تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820973882




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افزايش شاخص سهام بازارهاي بورس اسيا در معاملات صبحگاهي امروز


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: افزايش شاخص سهام بازارهاي بورس اسيا در معاملات صبحگاهي امروز
تهران / واحد مركزي خبر/ اقتصادي 87/07/18
در پي اقدام بانكهاي مركزي برخي كشورهاي جهان در كاهش نرخ بهره ، شاخص سهام بازارهاي بورس اسيا در معاملات صبح امروز افزايش يافت ولي با توجه به وارد امدن ضررو زيان مالي ناشي از بحران اخير ، اوضاع همچنان متشنج براورد مي شود .
به گزارش خبرگزاري فرانسه از توكيو / شاخص سهام بازار بورس توكيو صبح امروز ؛ يك روز پس از كاهش بيسابقه بيش از نه درصدي كه بزرگترين كاهش شاخص بازار بورس توكيو طي دو دهه گذشته بشمار مي رفت ، تا يك مميز بيست و پنج درصد افزايش يافت .
بازار بورس هنگ كنگ نيز با بيش از يك و يك دهم درصد افزايش ، بازار شانگهاي با يك و پنجاه و نه صدم درصد افزايش ، بازار سنگاپور با تقريبا يك درصد افزايش و بازار بورس سئول نيز با دو دهم درصد افزايش امروز فعاليت خود را اغاز كردند .
با اين همه اوضاع در بازار بورس كشورهاي ديگر در منطقه يكسان نبوده است . شاخص بازار بورس سيدني تا اواسط وقت امروز حدود دو و دو دهم درصد كاهش يافت . گزارشها امروز پنجشنبه همچنين از ادامه تعليق معاملات در بازار بورس اندونزي براي دومين روز پياپي پس از كاهش بيش از ده درصدي شاخص سهام اين بازار حكايت دارد .
دايسوكه اونو از تحليلگران بازار مالي در توكيو اعلام كرد با وجود اقدام هماهنگ بانكهاي مركزي در كاهش نرخ بهره در اروپا امريكا و كانادا ، سرمايه گذاران همچنان نگران هستند . وي افزود بانكهاي مركزي بايد پس از بررسي زنجيره واكنشهاي بازار ، وارد عمل شوند ولي به نظر مي رسد كاهش نيم واحدي نرخ بهره اقدامي ناكافي بوده باشد .
122/125/
 پنجشنبه 18 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن