تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 2 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بنگر در چه (لباسى) و بر چه (چيزى) نماز مى گزارى، اگر از راه صحيح و حلالش نباشد، قبول ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812194312




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ديدار‌هاي معوقه‌ هفته پنجم ليگ ‌برتر آبي‌ها با برق شيراز جدال مي‌كنند


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: ديدار‌هاي معوقه‌ هفته پنجم ليگ ‌برتر آبي‌ها با برق شيراز جدال مي‌كنند
جام جم آنلاين: بازي‌هاي معوقه از هفته‌ پنجم رقابت‌هاي فوتبال ليگ برتر ، جمعه و شنبه در شهرهاي مختلف كشور برگزار مي‌شود.


به گزارش ايسنا ، هفت مسابقه از بازي‌هاي معوقه هفته پنجم رقابت‌هاي فوتبال ليگ برتر، عصر جمعه، در شهرهاي مختلف كشور برگزار مي‌شود كه در مهمترين اين ديدارها تيم فوتبال استقلال تهران ميزبان تيم برق شيراز است و صباي قم در اصفهان به مصاف تيم ذوب‌آهن مي‌رود.

استقلال تهران – برق شيراز
ورزشگاه آزادي تهران ، ساعت 16:45

تيم استقلال تهران در بازي اين هفته در حالي به مصاف برق شيراز شيراز مي‌رود كه اكنون با 14 امتياز از 9 بازي در رده‌ي ششم جدول قرار دارد، آنها پس از پيروزي پنج بر دو كه هفته پيش برابر تيم مقاومت سپاسي شيراز به دست آوردند، نشان دادند كه بردهاي پرگل‌شان اتفاقي نيست و روحيه بالايي را براي رويارويي با تيم دوم جدول پيدا كرده‌اند. البته استقلالي‌ها دوشنبه اين هفته در يك بازي دوستانه با يك گل مغلوب تيم دسته اولي استيل‌آذين شدند كه شايد نبود بازيكنان ملي‌پوش آنها در اين مسابقه دليلي براي شكست‌شان باشد.

هم‌چنين در طرف مقابل تيم برق شيراز با 18 امتياز و يك بازي كمتر از استقلال در مكان دوم جدول ايستاده است؛ موقعيت فعلي برق به همان اندازه كه اعتماد به نفس آنها را در مصاف با شاگردان قلعه‌نويي آن هم در تهران، بالا مي‌برد، به همان اندازه بر استرس‌ بازيكنان‌شان كه از نام و اعتبار بسيار پايين‌تري نسبت به به حريف برخوردارند، مي‌افزايد. مديرعامل تيم برق پيش از اين بازي به ايسنا گفت كه پيشنهاد مي‌كنم هواداران آبي‌پوش به استاديوم نيايند، چون بايد ناراحت ورزشگاه آزادي را ترك كنند. برقي‌ها پس از اين هفته نيز احتمالا در تهران خواهند ماند چون بايد در بازي بعد در همين استاديوم به مصاف ديگر تيم بزرگ تهراني يعني پرسپوليس بروند.

ذوب آهن اصفهان – صباي قم
ورزشگاه فولادشهر ، ساعت 15

تيم ذوب‌آهن اصفهان نيز درحالي بازي معوقه هفته پنجم را برابر صباي قم برگزار مي‌كند كه عنوان صدرنشين مسابقات ليگ را يدك مي‌كشد؛ اين تيم با 20 امتياز از 9 بازي درصدر جدول قرار دارد كه بدون شك سعي خواهد كرد با برگرفتن از امتياز ميزباني در اين مسابقه، هم‌چنان جايگاه خود را در اين رتبه حفظ كند. شاگردان منصور ابراهيم‌زاده در ديدار هفته پيش موفق شدند شاگردان محمود ياوري و تيم راه‌آهن شهرري را با يك گل از پيش‌رو بردارند كه اين خود بازيكنان اين تيم را در شرايط روحي مطلوبي نگه داشته است.

تيم صباي قم كه طي هفته‌هاي پيش با هدايت فيروز كريمي از بحران عدم نتيجه‌گيري خارج شده و روند صعودي خوبي داشته است با 13 امتياز، خود را به رده هشتم جدول رسانده است. كريمي هفته پيش توانست تيمي كه مدت زيادي در آن مربي‌گري كرده بود يعني استقلال اهواز را با دو گل شكست دهد و به نوعي قدرت خود را به رخ مسوولان و هواداران اين تيم بكشد اما آنها اين هفته بازي سختي دارند زيرا ذوب‌آهن قطعا شرايط كنوني استقلال اهواز را ندارد.

پاس همدان – راه‌آهن شهرري
ورزشگاه قدس همدان ، ساعت 15

تيم پاس كه در رقابت‌هاي ليگ امسال با رويكرد ساختارگرايي و تقويت بنيادين در تيمش پا به ميدان گذاشته و مسوولان آن در ابتداي فصل اعلام كردند كه وينگو بگوويچ سرمربي كروات اين تيم، با كسب هر نتيجه‌اي تا پايان فصل، در سمتش باقي خواهد ماند، اكنون با 12 امتياز، عنوان نهم جدول رده‌بندي را در اختيار دارد. البته بگوويچ همچنان مي‌گويد هنوز بازيكنان جوان زيادي كه به تيم امسال ملحق شدند، به هماهنگي لازم نرسيده‌اند و ما در آينده وضعيت بهتري خواهيم داشت. اين تيم هفته پيش برد شيرين خارج از خانه‌اي را مقابل تيم بحران‌زده و قعرنشين سايپا در كرج به دست آورد و شرايط روحي مطلوبي را براي اين تيم رقم زده است.

از طرفي جذابيت اين بازي از آن جهت بيشتر مي‌شود كه محمود ياوري سرمربي جديد‌ تيم راه‌آهن حضور پررنگ‌تري نسبت به بازي هفته پيش، روي نيمكت‌ اين تيم خواهد داشت. ياوري مي‌گويد در ديدار هفته پيش برابر تيم ذوب‌آهن تنها به عنوان يك آناليزور روي نيمكت نشستم اما، در مسابقه اين هفته تاحدودي در تركيب، سيستم و كليت فوتبال بازيكنانم، اثرگذار خواهم بود. تيم راه‌آهن پس از گذشت هشت هفته از رقابت‌هاي ليگ برتر وضعيت بسيار بدي را در انتهاي جدول ليگ احساس كرد كه محمدحسن انصاري‌فرد مديرعامل باشگاه تصميم به بركناري داوود مهابادي سرمربي سابق آنها و به خدمت گرفتن محمود ياوري، باسابقه‌ترين مربي حاضر در فوتبال كشور گرفت. اين تيم در حال حاضر تنها با 6 امتياز و دو بازي بيشتر نسبت به سايپا قعرنشين، در رتبه هفدهم جدول قرار دارد كه اين در نوع خود بدترين وضعيت تيم‌هاي حاضر در ليگ است.

پيكان قزوين – ابومسلم خراسان
ورزشگاه رجايي قزوين ، ساعت 15

تيم پيكان در حالي ديدار معوقه از هفته پنجم را مقابل ابومسلم برگزار مي‌كند كه خود را با 18 امتياز در رده سوم جدول ديده و شرايط مطلوبي را براي خود ارزيابي مي‌كند. اصغر مديرروستا به مانند حضور تاثيرگذارش در فصل پيش براي تيم پيكان، امسال هم توانسته با استفاده از امكانات باشگاه و به گفته كارشناسان تركيب كاملي را از بازيكنان متفاوت در پست‌هاي مختلف جمع كند كه نتيجه‌اش جايگاه فعلي‌شان در جدول است. اين تيم با گذشت از يك بحران بسيار كوتاه مدت و مقطعي به لحاظ مشكلات مالي، توانست خيلي زود دوباره خودش را پيدا كرده و روند صعودي گذشته را حفظ كند. آنها هفته پيش توانستند پگاه گيلان را با اختلاف دو گل در شهر رشت شكست دهند و وضعيت خوبي براي حضور در بازي اين هفته پيدا كنند.

هم‌چنين تيم ابومسلم خراسان هم با توجه به بضاعت خود، وضعيت بدي ندارد؛ آنها هفته پيش با مربيگري هادي برگي‌زر دست به كار بزرگي در مشهد زدند و توانستند تيم پرمهره پرسپوليس را نتيجه چهار بر سه شكست دهند. هنوز هيچ تيمي در ليگ برتر نتوانسته بود به پرسپوليس چهارگل بزند اما، با توجه به ذهنيتي كه ابومسلمي‌هاي پيش از اين مسابقه داشتند و معترف بودند بايد با تيم كهكشاني ليگ مسابقه دهند، چنين نتيجه‌اي توانسته جهش بزرگي در تقويت اعتماد به نفس و روحيه پيروزي‌طلبي‌ آنها ايجاد كند. ابومسلم از 9 بازي، 10 امتياز به دست آورده و در جايگاه دهم جدول ايستاده است كه با در نظر گرفتن شرايط خصوصي بودن اين تيم و مقايسه با تيم‌هاي پايين‌تر، ظاهرا شرايط بدي از اين لحاظ ندارد.

ملوان انزلي – مس كرمان
تختي بندرانزلي ، ساعت 15

تيم ملوان با هفت امتياز از هشت بازي در مكان پانزدهم جدول قرار دارد؛ اين تيم در چند بازي ليگ فوتبال فوق‌العاده خوبي را با مربيگري محمد احمدزاده به نمايش گذاشت كه حاكي از روند صعودي آنها داشت اما به يك باره طبق گفته‌هاي مربيان اين تيم، مشكلات مالي گريبان‌ تيم‌شان را گرفته و اصلي‌ترين عامل ناكامي‌هاي آنها در چند بازي اخير بوده است. ملوان در بازي هفته پيش اولين و تنها پيروزي تيم پيام مشهد را رقم زد و با يك گل مغلوب اين تيم شد كه در نوع خود شايد نتيجه‌اي تحقيرآميز لقب گيرد. البته شنيده مي‌شود كمك‌هايي مالي از سوي دولت براي اين باشگاه در نظر گرفته شده تا شايد بحران فعلي دست از سر آنها بردارد. همچنين نتايج ضعيف تيم ملوان در بازي‌هاي اخير منجر به ايجاد خشونت‌هايي در ورزشگاه اين شهر شده بود كه كميته انضباطي فدراسيون فوتبال محروميت‌هايي از جمله منع از يك بازي خانگي براي آنها در نظر گرفته بود اما پافشاري و ممانعت ملواني‌ها نسبت به اين تصميم آنقدر شديد بود كه كميته كم كم از مواضع خود كوتاه آمد تا بالاخره تسليم بدون شرط اين تيم شد و روال كار به حالت سابق برگشت. شايد در بازي اين هفته نيروي انگيزشي گريز از بحران به همراه حمايت هواداران انزلي‌چي بتواند راهي براي كسب امتياز از تيم قلدر كرماني باشد.

در طرف ديگر تيم مس كه گفته مي‌شود تحول عظيمي را به لحاظ جذب بازيكنان نامي در رقابت‌هاي ليگ امسال داشته است با بدست آوردن 16 امتياز از نه بازي، به عنوان چهارمي در جدول بسنده كرده است. شاگردان پرويز مظلومي در مسابقات هفته دهم توانستند يك امتياز شيرين را از تيم فولاد البته در خانه خود بگيرند. اين امتياز از آن جهت شيرين مي‌نمايد كه بازيكنان مس در دقيقه 93 بازي گل مساوي را به حريف‌شان زدند. برخي كارشناسان معتقدند تيم مس با كادر بازيكنان و مربياني كه در اختيار دارد بايد جايگاه بهتري در جدول داشته باشد اما به هر حال وقتي وضعيت بهتري از اين لحاظ نسبت به سرخابي‌هاي پايتخت دارند، مربيان‌شان جايي براي انتقاد عليه تيم مس نمي‌بينند.

مقاومت سپاسي شيراز – داماش گيلان
حافظيه شيراز ، ساعت 15

شايد بتوان به اين مسابقه، لقب بازي جبران داد چرا كه هر دو تيم مقاومت و پگاه در هفته پيش شكست بدي خوردند كه با توجه به بضاعتي كه در اختيار دارند ، يقينا براي جبران ناكامي اخير به پاخواسته‌اند و با نيرو و انگيزه دوچندان به ميدان مي‌آيند.

مقاومت هفته پيش پنج بر دو مغلوب استقلال تهران شد و رويه تاريخي تيم‌هاي ايراني نشان داده كه در چنين مواقعي بازي بعدي اين تيم‌ها نسبت به بازي گذشته، شگفت‌انگيز خواهد بود به خصوص اينكه در راس هدايت تيم مقاومت يكي از چهره‌هاي كاملا معنوي مربيان ايراني يعني غلام حسين پيرواني قرار دارد. آنها اكنون با 10 امتياز، يازدهم هستند و شايد امتياز ميزباني در بازي اين هفته مقابل پگاه گيلان كه به تازگي با نام داماش گيلان پا به مسابقات ليگ گذاشته است، بتواند ابزار مهمي در كسب نتيجه لازم برايشان باشد.

از سوي ديگر داماش گيلان كه با هفت امتياز، رتبه چهاردهم جدول را در اختيار دارد، در چند روز گذشته جدي‌ترين تحولات تاريخ خود را سپري كرد؛ امتياز تيم فوتبال پگاه گيلان در ليگ برتر به اميرعابديني فروخته شد و اين تيم از اين پس با نام داماش گيلان در همان شهر رشت به كار خود ادامه مي‌دهد. عابديني كه پيش از اين به همراه دوستان خود چندين تيم از ليگ دسته يك و دو را در اختيار گرفته است، اينك با خريد تيم پگاه، حضور مقتدرانه و درخور توجهي را در ميان بخش خصوصي حاضر در فوتبال باشگاهي ايران پيدا كرده است. اين‌ روزها كه ديگر افراد بخش خصوصي كه از وضعيت تيم‌داري در فوتبال ايران مي‌نالند، ظاهرا عابديني و دوستان شرايط خوبي دارد، گرچه مديرعامل اسبق باشگاه پرسپوليس مي‌گويد سرمايه‌گذاري در فوتبال هيچ سود مادي ندارد!. به هر حال تيم جديد داماش گيلان كه به گفته مديرعامل جديدش با همين كادر بازيكنان و مربيان به كار خود در ليگ برتر ادامه مي‌دهد، شايد حضور جديد و متفاوتي را به لحاظ عبور از بحران مادي چندي پيش، در مسابقه اين هفته برابر تيم مقاومت داشته باشد. پگاه هفته پيش با حساب دو بر صفر يك شكست خانگي تلخ را برابر تيم پيكان قزوين متحمل شد.

پيام خراسان – استقلال اهواز
ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد ، ساعت 15

تيم پيام هفته پيش توانست اولين پيروزي‌اش در ليگ برتر را تجربه كند؛ آنها ملوان بحران‌زده را با يك گل شكست دادند كه خداداد عزيزي سرمربي اين تيم درباره كسب اين پيروزي گفت شانس با ما يار بود و توانستيم سه امتياز حساس را كسب كنيم. اين سه امتياز شايد از اين لحاظ مهم برآيد كه پيام از رده هجدهم جدول به رتبه شانزدهم و بالاتر از تيم‌هاي مطرحي چون راه‌آهن و سايپا، ارتقا داد. پيام اكنون تنها با 6 امتياز از هشت بازي در اين جايگاه قرار داد. البته هفته پيش شايعاتي مبني بر فروش باشگاه پيام هم مطرح بود كه ظاهرا فعلا در حد مذاكره و بررسي است كه شايد به قطعيت بيانجامد. بدون شك تزريق مالي در هر تيمي از جمله پيام مي‌تواند به بهبود روند آنها كمك كند.

هم‌چنين تيم استقلال اهواز كه سينوسي‌ترين روند را طي نه بازي اخير در ليگ در ميان ساير تيم‌ها داشته است، 9 امتيازي بوده و عنوان سيزدهم جدول رده‌بندي را در اختيار دارد. ظاهرا آنها هنوز به ثبات لازم براي گذراندن مسابقات نرسيده‌اند زيرا پس از يك پيروزي معمولا شكست مي‌خورند و بلافاصله در بازي بعد پيروز مي‌شوند كه اين روند تا كنون ادامه داشته است. اكبر ميثاقيان فعلا تنها مربي بوده كه توانسته با مديران باشگاه استقلال اهواز كنار بيايد و هم‌چنان مربي تيم‌شان باشد، اما مثل اينكه او هنوز امنيت را به طور كامل در جايگاهش حس نمي‌كند؛ البته وي مي‌گويد ما هنوز به زمان نياز داريم تا بازيكنان بسيار متفاوت حاضر در تيم را هماهنگ و يك‌دست كنيم. اين تيم هفته پيش با يك گل مغلوب صباي قم شده بود كه بنابر روند فوق، احتمالا اين هفته مقابل پيام مشهد پيروز خواهند شد.

در ادامه بازي‌هاي معوقه از هفته‌ پنجم ليگ برتر دو بازي ديگر روز شنبه برگزار خواهد شد كه طي آن تيم فوتبال پرسپوليس بايد در شهر اهواز به مصاف تيم فوتبال فولاد خوزستان برود. اين بازي در ساعت 16 و 45 دقيقه در ورزشگاه تختي شهر اهواز برگزار مي‌شود.

سايپاي كرج نيز ميزبان فولاد مباركه سپاهان خواهد بود كه اين مسابقه در ساعت 15 در ورزشگاه انقلاب كرج انجام خواهد شد.
 چهارشنبه 24 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن