تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815076954




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس سازمان بازرسي كل كشور: دخالت هاي سلطه گرانه آمريكاموجب بحران بي اعتمادي دربازارهاي پولي و مالي دنيا شد


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: رئيس سازمان بازرسي كل كشور: دخالت هاي سلطه گرانه آمريكاموجب بحران بي اعتمادي دربازارهاي پولي و مالي دنيا شد
خبرگزاري آريا- حجت الاسلام والمسلمين پور محمدي رئيس سازمان بازرسي كل كشور مشكل فعلي نظام اقتصادي مسلط بر دنيا را كه موجب به وجود آمدن بحران بي اعتمادي در بازارهاي پولي و مالي دنيا شد ناشي از دخالت هاي سلطه گرانه آمريكاو متحدانش است .

به گزارش سرويس سياسي خبرگزاري آريا ، وي در همايشي دراستان آذربايجان غربي ، اظهار داشت : نگراني هاو بحران اقتصادي كه در بازارهاي مالي آمريكا و اورپا اتفاق افتاده توجه و نگاه ها را به مانيزم اقتصاد سركايه داري و بازار آزاد و مباني تئوري ذهني آن جلب كرد ، اما علاوه بر آنها آنچه باعث بروز اين بحران شد صرفاً مباحث اقتصادي نيست بلكه بيشتر ناظر به سياست امنيتي و بين المللي است .

رئيس بازرسي كل كشور در اين همايش كه نمايندگاني از كشور هاي عراق ، آذربايجان ، تركيه ، سرمايه گذاران ايراني خارج از كشور و نمايندگاني از كشور هاي آسياي قفقاز حضور داشتند گفت: زماني آمريكا و متحدانش تصميم مي گيرند كه در يك منطقه بسيار دور از سرزمين و متفاوت با فرهنگشان دخالت بكند و پول ملتشان را هزينه لشكر كشي و حضور غير موجه و استيلاگرانه در آن مناطق كنند بايد انتظار چنين روزهايي را بكشد.

پور محمدي با اشاره به هزينه هاي چند صد هزار دلاري آمريكا در عراق و افغانستان گفت : اين هزينه ها با برداشت هاي پنهان از سرمايه ملت ها و از جيب شهروندان آمريكايي تامين شده است.

وي دخالت هاي سلطه گرانه آمريكا و متحدانش را موجب بحران بي اعتمادي در بازارهاي پولي ومالي دنيا خواند و گفت : دليلش نوسان در بازار نفت است كه دقيقاً منتج از تحولات سياسي و امنيتي دنيا و اين نوسان تشنج در بازار نفت ، بازار مالي و سرمايه گذاري دنيا را به هم ريخته است .

رئيس بازرسي كل كشور با اشاره به موقعيت ژئوپولتيك و پيراموني كشور ايران اظهار داشت : ايران دومين كشوري است كه داراي بيشترين همسايه است و اين براي ما قابليت فوق العاده اي را ايجاد كرده است . همچنين در اطراف كشور ما جمعيت انبوهي هستند كه مشتركان فرهنگي ، زباني و ديني دارند .

وي ظرفيت ايران را در برقراري ثبات و جذب سرمايه گذاري بسيار مساعد خواند و گفت : نظام ايران به دليل دفاع از استقلال ، توجه به ظرفيتهاي بومي و به دليل اين كه اقتصادش را با اقتصادجهاني كاملاً عجين نكرد و توانست حوزه تسلطي براي خودش باقي بگذارد از قدرت تاثير پذيري كمتر و پايداري بيشتر برخوردار است .

حجت الاسلام والمسلمين پور محمدي با بيان اينكه دفتر حمايت از سرمايه گذاري در سازمان بازرسي كل كشور ايجاد شده اظهار داشت :در زمينه نظارت بر اجراي اصل 44 ، امسال بيش از 100 برنامه اختصاصي جهت عملياتي كردن اين اصل و حمايت از سركايه گذاري و بخش موثر در توسعه ، پيشرفت و كار آفريني در سازمان بازرسي در حال اجراست .

رئيس سازمان بازرسي كل كشور تصريح كرد : اگر ما بستر ساز ظرفيت ملي و كار آفرينان در حوزه مردمي باشيم كشور به جايگاه واقعي خودش ميرسد .

همايش بين المللي سرمايه گذاري در آذربايجان غذبي به مدت 2 روز (21و 22 مهر ) در اتاق صنايع و معادن و بازرگاني اين استان در شهر اروميه برگزار شد .
 چهارشنبه 24 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن