تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هيچ باطلى نيست كه در برابر حق بايستد مگر آن كه حق بر باطل چيره مى شود و اين سخن خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820981026




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شريفي و حبيب کاشاني در تمرين پرسپوليس


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: عصر سه شنبه اتفاق افتاد
شريفي و حبيب کاشاني در تمرين پرسپوليس
جام جم آنلاين: رئيس کميته انضباطي عصر سه شنبه با حضور در محل تمرين پرسپوليس نکات انضباطي را به بازيکنان اين تيم گوشزد کرد.



به گزارش مهر ، مجتبي شريفي که روز دوشنبه در محل تمرينات استقلال حضور يافته بود و توصيه هاي لازم را به بازيکنان اين تيم انجام داده بود ، عصر سه شنبه نيز در جمع سرخپوشان حاضر شد و دقايقي براي آنها صحبت کرد.
حبيب کاشاني مديرعامل پيشين باشگاه پرسپوليس نيز مهمان ويژه تمرين امروز اين تيم بود که دقايقي براي بازيکنان صحبت کرد و به آنها قول داد که طي دو روز باقيمانده بخشي از مطالبات مالي آنها را پرداخت کند.
کاشاني صبح روز سه شنبه در نشستي با زلاتکو کرانچار زمينه بازگشت وي به نيمکت پرسپوليس براي ديدار روز جمعه برابر استقلال را فراهم کرد.
بازگشت کرانچار به تمرينات پرسپوليس سرمربي کروات تيم فوتبال پرسپوليس که با دستور عباس انصاريفرد از اين تيم کنار گذاشته شده بود ، بعدازظهر سه شنبه با وساطت حبيب کاشاني به تمرينات اين تيم بازگشت.
در پايان ديدار تيم فوتبال پرسپوليس برابر پيکان که به شکست 2 بر يک سرخپوشان انجاميد ، عباس انصاريفرد خبر کنارگذاشتن زلاتکو کرانچار را اعلام کرد اما روز شنبه اعضاي کميته فني باشگاه با اين راي مخالفت کردند.
به دنبال اين برکناري موقت کرانچار حاضر به حضور در محل تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس نشد و رايزني و جلسات عباس انصاريفرد با وي نيز براي بازگشت بي نتيجه ماند.
در اين ميان حبيب کاشاني مديرعامل پيشين باشگاه پرسپوليس صبح روز سه شنبه در نشستي با سرمربي کراوت سرخپوشان نقطه نظرات وي را شنيد تا کرانچار راضي به بازگشت شود.
زلاتکو بعدازظهر امروز به همراه دستيارش به مجموعه ورزشي خيريه عمل رفت تا تمرينات پرسپوليس را براي بازي روز جمعه برابر استقلال زير نظر بگيرد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن