تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من ادب آموخته خدا هستم و على، ادب آموخته من است . پروردگارم مرا به سخاوت و نيكى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821098729




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

- جوكار: مدال كمتر دليل ضعف عملكرد نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: - جوكار: مدال كمتر دليل ضعف عملكرد نيست
فارس- عبدالرضا جوكار دارنده مدال نقره پارالمپيك پكن گفت: در حالى از ورزشكاران پارالمپيكى توقع يك گونى مدال دارند كه رقابت ها در سطحى مثالزدنى برگزار شد.
عملكرد كاروان ايران در پكن بهتر و چشمگيرتر از آتن بود. اين موضوع نبايد مورد بى توجهى قرار بگيرد چرا كه برخى بدون اطلاع انتقاد مى كنند و مدال هاى كمتر دو و ميدانى نسبت به دوره قبل را دليل ضعف عملكرد مى دانند.
او افزود: تيم فوتبال ايران در آتن موفق نبود؛ اما در پكن به مدال برنز رسيد. واليبال نشسته نيز مدال نقره خود در پارالمپيك دوره قبل را به طلا بدل كرد تا موفقيت هاى جانبازان و معلولان ايران در پكن چشمگيرتر باشد.
دارنده نقره پرتاب نيزه پارالمپيك پكن گفت: در دو و ميدانى آنچه مورد بى توجهى قرار گرفت، بحث ادغام كلاس بندى ها است. به دليل كلاس بندى هاى جديد، تعداد سهميه هاى ايران در پارالمپيك كمتر شد و بخت مدال براى تمام ورزشكاران اين رشته كاهش يافت. خودم در صورت عدم اين تغيير، به جاى نقره صاحب نشان طلا مى شدم چرا كه ۳۰/۲ متر بالاتر از ركورد پارالمپيك پرتاب كردم. جالب آنكه نفرات اول و سوم اين رشته در كلاس بالاتر از من قرار داشتند.
عبدالرضا جوكار تصريح كرد: برخى بدون آگاهى از اين مسائل، تنها به تعداد مدال توجه دارند. در آتن تيم دو و ميدانى صاحب ۲۹ سهميه بود؛ اما در پكن با ۱۴ ورزشكار صاحب ۶ مدال شديم.
او افزود: مسؤولان در حالى از ورزشكاران پارالمپيك توقع كسب يك گونى مدال دارند كه رقابت ها در پكن در سطحى دشوار و مثال زدنى برگزار شد. همان ها در زمان تعيين پاداش، طلاى المپيك را ۱۱۰ ميليون ارزش گذارى مى كنند و طلاى پارالمپيك را ۲۰ ميليون.
دارنده مدال نقره پارالمپيك پكن خاطر نشان ساخت: ورزشكاران جانباز و معلول مثل برخى ورزشكاران سالم، براى پول ورزش نمى كنند. آنها افتخار آفرينى را با مسائل مالى لوث نمى كنند اما پرسش اساسى اين است كه اين تبعيض ها تا چه زمانى ادامه خواهد داشت مى دانند كه كسب مدال در پارالمپيك اگر سخت تر از المپيك نباشد، از آن آسانتر هم نيست.
عبدالرضا جوكار اظهار داشت: با كسب ۲۶ مدال، پرافتخارترين ورزشكار جانباز و معلول ايران هستم؛ اما همچنان بيكارم و مورد بى مهرى و بى توجهى مسؤولان. اميدوارم گلايه هاى ما به گوش مسؤولان برسد؛ هرچند باز هم تأكيد مى كنم براى ميهن اسلامى و شادى مردم تلاش كرده ايم؛ اما دلم از تبعيض ها و بى توجهى ها مى سوزد.

ميرزايى: پيام رسان دفاع مقدس در ميدان ورزش هستيم

ايسنا - محمدرضا ميرزايى از جانبازان دوران دفاع مقدس استان فارس است كه در سال ۱۳۶۵ در عمليات كربلاى ۵ و در منطقه شلمچه پشت درياچه ماهى بر اثر اصابت تركش دشمن قطع نخاع شد و به خيل جانبازان سرافراز پيوست. او بعد از مجروحيت نيز دست از تلاش بر نداشت و تا كنون در عرصه هاى مختلف ورزشى افتخارآفرينى هاى زيادى داشته است كه كسب چهار مدال طلا كه آخرين آنها در پارالمپيك پكن بود نشان از روحيه بالاى اين جانباز ورزشكار دارد.
ميرزايى مى گويد: معمولاً جانبازان در اين گونه ميادين با توجه به احساسات معنوى خود راحت تر كار مى كنند و به مسابقات ديد معنوى و فرهنگى دارند چون مى خواهند پرچم جمهورى اسلامى را به اهتزاز درآورند. اين يك انگيزه بالايى براى آنها به ويژه از نظر فرهنگى است. مخصوصاً آنهايى كه در جنگ بودند و از نزديك مشكلات جنگ را احساس كردند و در كنارشان هم سنگرانشان به شهادت رسيده اند وقتى اين روحيات در ذهنشان تداعى مى شود با حداقل امكانات قدرت جنگندگى و روحيه رزمندگى شان بيشتر ظهور پيدا مى كند.
همين ياد شهدا دلگرمى خاصى به ما مى دهد و باعث مى شود با توجه به همان مسائل و همچنين توسل به ائمه (ع) و مسائل معنوى، براى كشورمان در عرصه هاى مختلف افتخار بيافرينيم. او ادامه مى دهد: همان طورى كه براى حضور در جبهه احساس تكليف كرديم در مسابقه هم تلاش مى كنيم نتيجه هرچه باشد مهم نيست. مهم اين است كه ما تلاش مان را كرديم. ما تمريناتمان را با احساس وظيفه و تكليف انجام مى دهيم و بعد كه به مسابقات مى رويم از خدا هم كمك مى خواهيم و هرچه مصلحت و قسمت باشد همان مى شود.
ميرزايى درخصوص رساندن پيام دفاع مقدس در عرصه هاى ورزش مى گويد: حريفانمان معمولا بعضى اوقات مى پرسند شما چرا معلول شديد و ما هم مى گوييم كه در جنگ عراق عليه ايران مجروح شده ايم و اين طورى حتى در ميدان ورزش هم پيام رسان شهدا و دفاع مقدس كشورمان هستيم.
او درباره مشكلات جانبازان مى گويد: ما در جامعه اگر بخواهيم مثل يك شهروند عادى زندگى بكنيم يك سرى مشكلات هست كه مسؤولان بايد اين ها را برطرف بكنند. از همسان سازى هاى پياده روها و خيابان ها و سازمان ها گرفته تا توجه به موارد خاص پزشكى و تسهيلاتى كه براى جانبازان بايد در نظر گرفته شود كه بچه ها بتوانند يك زندگى ساده و بدون دغدغه اى را داشته باشند. توقع جانبازان در همين حد است حقيقتاً ما با وجود مجروحيتى كه داريم باز هم در خدمت جامعه و مردم هستيم.

چند خط خبر

چهارمى براى پوركاشيان و قائم مقامى
ايران ورزشى- احسان قائم مقامى و آتوسا پوركاشيان در مرحله نيمه نهايى بازى هاى ورزشى فكرى جهان با چهارمى به خط پايان رسيدند. ايرانى ها بالاتر از رقباى صاحبنامى از چين، امريكا، هلند، انگلستان و مجارستان به نيمه نهايى رسيده بودند، قائم مقامى و پوركاشيان با ۴ پيروزى، ۶ تساوى و يك باخت چهارم شدند و از حضور در جمع سه تيم برتر بازماندند. در اين رقابت ها كه اولين دوره آن در پكن برگزار شد، شطرنجبازان اكوادورى قهرمان شدند، تيم هاى هند و اوكراين هم عناوين دوم و سومى را مال خود كردند.

مشهد قهرمان چوگان جام سفرا
ايران ورزشى- تيم مشهد قهرمان شصت و سومين دوره رقابت هاى چوگان فدراسيون جهانى جام سفرا شد. در اين رقابت ها كه در مجموعه ورزشى چوگان و سواركارى شهدا در تهران برگزار شد تيم مشهد با برترى ۴ - 3 بر تهران مقام قهرمانى را از آن خود كرد. در ديدار رده بندى هم اصفهان با شكست شيراز در رده سوم اين رقابت ها جاى گرفت. در پايان اين رقابت ها اعضاى تيم هاى شركت كننده كه رؤساى فدراسيون هاى چوگان كشورهاى مختلف بودند هداياى خود را از رييس فدراسيون جهانى و رييس فدراسيون چوگان ايران دريافت كردند.

پايان هفته دوم ليگ برتر كانوپولو
هفته دوم ليگ برتر كانوپولو مردان با شناسايى تيم هاى برتر به كار خود پايان داد. در اين هفته ۳ديدار از گروه الف و يك بازى از گروه ب در درياچه آزادى برگزار شد.
در پايان رقابت ها، نفت فلات قاره با نتيجه ۴ بر صفر استقلال مازندران را شكست داد، شهردارى اهواز ۴ بر ۲ مغلوب استقلال مازندران شد. نفت فلات قاره ، شهردارى اهواز را با نتيجه ۵ بر صفر از پيش رو برداشت و ديدار دو تيم ملوان نيروى دريايى انزلى و شهيد نادرى كرج از گروه ب با نتيجه مساوى ۳ بر۳ پايان يافت. مسابقات گروه ب جمعه ۲۶ مهرماه در قزوين برگزار خواهد شد. بر اساس جدول مسابقات، شهيد نادرى كرج با هيات قايقرانى قزوين ديدار خواهد كرد، هيات قايقرانى زنجان به ديدار ملوان نيروى دريايى انزلى مى رود، شهيد نادرى كرج به مصاف هيات قايقرانى زنجان خواهد رفت، ملوان نيروى دريايى انزلى با هيات قايقرانى قزوين و هيات قايقرانى قزوين با هيات قايقرانى زنجان مسابقه خواهند داد.

تشكر فدراسيون واليبال از يزدانى خرم
در پى ارسال تبريك رييس و اعضاى فدراسيون كشتى ايران، به مناسبت قهرمانى تيم ملى واليبال بزرگسالان ايران در نخستين دوره AVC CUP داورزنى از فدراسيون كشتى قدردانى كرد. در پيام رييس فدراسيون واليبال به محمد رضا يزدانى خرم، رييس فدراسيون كشتى آمده است: از ابراز لطف و محبت نسبت به جامعه واليبال كه ساليان متمادى تحت مديريت جناب عالى به رشد و پيشرفت رسيده كمال تشكر و قدردانى را دارم. بى شك پيشرفت هاى اخير واليبال ثمره كارهاى زيربنايى و پايه ريزى هاى درست گذشته بود كه به لطف خداوند متعال و تلاش و كوشش شبانه روزى موفق به كسب عناوين مختلف قهرمانى شديم. اينجانب ضمن تشكر مجدد اين موفقيت ها را متقابلا به جناب عالى تبريك عرض مى كنم. تيم ملى واليبال ايران در ماه جارى عنوان قهرمانى نخستين دوره رقابت هاى جام كنفدراسيون آسيا را در تايلند از آن خود كرد.

پيروزى دختران هندبال اصفهانى
ايران ورزشى - دختران هندبال سپاهان و ذوب آهن با پيروزى در ليگ برتر استارت زدند. هفته اول رقابت هاى ليگ برتر هندبال دختران ايران ديروز با سه مسابقه از سر گرفته شد. در حساس ترين مسابقات سپاهان كه در ليگ دختران هم پيشتاز است در ديار زاينده رود مقابل نفت و گاز گچساران ۲۹ - 18 حريف خود را برد، در ديگر مسابقه، ذوب آهن با تفاضل گل بهتر مقابل نفت تهران نتيجه گرفت تا در هفته اول صدرنشينى را مال خود كند. سبزپوشان اصفهانى ۱۸ - 36 نفت تهران را شكست دادند تا شرايطى بهتر از سپاهان داشته باشند. در سومين مسابقه هم هيات هندبال فارس در شيراز از شهردارى كرمان امتياز گرفت و هفته اول را با پيروزى شروع كرد.

روز بد هندبال كرمان مقابل هپكو
ايران ورزشى - هيات هندبال كرمان بازهم باخت. كرمانى ها كه با سه محروميت از طرف كميته انضباطى فدراسيون هندبال مجبور بودند در يك بازى خانگى به ميدان بروند، در مقابل هپكو اراك با اختلاف يك گل بازى را واگذار كردند تا شرايط اين تيم بحرانى تر از قبل شود. در حالى كه محسن اخگر از نشستن روى نيمكت تيمش محروم بود در غياب دو بازيكن خود ۲۷ - 26 به ميهمان خود باخت. در ديگر بازى ذوب آهن كه هفته قبل كرمانى ها را نقره داغ كرد و صدرنشين شد، در يك بازى راحت از تيم قعرجدولى گچ فارسان شهركرد 32 - 24 به پيروزى رسيد تا همچنان صدرنشين بماند.

مصاحبه
سرمربى واليبال سايپا:
فقط قهرمانى راضى مان مى كند

فريد صائبى در فاصله ۱۴ روز باقى مانده تا شروع رقابت هاى ليگ برتر واليبال مى گويد: پس از انجام دو ماه تمرين مرتب و منظم و طبق برنامه بازيكنان تيم به آمادگى نسبى دست يافته اند كه اين شرايط پس از انجام تمرينات توپى و بازى هاى تداركاتى بيشتر، ايده ال تر خواهد شد.
سرمربى تيم واليبال سايپا با اشاره به برنامه هاى تيمش به ايسنا مى گويد: پس از انجام بازى دوستانه مقابل تيم هاى كاله آمل و پتروشيمى بندرامام به دنبال تهيه بليت سفر به مشهد هستيم كه اگر اين مهم تحقق يابد، پس از مصاف با تيم بانك صادرات اين شهر موقعيت مان بهتر هم مى شود.
او در رابطه با نخستين حريف تيمش در جريان ليگ برتر واليبال مى گويد: در ميان اما و اگرهايى كه هنوز در مورد تعداد تيم ها پابرجاست، تيم گل گهر مى تواند يك حريف خوب براى ما باشد. از سوى ديگر دو هفته زمان داريم تا بتوانيم از تيم سيرجان اطلاعات خوبى به دست آورده و در تنها ديدار تهران با موفقيت از زمين بازى خارج شويم. مجيد تابش نژاد، مهران زارع، فرهاد ظريف، مجتبى غياثى و ابراهيم يولمه بازيكنانى هستند كه در فصل جارى به تيم سايپا ملحق شده اند. صائبى درباره آنها مى گويد: تيم سايپا در فصل گذشته نقاط ضعفى داشت كه ما پس از پايان مسابقات برنامه اى را در راستاى برطرف شدن آن نقاط طرا حى كرديم. حالا اعتقاد دارم با جذب بازيكنان جديد سايپا امسال تيم يكدستى را در مسابقات ليگ برتر واليبال خواهد داشت.
او با بيان اينكه امسال و با وجود تيم هاى بيم مازندران و پتروشيمى بندرامام همچنان پيكان به عنوان يك رقيب براى تصاحب عنوان قهرمانى به شمار مى رود، مى گويد: با گذشت هر سال و با تجربياتى كه تيم ها در راه رسيدن به صدر جدول كسب مى كنند، كار تصاحب عنوان اول سخت تر مى شود. امسال به اعتقاد من تيم هاى زيادى مترصد كسب اين عنوان هستند و اين قطعاً كار تيم هاى مدعى از جمله سايپا را دشوار مى كند .
صائبى در پايان مى گويد: تيم سايپا امسال سعى مى كند از همان ابتدا محكم گام بردارد چرا كه عزمش را براى كسب قهرمانى جزم كرده است.

حامد حدادى ۸ دقيقه بازى كرد
دومين شكست ممفيس برابر ويزارس

ايران ورزشى- تيم بسكتبال ممفيس گريزليز دومين شكست خود را در مسابقه هاى پيش فصل ليگ حرفه اى امريكا (NBA) مقابل تيم واشنگتن ويزارس تجربه كرد. تيم بسكتبال ممفيس كه حامد حدادى، ملى پوش ايرانى را به خدمت گرفته است، بامداد پنجشنبه به وقت تهران در برابر تيم واشنگتن قرار گرفت و در پايان با قبول شكست ۸۹ - 80 زمين مسابقه را ترك كرد.
در اين ديدار مارك لاوارونى، سرمربى تيم ممفيس با كونلى، مايو، وارريك، گاى و گسول بازى را شروع كرد اما حامد حدادى هم فرصت يافت تا براى مدت هشت دقيقه در زمين حاضر شود. او در اين مدت يك پاس منجر به گل و يك ريباند را در كارنامه اش به ثبت رساند. تيم ممفيس به جز در وقت هاى اول و چهارم كه با نتيجه ۲۰ - 21 و ۱۴ - 18 به پيروزى رسيد، وقت هاى دوم و سوم بازى را به ترتيب با نتايج ۲۹-17 و ۲۶-24 با شكست پشت سر گذاشت. ممفيس بامداد امروز مقابل تيم باب كتس يكى از ديدارهاى يازدهگانه روز را برگزار مى كند.
اما در ساير ديدارهاى روز پنج شنبه اين نتايج به دست آمد:
هاكز ۱۰۰ - سانز ۹۶
ساندر ۸۲ - تيم برولووز ۸۸
نيكس ۱۱۱ - راپ تورز ۱۱۳
سلتيكز ۹۲ - سوونتى سيكزرز ۹۸
باب كتس ۸۰ - مجيك ۱۱۸
هورنتز ۱۰۵ - پاكسرس ۷۱
ويزارس ۸۹ - ممفيس ۸۰
باكز ۷۱ - پيستونز ۸۵
وارريرز ۱۱۰ - تريل بليزرز ۹۵

در آستانه مسابقه هاى نوجوانان آسيا:
ست كوويچ: از الان به قهرمانى جهان فكر كنيد

ايران ورزشى- تيم واليبال نوجوانان ايران كه براى شركت در رقابت هاى قهرمانى نوجوانان آسيا به سريلانكا سفر كرده است، تمريناتش را در كلمبو شروع كرده و خود را آماده مسابقه ها مى كند. تيم ايران پس از توقف در فرودگاه شهر دوحه، اين شهر را به مقصد كلمبو ترك كرد و پس از رسيدن به اين شهر در هتل كنتيناتال ساكن شد.
تيم نوجوانان ايران پس از استراحت كوتاه مدت، صبح روز پنج شنبه نخستين تمرين خود را در سالن دوم رقابت ها پشت سر گذاشت. ست كوويچ در جريان اين تمرين بازيكنانش را مورد خطاب قرار مى دهد: شما روزهاى سختى را پشت سر گذاشتيد و گاهى اوقات به خاطر سخت گيرى هاى من دلخور شديد اما الان وقت نتيجه گيرى است. من اصلا به قهرمانى آسيا فكر نمى كنم چرا كه شما با اين توانايى ها بايد قهرمان جهان شويد و بعد از قهرمانى در مسابقه هاى جوانان و بزرگسالان افتخارات واليبال ايران را كامل كنيد.
بازيكنان و كادرفنى تيم نوجوانان همگى در سلامت كامل هستند و حامد باقرپور تنها بازيكن تيم است كه پس از ابتلا به سرماخوردگى رو به بهبود است. تيم ايران قرار است در مدت زمان حضورش پيش از شروع رقابت ها با تيم هاى بزرگسالان و نوجوانان سريلانكا ديدار دوستانه برگزار كند.
ايران نخستين تيمى است كه وارد سريلانكا شده و در هتلى كه تنها ۱۵ دقيقه با سالن مسابقات فاصله دارد، مستقر شده است. آب و هواى شهر كلمبو بارانى و شرجى گزارش شده است و گفته مى شود به دليل بروز برخى ناآرامى هاى قديمى، خيابان هاى اين شهر مملو از حضور پليس هاست.

محسن اخگر: همه چيز عليه ما هماهنگ شده بود

مريم عالى زاده

اعتراض محسن اخگر به اتفاقات داورى در بازى با ذوب آهن حسابى براى او و بازيكنانش گران تمام شد. سرمربى هيات هندبال كرمان در بازگشت دوباره تيمش به روزهاى اوج، هفته گذشته صدرنشينى را به ذوب آهنى ها تقديم كرد، اما او كه اصلا تيمش را مستحق باخت نمى دانست به قضاوت داور معترض شد تا كميته انضباطى فدراسيون، با سه جلسه محروميت براى او و دو بازيكن كرمانى، شرايط را براى اين تيم بحرانى كند. محسن اخگر روز پنج شنبه از روى جايگاه باخت تيمش را مقابل هپكو تماشا كرد. هر چند او نمى خواهد درباره محروميت خودش حرفى بزند، اما محروميت بازيكنانش را بدون دليل و غيرمنطقى مى داند و …

بعد از اتفاقاتى كه در بازى با ذوب آهن افتاد، اجازه نشستن روى نيمكت برايتان صادر نشد، جريان چه بود
در بازى با ذوب آهن داور حق ما را پايمال كرد اما مى گويند محسن اخگر در آن بازى باعث اغتشاش شد و همه چيز را به هم ريخت.
اعتراض نداشتيد
اين چيزى بود كه ناظر فدراسيون و ناظر داورى به كميته انضباطى گزارش داد و براساس آن گزارش كذب اين تصميمات گرفته شد.
پس مخالف راى كميته انضباطى هستيد
در آن بازى ما از نظر فنى حداقل ۱۰ گل از حريف جلو بوديم، آنقدر قاطعانه و محرز به ضرر ما و به نفع ذوب آهن قضاوت مى كردند كه در دوران حضورم در هندبال ايران نديده بودم. فقط بين دونيمه به داور گفتم وجدان داشته باش و اينطورى قضاوت نكن، همين. ولى گفتند باعث اغتشاش شدى.
در جلسه كميته انضباطى اعتراض نكرديد
چرا تمام حقايق را گفتم و حرف هايم را زدم، اما گفتند حتى اگر قضاوت نادرست بود، نبايد اعتراض مى كردى، شايد به همين خاطر بود كه سه جلسه محرومم كردند.
به جز شما، دو بازيكن تان هم محروم شدند، آنها هم اعتراض كرده بودند
واقعا نمى دانم چرا چنين تصميمى گرفتند. حسن فرزانه دو جلسه محروم شد. او اصلا با داورى كارى نداشت. بعد از مسابقه بيرون از سالن يا يكى از بازيكنان ذوب آهن بحثش شده بود اما مى گفتند او به داور فحش و ناسزا داد، فكر مى كنم همه چيز عجيب و هماهنگ شده بود.
اما در بازى با هپكو (روز پنج شنبه) يك بازيكن محروم ديگر هم داشتيد
محروميت او ربطى به بازى با ذوب آهن نداشت. واقعا دليل منطقى براى اين كار نمى بينم. مهرداد صمصامى قبل از آن بازى مشكلاتى داشت كه حل شد، اجازه بازى هم از طرف فدراسيون صادر شد، اما بعد از بازى با ذوب آهن گفتند تا اطلاع ثانوى نبايد بازى كند. مگر چنين چيزى مى شود كه فدراسيون به يك بازيكن مجوز بازى بدهد بعد تصميم ديگرى بگيرد، حتما يك چيزهايى وجود دارد. من كه به عنوان سرمربى دليل منطقى پيدا نكردم.
اولين بازى بعد از تصميم كميته انضباطى هم برايتان خوش يمن نبود.
درباره محروميت سه جلسه اى خودم بحثى نمى كنم. اصلا مرا از هندبال محروم كنند. اما تيمى كه با مشكلات عديده مالى و نبود بازيكن زحمت مى كشد و استثنايى نتيجه مى گيرد را نبايد اينطور قربانى كنند. ما در بازى با ذوب آهن به خاطر قضاوت يك طرفه ضربه روحى سختى خورديم و در حالى كه سپاهان و پارس دو تيم مدعى ليگ را برده بوديم و به صدر رسيده بوديم، به ناحق باخت را متحمل شديم.
در بازى با هپكو چطور آيا مستحق باخت بوديد
هپكو تيم دونده و جوانى دارد، با تمام احترامى كه به حريف قائلم بايد بگويم كه ما خيلى بد بوديم و در غياب دو نفر از مهره هاى موثر تيم مان، روز خوبى نداشتيم. بچه ها شرايط روحى و روانى خوبى نداشتند. بدشانسى هم گريبان تيم را گرفت و باختيم. فكر مى كنم همه چيز هماهنگ شده بود فدراسيون مى دانست كه تيم ما از نظر بازيكن و مهره شرايط خوبى ندارد با اين تصميمات و محروميت شرايط را براى ما سخت تر كردند، ضربه اش را هم خورديم.
براى ادامه فصل با اتفاقاتى كه مى افتد شرايط را چطور مى بينيد.
ما در يك بازى حساس روز پنج شنبه دو امتياز خانگى را از دست داديم. ما با مشكلات بسيار آنقدر خوب بازى كرده بوديم كه تا پايان نيم فصل در صدر باشيم. اما در بازى قبلى حق مان پايمال شد. وقتى شرايط را براى خودم تجزيه و تحليل مى كنم، مى بينم از هندبال كناره گيرى كنم بهتر است..
 شنبه 20 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 210]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن