تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى طاووس بهشتيان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815614471




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پرونده فيلم‌هاي ايراني در صنعت سينما


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: پرونده فيلم‌هاي ايراني در "صنعت سينما"
هفتاد و پنجمين شماره ماهنامه تخصصي "صنعت سينما" ويژه مهر 87 با پرونده فيلم‌‌هاي ايراني "آواز گنجشك‌ها"، "دعوت"، "سه زن" و "كنعان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شماره جديد ماهنامه صنعت سينما با سرمقاله‌اي در باب وضعيت سينماي ايران در جهان آغاز مي‌شود. بخش سينماي ايران مي‌پردازد به گزارش توليد فيلم‌‌هاي "پاداش" و "دوزخ، برزخ، بهشت" و پرونده تحليلي فيلم‌‌هاي "آواز گنجشك‌ها"، "دعوت"، "روز برمي‌آيد"، "سه زن" و "كنعان".

گفتگو با مجيد مجيدي كارگردان، يادداشتي از مهران كاشاني فيلمنامه‌نويس، گفتگو با تورج منصوري فيلمبردار، اصغر نژاد‌ايماني طراح صحنه و لباس، حسن حسندوست تدوينگر و رضا ناجي بازيگر "آواز گنجشك‌ها"، گفتگو با محمد پيرهادي تهيه‌كننده، روايت چيستا يثربي فيلمنامه‌نويس، گفتگو با مهين نويدي چهره‌پرداز، گوهر خيرانديش بازيگر و روايت ساير بازيگران "دعوت" در ادامه مطالب اين شماره آمده است.

گفتگو با بيژن ميرباقري كارگردان، سعيد شاهسواري فيلمنامه‌نويس، روايت داريوش فرهنگ بازيگر و گفتگو با يكتا ناصر و امير آقايي بازيگران "روز برمي‌آيد"، گفتگو با منيژه حكمت كارگردان، داريوش عياري فيلمبردار، مصطفي خرقه‌پوش تدوينگر، نيكي كريمي، مريم بوباني و پگاه آهنگراني بازيگران "سه زن" و گفتگو با مصطفي شايسته تهيه‌كننده، ماني حقيقي كارگردان، روايت اصغر فرهادي فيلمنامه‌نويس، امير اثباتي طراح صحنه و لباس، مستانه مهاجر تدوينگر، كريستف رضاعي آهنگساز و گفتگو با ترانه عليدوستي و افسانه بايگان بازيگران "كنعان" در بخشي ديگر منعكس شده است.

گفتگوهايي با محمد نوريزاد كارگردان "پرچم‌هاي قلعه كاوه"، محمد احمدي كارگردان "حقيقت گمشده"، "رضا سبحاني" كارگردان "خاك سرد"، يادداشت‌هايي بر "سربلند" و "نسكافه داغ داغ" و مروري بر جلوه‌هاي بصري مجموعه "يوسف پيامبر" به كار اين شماره پايان مي‌دهد.

هفتاد و پنجمين شماره ماهنامه "صنعت سينما" ويژه مهر 87 به مدير مسئولي و سردبيري شهرام جعفري‌نژاد در 132 صفحه با قيمت 1200 تومان در دسترس علاقمندان است.
 جمعه 26 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن