تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806731910




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بناهاي تاريخي قزوين نمادي از هويت اصيل ايران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: بناهاي تاريخي قزوين نمادي از هويت اصيل ايران است


تهران خبرگزاري ايسكانيوز:بناهاي تاريخي قزوين نمادي از هويت اصيل ايران است و ما اميدواريم با معرفي اين كهن شهر تاريخي آن را به مقصد گردشگري ايران تبديل كنيم.

به گزارش روز يكشنبه خبرنگار ميراث باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" ،روسا و نمايندگان مجالس كشورهاي آسيايي از بناهاي تاريخي- فرهنگي قزوين ديدن كردند.
محمد مهدي رضاپور رئيس سازمان ميراث فرهنگي و صنايع دستي و گردشگري استان قزوين با اعلام اين خبر افزود: بازديد روسا و نمايندگان مجالس كشورهاي آسيايي از قزوين مي‌تواند علاوه بر معرفي استان زمينه ايجاد سرمايه گذاري و تبادل گردشگر را فراهم نمايد.
رضاپور ضمن معرفي تاريخ و فرهنگ قزوين به ميهمانان گفت: قزوين با قدمت تاريخي هفت هزار ساله آثار ارزشمند و فراواني را از دوره‌هاي مختلف در خود جاي داده كه براي گردشگران داخلي و خارجي ديدن اين فضاها جذابتي خاص دارد و ما اميدواريم با معرفي اين كهن شهر تاريخي آن را به مقصد گردشگري ايران تبديل نماييم.
سيد محمد ابوترابي نايب رييس اول مجلس نيز قزوين را شهر منتخب سازمان ملل متحد در توسعه پايدار شهري بر اساس توريسم برشمرد و گفت: قزوين با توانمنديهاي متنوع از پتانسيل‌هاي تاريخي-فرهنگي بالايي برخوردار است و به عنوان ميراث معنوي خاورميانه نيز به دنيا معرفي شده است.
سيدعلي اكبر طاهايي استاندارقزوين نيز در جمع روسا و نمايندگان مجالس كشورهاي آسيايي با اشاره به موقعيت ممتاز تاريخي استان قزوين گفت كه قدمت قزوين به هفت هزارسال قبل از ميلاد باز مي گردد و يكي از استان‌هاي مستعد در زمينه گردشگري بوده كه اميدواريم با برنامه‌هاي بلند مدت بتوانيم قزوين را به يكي از قطب‌هاي فرهنگي- تاريخي كشور تبديل نماييم.
ماكسيم توكاروف نايب رييس مجلس سناي روسيه نيز با ابراز خرسندي از اين بازديد گفت: ايجاد ارتباط جهاني و تشكيل يك هويت فرهنگي، يكي از مسايل مهم دنيا محسوب شده كه مي تواند به هويت كشورهاي جهان كمك كند. دنيا هم اكنون به صورت يك دهكده كوچك جهاني عمل مي كند و اين امر بايد دركشورهاي آسيايي نيز اتفاق بيافتد تا در نهايت به تشكيل هويت و اقتدار اين قاره منتهي شود.
.عضو ناظر مجمع مجالس كشورهاي آسيايي تصريح كرد: موقعيت ممتاز جغرافيايي استان قزوين و نزديكي آن به تهران و درياي خزر، باعث شده تا اين استان بيش ازساير نقاط ايران زمينه پيشرفت و توسعه را داشته باشد . وي مكان هاي تاريخي استان قزوين را عاملي مهم و تاثيرگذار در توسعه صنعت گردشگري و جذب توريسم داخلي و خارجي دانست و ابراز داشت : ازبناهاي تاريخي قزوين بسيار لذت بردم ، اين بناها نمادي از هويت اصيل ايراني و بيانگر فرهنگ و تمدن كهن ايران است.
شايان ذكر است: نمايندگان شركت كننده در مجمع مجالس آسيايي به دعوت سيد محمد ابوترابي نماينده مردم قزوين در مجلس از بناهاي تاريخي سعدالسلطنه ، مجموعه دولت خانه صفويه و موزه مردم شناسي حمام قجر قزوين ديدن و اقلام تبليغاتي جهت معرفي استان قزوين به زبان انگليسي نيز از سوي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري به رسم ياد بود به گروه اهدا شد./120
 يکشنبه 21 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 374]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن