تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كاغذى را كه روى آن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم نوشته شده است از روى زمين برد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821137775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چهاردهمين نمايشگاه كامپيوتر و اتوماسيون اداري اصفهان اواسط آبان برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: چهاردهمين نمايشگاه كامپيوتر و اتوماسيون اداري اصفهان اواسط آبان برگزار مي‌شود
خبرگزاري دانشجويان ايران - اصفهان
سرويس: شهرستان‌ها

چهاردهمين نمايشگاه كامپيوتر و اتوماسيون اداري اصفهان (Autocom 2008) با همت سازمان نظام صنفي رايانه‌يي اصفهان و شركت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان از 14 تا 18 آبان ماه سال جاري برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) مجيد كرباسچي، مسوول برگزاري چهاردهمين نمايشگاه كامپيوتر و اتوماسيون اداري اصفهان (Autocom 2008) گفت: امسال ستاد برگزاري نمايشگاه همانند سال‌هاي گذشته اقدام به برپايي سمينارهاي علمي جهت ارتقاي سطح علمي عامه مردم، متخصصان و رسانه‌ها نموده است ‌كه انتظار مي‌رود بازخورد مناسبي در اين زمينه دريافت شود. اين مساله قطعا باعث بهبود كيفي نمايشگاه نسبت به سال‌هاي گذشته خواهد بود.

كرباسچي با اشاره به استقبال خوب فعالان اضافه كرد: بيش از 80 درصد غرفه‌ها به فروش رفته كه اين آمار عدد قابل قبولي را ارايه مي‌دهد و نمايشگاه خوشبختانه با اقبال خوبي از طرف شركتها و دفاتر فعال صنف در ساير استان‌ها نيز برخوردار شده كه اين مساله نمايانگر اعتبار صنفي نمايشگاه كامپيوتر و اتوماسيون اداري اصفهان در ساير استان‌هاست.

مسوول برگزاري چهاردهمين نمايشگاه كامپيوتر و اتوماسيون اداري اصفهان با اشاره به الزام حضور فعالان IT تنها با مدرك معتبر صنفي، اظهار داشت: اين الزام امسال به جديت بيشتري دنبال مي‌شود و تمام شركت كنندگان در اين نمايشگاه با مجوز معتبر صنفي در نمايشگاه حضور يافته‌اند و اين امر باعث رشد كيفي نمايشگاه خواهد شد كه اين كمك بزرگي به اعضاي صنف و بازديد كنندگان مي‌كند.

مراسم اختتاميه اين نمايشگاه در روز 14 آبان ماه با حضور مسوولان بلند پايه دولتي و غير دولتي IT كشور، متخصصان و علاقه‌مندان در محل دائمي ‌نمايشگاه‌هاي استان اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام
 سه شنبه 23 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن