تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815491591




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چند توصیه برای محافظت از پوست در فصل تابستان


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:


با افزایش تعداد مبتلایان به سرطان پوست در فصل تابستان هیچ امری مهمتر از حفاظت از این بافت بدن نیست و این امر به راحتی با ایستادن در سایه قابل انجام است.


به منظور حفاظت از پوست در برابر اشعه خورشید استفاده از كرم یا لوسیون ضدآفتاب با فاكتور حفاظت خورشیدی (SPF) حداقل 15 و بكارگیری از آن 20 تا 30 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید ضروری است. مصرفكنندگان باید اطمینان حاصل كنند كه تمام اعضای بدن از جمله پاها، بازوها، صورت، گردن و مچ پا به پایین به ویژه در صورت پوشیدن سندل و دستها باید با این محصول حفاظتی پوشیده شوند.
همچنین در صورت شنا كردن و یا عرق كردن زیاد بهتر است كه به دلیل احتمال پاك شدن پوشش قبلی مجددا از كرم در طول روز استفاده شود. كلاه مناسبترین پوشش برای جلوگیری از برخورد آفتاب با پوست صورت است، اما اگر از كلاه بیس بال استفاده میكنید مالیدن كرم ضدآفتاب به پشت گردن و گوشها ضرورت دارد.


از سوی دیگر اگر تصور میكنید به دلیل ابری و گرفته بودن هوا نیازی به این پوشش محافظ ندارید اشتباه میكنید، چرا كه به گفته كارشناسان اشعه مضر فرابنفش خورشید حتی از ابرها و آب نیز عبور میكند.

همچنین شن، آب و برف میتواند نور خورشید را منعكس كرده و میزان این پرتو فرابنفش را افزایش دهد. در چنین مواردی استفاده از كرمهای با SPF بالاتر و مالیدن آن بر روی بینی و لبها با اكسید روی الزامی است. درصورتی كه پوست حساسی دارید خواندن برچسب روی كرم پیش از استفاده بسیار مهم است.
حتی در مواردی كه این كرمها به لحاظ مسایل آلرژیزا و آزمایشهای درموتولوژی كنترل شده باشند باز هم در برخی موارد پوست افراد به آنها حساسیت میدهد. در این شرایط به مدت 3 روز از این محصولات و به مقدار كم بر روی پوست آزمایش كنید و در صورت عدم مشاهده علایم حساسیت و آلرژیك از قبیل قرمزی و التهاب میتوانید از آن استفاده كنید.







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن