تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 30 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):وقتى كه برادر دينى‏ات از تو جدا شد، سخنى پشت سر او نگو، مگر اين كه دوست دارى او د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811843747




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزيده اخبار


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: گزيده اخبار
اعتراض ايران به فعاليت تروريست ها تحت حمايت نيروهاى خارجى

نماينده ايران در سخنانى در كميته ششم (حقوقى) سازمان ملل با محكوم كردن تروريسم در همه اشكال آن، از جمله تروريسم دولتى، بر عزم جمهورى اسلامى ايران براى مقابله با اين پديده و آمادگى كشورمان براى همكارى با ديگر كشورها، بويژه كشورهاى همسايه، و نيز نهادهاى ذيربط سازمان ملل تأكيد كرد.اسحاق آل حبيب كه به نمايندگى از ايران در اجلاس ساليانه كميته ششم سازمان ملل سخن مى گفت، خواستار شناسايى و رفع علل و ريشه هاى تروريسم بويژه اشغال و تجاوز شد و خاطرنشان كرد: توسل غير قانونى به زور در روابط بين الملل و تجاوز به ديگر كشورها، يكى از عواملى است كه زمينه مساعد رشد و گسترش تروريسم در مناطق حساس دنيا را فراهم آورده است.
وى همچنين درباره خطرات ناشى از ادامه حضور و فعاليت برخى از خطرناك ترين گروه هاى تروريستى در كشورهاى همسايه تحت حمايت نيروهاى خارجى هشدار داد. آل حبيب در بخش ديگرى از سخنانش با انتقاد از عملكرد برخى كشورهاى بزرگ در رابطه با تروريسم اظهار داشت: مايه نگرانى بسيار است كه حاكميت سياسى و تماميت سرزمينى كشورها به سادگى و به بهانه تعقيب و شكار تروريست ها نقض مى شود و افراد بيگناه غير نظامى در جريان اين حملات قتل عام مى گردند.

دادستان كل كشور با مراجع عظام تقليد ديدار كرد

دادستان كل كشور در سفر به استان قم با آيات و مراجع عظام تقليد صافى گلپايگانى، مكارم شيرازى، نورى همدانى و سبحانى ديدار و گفت وگو كرد. در ملاقات درى نجف آبادى كه به منظور كسب نظر از علماى اعلام در خصوص برخى مسائل روز جامعه و نيز اخذ رهنمودهاى مراجع عظام پيرامون موضوع برگزارى كنگره شيخ بهايى الدين عاملى انجام گرفت، موضوعاتى چون ضرورت مبارزه با بدعت ها و خرافات، مقابله با هنجارشكنان و مفسدين اخلاقى، رفع مشكلات قضايى و مسائل اقتصادى و معيشتى مردم، تقويت نهاد خانواده، نوآورى و شكوفايى در حوزه هاى علميه در آستانه سال جديد حوزه و مسائل بين المللى و خصوصاً مسائل عراق و جهان اسلام و وحدت و همبستگى براى حل مشكلات داخلى و برون رفت از كاستى هاى اقتصادى و ‎/‎/‎/ تجليل از بزرگان و تكريم اهل علم و علماى سلف خصوصاً شيخ بهايى و برگزارى كنگره شيخ بهايى مطرح و مورد تأكيد قرار گرفت.

احتمال ديدار لاوروف و متكى در قزاقستان

يك منبع آگاه در وزارت خارجه روسيه از احتمال ديدار وزراى خارجه ايران و روسيه در حاشيه كنفرانس «صلح مشترك؛ پيشرفت از طريق گوناگونى» در قزاقستان خبر داد. به گزارش خبرگزارى روسى ريانووستى وزراى خارجه كشورهاى عضو ديالوگ همكارى در آسيا هفته آينده در آستانه پايتخت قزاقستان گرد هم مى آيند.

مجمع مجالس آسيايى به همگرايى كشورهاى آسيايى كمك مى كند

نايب رئيس اول مجلس شوراى اسلامى تأكيد كرد: مجمع مجالس آسيايى به همگرايى و تعامل بين كشورهاى آسيايى كمك فراوانى مى كند.
به گزارش ايرنا، سيدمحمدحسن ابوترابى فرد رئيس شوراى اجرايى مجمع مجالس آسيايى در جمع رؤسا و نمايندگان مجالس كشورهاى آسيايى در قزوين افزود: مجمع مجالس آسيايى ميوه ارزشمندى است كه در قلب قاره كهن آسيا تشكيل شده است.ابوترابى فرد خاطرنشان كرد: اين نهال كوچك هم اكنون به درخت تنومندى تبديل شده كه حضور ۴۰ كشور آسيايى مقتدر بر ارزش و اعتبار آن افزوده است.
نماينده مردم شهرهاى قزوين، البرز و آبيك در مجلس شوراى اسلامى با ابراز خرسندى از تأسيس دبيرخانه اين نهاد آسيايى در جمهورى اسلامى ايران، اضافه كرد: اين گونه ارتباطات باعث خواهد شد تا تحكيم سياسى، اقتصادى و فرهنگى كشورهاى آسيايى بيشتر از قبل شده و اين امر در نهايت منجر به افزايش قدرت قاره آسيا مى شود.

اعضاى كميسيون امنيت ملى از مرزهاى جنوبى بازديد مى كنند

اعضاى كميسيون امنيت ملى و سياست خارجى مجلس شوراى اسلامى از مرزهاى جنوبى كشور بازديد خواهند كرد. غلامرضا كرمى، رئيس كميته دفاعى مجلس هشتم در گفت وگو با مهر در اين باره اظهار داشت: قرار است اوايل هفته پيش رو اعضاى كميته دفاعى مجلس به همراه برخى اعضاى كميسيون امنيت ملى و سياست خارجى از مرزهاى جنوبى كشور بازديدى داشته باشند.
وى در ادامه گفت: يكى از برنامه هاى كميسيون امنيت ملى و سياست خارجى مجلس بازديد از مرزهاى كشور براى بررسى نيازها و كمبودها است و بر همين اساس قرار است به نوبت از تمامى مرزهاى كشور بازديد شود.
 شنبه 20 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن