تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 30 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حيا زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811813935




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس سازمان بازرسي كل كشور: دخالت هاي سلطه گرانه آمريكاموجب بحران بي اعتمادي دربازارهاي پولي و مالي دنيا شد


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: رئيس سازمان بازرسي كل كشور: دخالت هاي سلطه گرانه آمريكاموجب بحران بي اعتمادي دربازارهاي پولي و مالي دنيا شد
خبرگزاري آريا- حجت الاسلام والمسلمين پور محمدي رئيس سازمان بازرسي كل كشور مشكل فعلي نظام اقتصادي مسلط بر دنيا را كه موجب به وجود آمدن بحران بي اعتمادي در بازارهاي پولي و مالي دنيا شد ناشي از دخالت هاي سلطه گرانه آمريكاو متحدانش است .

به گزارش سرويس سياسي خبرگزاري آريا ، وي در همايشي دراستان آذربايجان غربي ، اظهار داشت : نگراني هاو بحران اقتصادي كه در بازارهاي مالي آمريكا و اورپا اتفاق افتاده توجه و نگاه ها را به مانيزم اقتصاد سركايه داري و بازار آزاد و مباني تئوري ذهني آن جلب كرد ، اما علاوه بر آنها آنچه باعث بروز اين بحران شد صرفاً مباحث اقتصادي نيست بلكه بيشتر ناظر به سياست امنيتي و بين المللي است .

رئيس بازرسي كل كشور در اين همايش كه نمايندگاني از كشور هاي عراق ، آذربايجان ، تركيه ، سرمايه گذاران ايراني خارج از كشور و نمايندگاني از كشور هاي آسياي قفقاز حضور داشتند گفت: زماني آمريكا و متحدانش تصميم مي گيرند كه در يك منطقه بسيار دور از سرزمين و متفاوت با فرهنگشان دخالت بكند و پول ملتشان را هزينه لشكر كشي و حضور غير موجه و استيلاگرانه در آن مناطق كنند بايد انتظار چنين روزهايي را بكشد.

پور محمدي با اشاره به هزينه هاي چند صد هزار دلاري آمريكا در عراق و افغانستان گفت : اين هزينه ها با برداشت هاي پنهان از سرمايه ملت ها و از جيب شهروندان آمريكايي تامين شده است.

وي دخالت هاي سلطه گرانه آمريكا و متحدانش را موجب بحران بي اعتمادي در بازارهاي پولي ومالي دنيا خواند و گفت : دليلش نوسان در بازار نفت است كه دقيقاً منتج از تحولات سياسي و امنيتي دنيا و اين نوسان تشنج در بازار نفت ، بازار مالي و سرمايه گذاري دنيا را به هم ريخته است .

رئيس بازرسي كل كشور با اشاره به موقعيت ژئوپولتيك و پيراموني كشور ايران اظهار داشت : ايران دومين كشوري است كه داراي بيشترين همسايه است و اين براي ما قابليت فوق العاده اي را ايجاد كرده است . همچنين در اطراف كشور ما جمعيت انبوهي هستند كه مشتركان فرهنگي ، زباني و ديني دارند .

وي ظرفيت ايران را در برقراري ثبات و جذب سرمايه گذاري بسيار مساعد خواند و گفت : نظام ايران به دليل دفاع از استقلال ، توجه به ظرفيتهاي بومي و به دليل اين كه اقتصادش را با اقتصادجهاني كاملاً عجين نكرد و توانست حوزه تسلطي براي خودش باقي بگذارد از قدرت تاثير پذيري كمتر و پايداري بيشتر برخوردار است .

حجت الاسلام والمسلمين پور محمدي با بيان اينكه دفتر حمايت از سرمايه گذاري در سازمان بازرسي كل كشور ايجاد شده اظهار داشت :در زمينه نظارت بر اجراي اصل 44 ، امسال بيش از 100 برنامه اختصاصي جهت عملياتي كردن اين اصل و حمايت از سركايه گذاري و بخش موثر در توسعه ، پيشرفت و كار آفريني در سازمان بازرسي در حال اجراست .

رئيس سازمان بازرسي كل كشور تصريح كرد : اگر ما بستر ساز ظرفيت ملي و كار آفرينان در حوزه مردمي باشيم كشور به جايگاه واقعي خودش ميرسد .

همايش بين المللي سرمايه گذاري در آذربايجان غذبي به مدت 2 روز (21و 22 مهر ) در اتاق صنايع و معادن و بازرگاني اين استان در شهر اروميه برگزار شد .
 چهارشنبه 24 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن