تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 14 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند ع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

طراحی سایت تهران سایت

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1800185944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش ويژه مهر از مقر AFC /ابراز رضايت از پيشرفت فوتبال بانوان در ايران/ برنامه ويژه براي معلولان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گزارش ويژه مهر از مقر AFC /ابراز رضايت از پيشرفت فوتبال بانوان در ايران/ برنامه ويژه براي معلولان
خبرگزاري مهر - گروه ورزشي: كنفدراسيون فوتبال آسيا با وجود نام بزرگي كه دارد در محيطي آرام و كوچك بر فعاليت هاي فوتبال قاره كهن نظارت مي كند و به گفته مسئولان، براي پيشرفت فوتبال معلولان در آسيا برنامه هاي ويژه اي را در نظر دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، ساختمان كنفدراسيون فوتبال آسيا در يكي از محله هاي خلوت و آرام شهر كوالالامپور قرار دارد و با نمايي سفيد رنگ در سه طبقه فعاليت هاي فوتبال قاره كهن را زير نظر دارد. براي ورود به محل اين كنفدراسيون نيازي به كاغذ بازي هاي مرسوم و گذر از هفت خوان رستم نيست. مي توان با هماهنگي و برنامه ريزي قبلي وارد مقر AFC شد و با مسئولان آن ديدار كرد.

ديدار اعضاي تيم فوتبال منتخب خبرنگاران و عكاسان ايران با مسئولان كنفدراسيون فوتبال آسيا كه سه شنبه هفته گذشته انجام شد، حاوي نكاتي آموزنده و البته تازه و جذاب براي خبرنگاران ورزشي كشورمان بود. در اين بازديد حسن الصباح معاون دبيركل كنفدراسيون فوتبال آسيا گزارشي از فعاليت هاي چند سال اخير اين كنفدراسيون را ارائه كرد.

حسن الصباح كه علاوه بر معاونت دبيركلي كنفدراسيون فوتبال آسيا، مسئول بخش آموزش AFC نيز مي باشد، در توضيح نحوه برگزاري كلاس هاي آموزشي براي فوتبال قاره كهن گفت: آموزش مهمترين بخش در فوتبال آسياست كه طي سالهاي اخير تلاش كرده ايم با برنامه ريزيهاي لازم بر بالا رفتن كيفيت آموزشي در فوتبال اين قاره كمك كنيم.

وي ادامه داد: براي برگزاري كلاس هاي مربيگري و تربيت مدرسان AFC برنامه هاي ويژه اي داريم كه حتما تا به حال با روند تشكيل اين كلاس ها آشنا شده ايد. ما براي آموزش خود 350 نفر را دعوت مي كنيم كه مسئوليت بخش هاي آموزش مربيگري و داوري را برعهده مي گيرند.

حسن الصباح در حال معرفي بخش هاي مختلف AFC به خبرنگاران ايراني

معاون دبيركل كنفدراسيون فوتبال آسيا با اشاره به مشكلات داوري كه در فوتبال قاره كهن وجود دارد خاطرنشان كرد: تمام تلاش ما اين است كه بهترين و زبده ترين افراد در امور داوري را براي برگزاري كلاس ها و مسابقات انتخاب كنيم كه البته هنوز مشكلاتي در اين زمينه وجود دارد و بايد تلاش كنيم مشكلات را به حداقل برسانيم.

حسن الصباح در ادامه نشست خود با خبرنگاران ايراني از آغاز كلاس هاي ويژه براي فوتبال معلولان خبر داد و گفت: از امسال براي بخش داوري و مربيگري فوتبال معلولان هم برنامه هاي ويژه اي داريم. در اين بخش قصد داريم با برگزاري كلاس هاي مربيگري و آموزشي سطح فوتبال معلولان را در قاره آسيا افزايش دهيم.

مسئول بخش آموزش كنفدراسيون فوتبال آسيا با بيان اينكه معضل صغر سن در فوتبال اين قاره به حداقل رسيده است گفت: در اين راستا نيز برنامه هاي ويژه اي را به اجرا گذاشتيم و توانسته ايم با گرفتن آزمايش هاي مخصوص اين معضل را ريشه كن كنيم. البته ممكن است هنوز برخي كشورها در انديشه استفاده از بازيكنان صغر سن باشند اما تصور ما اين است كه با اقدامات صورت گرفته ديگر هيچ كشوري به سمت مسائل صغر سني نمي رود.

وي با اشاره به كنترل اتاق هاي پزشكي در ورزشگاههاي قاره كهن گفت: يكي ديگر از برنامه هاي ما كنترل امكانات و فضاهاي پزشكي ورزشگاههاي محل برگزاري مسابقات تحت نظر AFC است كه طبق برنامه ريزي هاي صورت گرفته افراد ويژه اي در ماه ژانويه براي به روز كردن اين امكانات به ورزشگاهها سركشي خواهند كرد.

خبرنگاران و عكاسان ايران در ادامه بازديد خود از مقر كنفدراسيون فوتبال آسيا از بخش هاي مختلف اين كنفدراسيون بازديد كردند. بخش هاي مختلف AFC بسيار ساده و بدون تجملات بودند. به عنوان مثال بخش فوتبال بانوان قاره كهن در يك اتاق كوچك سه در چهار مستقر بود، با چند ميز كه افراد نشسته پشت هر يك از اين ميزها مسئول پيگيري امور چند كشور بودند.

" ليندا ويلين " كه اصليتي استراليايي دارد و مسئول بخش فوتبال بانوان AFC است و بر امور فوتبال بانوان ايران نيز نظارت دارد در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبني بر " وضعيت فوتبال بانوان در ايران " گفت: پيشرفت فوتبال بانوان در ايران براي ما راضي كننده است. فوتبال ايران براي مسابقات زير 19 سال آسيا و حضور در جام ملتها تلاش زيادي انجام داد.

وي افزود: ايران قبلا در فوتسال يكي از قطب هاي آسيا بود و حالا كه به فوتبال 11 نفره روي آورده است تصور مي كنم قدرت پنهاني داشته باشد كه هنوز خودش را نشان نداده است. با اين حال اميدواريم در سالهاي آينده فوتبال بانوان ايران به يكي از قطب هاي اول آسيا تبديل شود.

اعضاي تيم فوتبال رسانه ورزش در ادامه بازديد خود از مقر كنفدراسيون فوتبال آسيا از بخش اداري ، بخش لجستيك و پشتيباني ، بخش سمعي و بصري، بخش نظارت همگاني ، بخش رسانه و سايت ، بخش نظارت همگاني ، بخش حقوقي ، بخش بررسي مدارك و سوابق ، بخش مالي ، بخش آناليز تيمي و ... بازديد كردند.

عكس يادگاري خبرنگاران ايراني با حسن الصباح معاون دبيركل AFC

آنچه در اين بازديد جلب توجه مي كرد سادگي بخش هاي مختلف AFC از نظر ساختار فيزيكي و موقعيت جغرافيايي بود كه حتي به يك ميز ختم مي شد. كارمندان كنفدراسيون فوتبال آسيا از ساعت 9 صبح تا 4 بعدازظهر فعاليت مي كنند و افرادي كه صبح بعد از ساعت 9 در محل كار خود حاضر شوند حق ورود به ساختمان را ندارند و آنروز برايشان غيبت محسوب مي شود.

اتاق محمد بن همام رئيس كنفدراسيون فوتبال آسيا در طبقه سوم ساختمان اين كنفدراسيون قرار دارد و ساير مسئولان در طبقه اول و دوم فعاليت مي كنند. اين ساختمان بسيار معمولي اما ساكت و آرام است و در ساعات كاري كمتر صدايي شنيده مي شود.

در سالن انتظار كنفدراسيون فوتبال آسيا و بر روي يكي از ديوارها پرچم كشورهاي عضو AFC نصب شده است و جلوه اي ويژه به محيط آن داده است.

شاهين رحماني با عنوان دبير پايگاه خبري فوتبال آسيا و علي تارقلي زاده يكي از مدرسان بين المللي فوتسال و مسئول بخش آناليز كنفدراسيون فوتبال آسيا از جمله ايرانياني هستند كه به عنوان كارمند در كنفدراسيون فوتبال آسيا فعاليت مي كنند.
 شنبه 20 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن