تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815188772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پاسخ قطبي به غيبت پرتعداد بازيكنان


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: پاسخ قطبي به غيبت پرتعداد بازيكنان
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس غيبت پرتعداد بازيكنان اين تيم در تمرينات روزهاي اخير را با هماهنگي خود عنوان كرد و گفت: قبل از ديدار با استقلال هم همين اتفاق افتاد اما مشكلي ايجاد نشد.
به گزارش مهر، تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس براي ديدار معوقه برابر فولاد خوزستان عصر امروز در زمين شماره دو ورزشگاه اكباتان تهران زير نظر افشين قطبي برگزار شد.

در اين تمرين مثل اكثر روزهاي گذشته نيكبخت واحدي ، فرانك آتسو و ابراهيم توره غايب بودند و كريم باقري ، مهدي واعظي و محسن خليلي نيز با لباس شخصي تمرينات ياران خود را از نزديك تماشا كردند.

افشين قطبي سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در پايان اين تمرين در پاسخ به اين پرسش كه چرا تعداد غايبان پرسپوليس در تمرينات زياد است گفت: همه اين غيبت ها با هماهنگي هاي بنده صورت مي گيرد و مشكلي در اين زمينه وجود ندارد.

قطبي افزود: قبل از ديدار با استقلال هم اين مشكل را داشتيم اما كسي متوجه نشد و تيم با آمادگي كامل به ميدان رفت.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس از احتمال تغييرات در تركيب اين تيم براي ديدار با فولاد خبر داد و خاطر نشان كرد: در تمرينات از جوانان به خوبي استفاده كرده ام و اين احتمال وجود دارد كه با توجه به عملكرد خوب آنها در ديدار برابر فولاد نيز از وجود برخي از آنها استفاده كنم.

افشين قطبي در پايان از حضورش در ورزشگاه آزادي براي تماشاي بازي با كره شمالي خبر داد و گفت: آقاي دايي از مربيان تيم هاي باشگاهي براي حضور در ورزشگاه دعوت كرده است و بنده هم فردا به ورزشگاه خواهم رفت.
 سه شنبه 23 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن