تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815997370




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /نقد و بررسي فيلم آواز گنجشك‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /نقد و بررسي فيلم "آواز گنجشك‌ها"
نشست نقد و بررسي "آواز گنجشك‌ها"، پايان جشنواره تئاتر كودك و نوجوان اصفهان و خبرها از حراج كريستي و ساتبي عناوين برجسته صفحه فرهنگ و هنر مطبوعات امروز يكشنبه 21 مهرماه 87 هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، "ايران" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به گفتگو با بابك حميديان بازيگر فيلم "ريسمان باز" و "سه زن" و يادداشتي درباره مرگ به سبك نگره مولف. دعوت مشاور هنري رئيس جمهوري براي فيلمسازي مجيدي از سفرهاي استاني دولت، آمار تماشاگران تئاتر شهر، فرصت باقيمانده براي ارسال آثار به جشنواره فيلم فجر و اخبار كوتاه در صفحه پاياني آمده است.

"همشهري" در صفحه تئاتر مي‌پردازد به گفتگو با سپيده نظري‌پور بازيگر و كارگردان نمايش "قانون نانوشته" و ارزيابي جشنواره تئاتر دفاع مقدس. مطلبي درباره برادران كوئن و فيلم "بعد از خواندن بسوزان" در صفحه سينما و پايان جشنواره تئاتر كودك و نوجوان اصفهان، پايان مرحله توليد آثار در بخش مسابقه فيلم محله، نشست نقد و بررسي "آواز گنجشك‌ها"، برگزاري مسابقه نمايشنامه‌نويسي و اخباري كوتاه از سينايي، شريفي‌نيا، مشايخي و ... در صفحه ادب و هنر كار را تمام مي‌كند.

"جام جم" در صفحه رسانه مي‌پردازد به نشست نقد و بررسي فيلم "آواز گنجشك‌ها"، توليدات جديد شبكه دو سيما و اخبار كوتاه. مطلبي درباره نظارت وزارت ارشاد بر گالري‌ها و نگارخانه‌ها در صفحه تجسمي، گفتگو با مهدي منيري كارگردان مستند "تينار" و نقدي بر فيلم "دعوت" در صفحه سينما و معرفي برنامه‌هاي امروز شبكه‌هاي سيما در صفحه فرهنگ و هنر منعكس شده است.

"اعتماد ملي" در صفحه ادب و هنر مي‌پردازد به مروري بر رويدادهاي حوزه فرهنگ و هنر، پيشنهاد فيلم "سه زن"، بوش در برابر دوربين اليور استون، خطر تعطيلي سينما عصر جديد، شب‌هاي شلوغ مستند در خانه سينما، گپي با محسن وزيري مقدم، يادداشتي بر نمايش "ميهمانسراي دو دنيا"، اخبار كوتاه تجسمي، معرفي مدير جديد تئاتر شهر و معرفي داوران جشنواره آسيايي.

"اعتماد" در صفحه پاياني مي‌پردازد به برگزاري حراج پنجم كريستي با آثاري از سهراب سپهري و ...، اظهار نظر مدير عامل خانه سينما درباره گلشيفته فراهاني، تغيير مديريت مجموعه تئاتر شهر، گزارشي از نشست نقد و بررسي "آواز گنجشك‌ها"، چند يادداشت و اخبار كوتاه.

"حيات نو" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به گفتگو با رضا گوران كارگردان و دراماتورژ نمايش "يرما" و اخبار كوتاه. گزارشي از فروش هفته اول فيلم "مجموعه دروغ‌ها"، گزارشي از نمايشگاه مرتضي پورصمدي به ياد محسن رسول‌اف، فرصت 10 روزه براي ثبت نام در جشنواره فيلم فجر، حضور بيش از 70 اثر ايراني در حراج ساتبي لندن و اخبار كوتاه در صفحه پاياني مورد توجه قرار گرفته است.

"جوان" در صفحه پاياني مي‌پردازد به توصيه مدير عامل خانه سينما به سينماگران، حرف‌هاي رئيس مجلس در مراسم يادروز حافظ، بازديد حداد عادل از پشت صحنه مجموعه "ديكتاتور"، نقدي بر "بزنگاه"، گزارشي از اجراهاي تالارهاي نمايشي در هفته جاري، حرف‌هاي دبير ششمين جشنواره سراسري تئاتر رضوي، يادداشتي بر "فرزند خاك" و اخبار كوتاه.

"كارگزاران" در صفحه سينماي مستند مي‌پردازد به گفتگو با دلارام كارخيران، هر آنچه بايد درباره جشنواره سينما حقيقت بدانيد و گزارشي از نمايش فيلم در هفته فيلم مستند. جايزه كوروساوا براي ميخالكوف و كايگه، چند يادداشت و اخبار كوتاه در صفحه پاياني كار را تمام مي‌كند.
 يکشنبه 21 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن