تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820833485




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي نژاد: تا برقراري حكومت عدل الهي يك ياحسين ديگر لازم است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: احمدي نژاد: تا برقراري حكومت عدل الهي يك ياحسين ديگر لازم است
سياسي. هيات دولت. بجنورد
رييس جمهور با تاكيد بر نياز به فرهنگ و روحيه ايثارگري براي حركت به سمت پله‌هاي بالاتر گفت: تا فتح همه قله‌هاي جهان و برقراري حكومت عدل الهي يك ياحسين ديگر لازم است.

به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، دكتر محمود احمدي نژاد در جريان سفر به استان خراسان شمالي عصر چهارشنبه در جمع خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران اين استان افزود: به فضل الهي، مجاهدت و فداكاري‌هاي فرزندان و پدران شما در نقطه به نقطه كره زمين در حال ثمردهي است.

وي خطاب به خانواده شهدا و ايثارگران گفت: اگر امروز جوانان ما پاك‌ترين جوانان هستند، به خاطر ايثارگري‌ها و مجاهدت‌هاي شما است.

رييس جمهوري با يادآوري شعار تا كربلا رسيدن يك يا حسين ديگر تاكيد كرد:
تا فتح همه قله‌هاي جهان و برقراري حكومت عدل الهي يك يا حسين ديگر فاصله است.

وي با بيان اينكه امروز مستكبران به طور كامل منزوي شده اند، گفت:
امروز روز مسئوليت ما و شماست و دنيا منتظر پيامي جديد و حرفي نو است و اين همان پيام شهيدان است.

رييس جمهوري خطاب به خانواده‌هاي ايثارگران ادامه داد: به فضل الهي سختي هاي بشريت رو به پايان است و ايستادگي شما سرعت حركت بشريت به سمت جامعه سعادتمند را تسريع كرده و در آينده‌اي بسيار نزديك چيزي كه در انتظارش هستيم و شهداي ما به عشق آن رفتند محقق خواهد شد.

دكتر احمدي نژاد با تقدير از مردم استان خراسان شمالي به خاطر اهداي‪۱۰‬ هزار شهيد و جانبار و آزاده تصريح كرد: امروز بيش از گذشته نيازمند روحيه ايثارگري و انقلابي هستيم و براي حل مشكلات نيازمند فرهنگ و روحيه ايثارگري هستيم.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه ملت ايران باعث شد تا هيمنه پوشالي مستكبران درهم بشكند افزود: امروز ملت ايران نقطه اميد و اتكاي همه ملت هاست و پرچم دار نور و روشنايي براي همه ملت‌هاي جهان است و پيامي كه مي‌دهد مثل يك نور راه ملت‌ها را روشن مي‌كند.

احمدي نژاد با تاكيد بر اينكه عزيزترين ملت عالم ملت ايران است،تصريح كرد : مستكبران آزادي را لگدمال كردند اما ملت ايران آن را زنده كرد ، در طول سي سال اخير بيشترين ظلم‌ها و فشارها و تحريم‌ها و هجمه‌ها از ناحيه جبهه استكبار عليه ملت ما روا داشته شده اما ملت بزرگ ايران همه سختي ها را تحمل كرده است.

احمدي نژاد افزود: حاصل كار مستكبران وضعيت امروز جهان است كه همه جا سرشار از تهديد و ناامني است. آنها معنويت را زير پا گذاشته‌اند اما ملت ايران معنويت را در جهان جاري كرد و عشق را در جهان زنده كرد.

وي با بيان اينكه جهان استكبار با جنگ‌ها و تهديدهاي پي در پي از فرصتي كه خدا در اختيار آنان گذاشت به بدترين شكل ممكن استفاده كردند، تاكيد كرد: در مقابل خدا يك فرصت را در مقابل ملت ايران قرار داد. امام آمد و از فرصت خدادادي استفاده كرد و پرچم خداپرستي و عدالت و كرامت انساني و پرچم شجاعت و صلح و آزادگي را برافراشت و ملت رشيد و شجاع ايران هم پشت سر امام راحل قرار گرفتند.

وي با بيان اينكه همه امور عالم آزمايش و امتحان الهي است گفت: هرقدر مراتب كمال بالاتر باشد امتحانات سخت تر خواهد بود. همه آزمايش مي‌شوند و خدا براي همه فرصت و امكان تصميم‌گيري و انتخاب فراهم مي‌كند.

رييس جمهوري ادامه داد: خدا قدرت و ثروت در اختيار كساني كه ما آنها را جبهه استكبار مي‌شناسيم قرار داد و با وجود اينكه انها مي‌توانستند از اين قدرت و ثروت براي خدمت به رفاه و رشد ملت‌ها استفاده كنند اما تا آنجا كه توانسته‌اند جنگ و فساد راه انداخته‌اند و همه ارزش‌هاي انساني را مورد هجوم قرار داده اند.

بنا بر اين گزار ش، در ابتداي مراسم ديدار رييس جمهوري با خانواده شهدا و ايثارگران خراسان شمالي لوحي به پاس زحمات دكتر احمدي نژاد از سوي خانواده شهدا و ايثارگران به وي اهدا شد.

همچنين در ابتداي اين مراسم فرزند يكي از شهداي استان دكلمه‌اي را اجرا كرد كه احساسات تمامي افراد حاضر در مراسم را به شدت تحت تاثير قرار داد.
 چهارشنبه 17 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 191]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن