم پس از بررسي تمام شرايط تصميمي منطقي در اين خصوص بگيريم.
ليت بارسكي ديگر به ايران برنمي گردد
مسئولان باشگاه سايپا كه پس از عدم نتيجه گيري با ليت بارسكي درتلاش بودند اين مربي آلماني خود قيد همكاري با سايپا را بزند تا از جهت مالي بيش از اين متضرر نشوند گويا به خواسته خود رسيده اند، چرا كه وي تصميم به استعفا از سمت خود را دارد.مددي مدير روابط عمومي باشگاه سايپا درباره آخرين وضعيت پير ليت بارسكي و دستيارانش گفت: ليت بارسكي از ايران رفته است و اعلام كرده كه ديگر براي مربيگري تيم سايپا به تهران نخواهد آمد؛ او گفته است كه در آينده نزديك از سمت خود در تيم سايپا استعفا خواهد داد. همچنين «ياسپرت» دستيار وي نيز از ايران رفت و ديگر در كنار تيم سايپا نخواهد بود.با اين شرايط باشگاه سايپا ديگر تعهدي به پرداخت تمام حق و حقوق ليت بارسكي و همكارانش را ندارد.
 جمعه 26 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن