تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821144770




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهردار تهران:در حل مشكل نقاطي مثل خاك سفيد و دره مهران كوتاه نمي‌آييم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شهردار تهران:در حل مشكل نقاطي مثل خاك سفيد و دره مهران كوتاه نمي‌آييم
شهردار تهران ، گفت : هدف ما بهبود كيفيت زندگي در شهر است و شهرداري مكلف به فراهم كردن سير رشد تعالي انسان‌ها در جنبه مادي و معنوي است.

به گزارش خبرنگار مهر، ‌دكتر محمد باقر قاليباف كه عصر امروز در مراسم اجراي طرح جهادي موضعي بهسازي و ساماندهي دره مهران ، واقع در منطقه 4 شهرداري سخن مي‌گفت ، ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت : يكي از معضلات شهر تهران همين لكه‌ها و نقاطي مانند دره مهران است كه آسيب پذيرند و براي جوانان و خانواده‌ها نوعي تهديد محسوب مي‌شوند.

وي با بيان اينكه طرح‌هاي جهادي هفته‌اي يكبار در ‌يك منطقه ، ‌در سال جاري به طرح ‌هاي جهادي موضوعي و موضعي تبديل شده و دره مهران نيز يكي از همين موارد بوده است ، افزود: 8 نقطه ديگر در تهران مانند دره مهران و خاك سفيد سابق وجود دارد كه مصمم به حل و فصل مسايل آن نقاط بوده و به هيچ عنوان كوتاه نمي‌آييم و توجهمان اين است كه به مردم نيز ظلم نشود.

شهردار تهران در ادامه با بيان اينكه بعضي افراد ساكن اين مناطق خود قرباني حوادث هستند ، اظهار داشت: دست اين افراد را مي‌گيريم و نمي‌خواهيم وقتي از چنين مناطقي بلند مي‌شوند در نقاط ديگر نيز مشكلاتي شبيه به دره مهران و خاك سفيد ايجاد شود.

قاليباف با اشاره به طرح ساماندهي محله خاك سفيد در زمان تصدي فرماندهي نيروي انتظامي بيان داشت : آن زمان مقاومت‌هاي بسياري براي ساماندهي خاك سفيد وجود داشت و خيلي ‌ها نيز عقب نشيني كردند اما امروز تجربه ايستادن در برابر آن مشكلات و مقاومت‌ها ، ‌ساماندهي دره مهران را نتيجه داد.

وي با بيان برخي مسايل در دره مهران و خاك سفيد سابق و معضلات اجتماعي پيش آمده در اين نقاط اظهار داشت : مديريت شهري نمي‌تواند اين مسايل و اين نقاط را در شهر تحمل كند هرچند كه برخي از اين افراد قرباني جامعه و روزگار هستند و شايد حتي من نيز در بوجود آمدن مشكلات آنها سهيم باشم.

قاليباف با بيان اينكه حركت‌هاي اينچنيني مسايل حاشيه‌اي زيادي نيز دارد گفت : خوشبختانه در ساماندهي دره مهران با كمترين حاشيه مواجه شديم و از مجموع 100 خانه واقع در اين نقطه تنها 4، 3 خانه نسبت به اقدام انجام شده معترض هستند.

وي با بيان اينكه اين تعداد نيز مجددا مورد بررسي قرار خواهند گرفت تصريح كرد : ما جلوي هرگونه زياده خواهي را خواهيم گرفت و اجازه نمي‌دهيم كسي فرصت طلبي كند. پولي كه در اختيار ساكنان سابق دره مهران قرار گرفت متعلق به بيت‌المال است و از زياده خواهي آن جلوگيري مي‌كنيم اما اگر كسي نيازمند كمك باشد كاري مي‌كنيم تا آسيب نبيند.

شهردار پايتخت در ادامه خطاب به رسانه‌ها بيان داشت : از رسانه‌ها ، به ويژه از شبكه تهران و راديو تهران توقع داريم به اين مسئله به عنوان موضوعي اجتماعي بپردازند تا ادامه كار با سرعت بيشتري پيش رود.

وي ضمن قدرداني ازتمام كساني كه با اعتماد به مديريت شهري فرصت انجام اين تصميم را فراهم كردند، گفت : با تلاش رسانه‌ها ، مي‌توان كمتر از يكسال تمام اين نقاط در تهران را ساماندهي كرد و ساكنين آن محدوده را با توجه به وظيفه امر به معروف و نهي از منكر و با توجه به اقشار مختلف مردم ، نجات داد.
 يکشنبه 21 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن