تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حق، سنگين و تلخ است و باطل، سبك و شيرين و بسا خواهش و هوا و هوسى كه لحظه اى بيش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804359082




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سعيدلو: دولت نهم با سنت‌شكني،تحرك و پويايي را در بدنه اجرايي كشور احيا كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سعيدلو: دولت نهم با سنت‌شكني،تحرك و پويايي را در بدنه اجرايي كشور احيا كرد
معاون رييس‌ جمهور در امور اجرايي درجلسه مجمع نمايندگان خراسان رضوي با اشاره به خدمات دولت نهم گفت: دولت بزرگ‌ترين خدمات را در قالب ايده سفرهاي استاني در طول تاريخ انقلاب اسلامي انجام داده است.


به گزارش روزسه شنبه ايرنا، دكتر"علي سعيدلو" خاطرنشان كرد: برغم تلاش‌هاي شبانه‌روزي مديريت اجرايي به دليل برخي نيازهاي توسعه‌اي در بعضي مناطق هنوز با مطلوبيت‌ها فاصله داريم.
معاون رييس جمهوري با اشاره به حجم عظيم و گسترده فعاليت‌هاي عمراني و زيرساخت‌ها در همه مناطق يادآور شد: دولت نهم و مجلس محترم با تمام توان سعي دارند عدالت اجتماعي براي آحاد مردم اجرا شود و فرصت‌هاي متناسب براي تمام اقشار فراهم شود.
دكتر سعيدلو با اشاره به ابتكار سفرهاي استاني دولت،گفت: سفرهاي استاني هيات دولت بسترهاي پيشرفت و آباداني متناسب و متوازن همه مناطق را فراهم كرده است.
معاون اجرايي رييس جمهوري تصريح كرد: دولت نهم در اقدامي بي‌مثال براي جلوگيري از خسارت به بيت‌المال، نهضت اجرايي كردن پروژه‌هاي نيمه كاره رها شده از گذشته را در اولويت قرار داده و بخش زيادي از آنها به ثمر رسيده است.
وي يادآور شد: دولت نهم با مديريت پويا درعرصه تصميم‌گيري و اجرا توانسته است با حضور در ميدان، سنت‌شكني كرده و تحرك و پويايي را در بدنه اجرايي كشور احيا كند.
سعيدلو با اشاره به يكي از بي بديل‌ترين اقدامات دولت در تمركززدايي، توزيع امكانات و اعتبارات و افزايش اختيارات استانداران، تاكيد كرد: بسياري ازمناطق به دليل نگاه تمركزگرايي و برخي تصميمات و همچنين عدم تناسب بين مصوبات با اولويت‌ها در گذشته، موجب شده است بخش‌هايي ازمناطق كشور ازحداقل‌ها بي‌بهره بمانند و توجهي به زيرساخت‌ها نشود.
معاون اجرايي رييس‌جمهوري اضافه كرد: سفرهاي استاني با جديت ادامه دارد و تلاش براي اين است كه تمامي مصوبات دولت در سفرهاي استاني اجرايي شود تا ثمره آن كام مردم را شيرين كند.
وي در ادامه به اشاره به اقدامات دولت درخراسان رضوي گفت: خراسان رضوي به دليل وجود مبارك بارگاه ملكوتي امام رضا(ع) مورد توجه خاص قرار داد و برغم اقدامات بسيار خوب، نيازمند كارهاي بزرگتر است و به همين دليل است كه در دو سفر استاني هيات دولت بيشترين مصوبات در زمينه‌هاي توليدي، اقتصادي، زير‌ساخت‌ها و... براي اين استان تصويب شده است.
براساس همين گزارش در اين جلسه محمدي‌زاده استاندار خراسان رضوي گزارش مفصلي از اقدامات دولت در استان و همچنين پيشرفت مصوبات سفرهاي استاني ارايه كرد و گفت: بزودي يكي از بزرگترين پروژه‌هاي سفر اول با عنوان انتقال اب سد دوستي به شهر مقدس به بهره‌برداري مي‌رسد و مشكلات ديرينه آب شرب شهر مشهد حل خواهد شد.
همچنين نمايندگان استان ضمن تقدير از اقدامات دولت در اجراي مصوبات استاني، گزارشي از مشكلات مبتلا به شهرستان‌ها و موكلين خود و همچنين استان را مطرح كردند و خواستار رسيدگي به اين مشكلات شدند اين گزارش مي‌افزايد مهندس اسكندري وزيرجهاد كشاورزي نيز گزارشي از آثار خشكسالي و سرمازدگي به بخش كشاورزي و همچنين اقدامات انجام شده به مجمع ارايه كرد.
سيام / 1064
 چهارشنبه 17 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن