تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820784593




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با معرفي برترين ها سومين جشنواره سراسري تئاتر خياباني مريوان به كار خود پايان داد


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: با معرفي برترين ها سومين جشنواره سراسري تئاتر خياباني مريوان به كار خود پايان داد
سنندج - خبرنگار كيهان:
سومين جشنواره سراسري تئاتر خياباني با حضور 300 هنرمند در 41 گروه نمايشي پس از سه روز رقابت ، با معرفي برترين ها به كار خود پايان داد.
رشيد محمودي دبير اجرايي جشنواره با اشاره به اينكه در طول سه روز برگزاري بيش از 40 هزار نفر از مردم مريوان با اشتياق از نمايشهاي اين جشنواره ديدن كردند، افزود: هيات داوران طي آييني كه در مجتمع فرهنگي و هنري شهر مريوان برپا شد، آراي خود را در مورد برترينها اعلام كرد.
جايزه بخش طراحي لباس به «عليرضا قاسمي» به خاطر نمايش تهمينه خواني از بناب و بخش طراحي صحنه نيز به «اسماعيل صبوري» از اصفهان به خاطر نمايش بازي تعلق گرفت.
جايزه بخش موسيقي اين جشنواره نيز به نمايش چهل كچلون از بروجن اختصاص يافت.
در بخش بازيگران زن، «مريم صادقي» به خاطر بازي در نمايش اسپايدرزن از خميني شهر، «حوري حسيني» از دهگلان به خاطر بازي در نمايش ياد ياران و «ندا صادقي» به خاطر نمايش پرده برداري از كرمانشاه به ترتيب اول تا سوم شدند.
در بخش بازيگران مرد نيز رتبه اول به «سيدعلي يونسي» از تهران به خاطر بازي در نمايش كره آزاد رسيد و رتبه دوم به صورت مشترك خدايار به خاطر نمايش چاي فروش و مختار محمدي از مريوان به خاطر نمايش زندگي قلكي رسيد.
رتبه سوم بخش بازيگران مرد هم به صورت مشترك به «بهنام شرفي» از ملاير به خاطر بازي در نمايش زگيل و فرهاد دانشور از تهران به خاطر بازي در نمايش خواب رنگين رسيد.
همچنين در بخش بازيگران خردسال، شنيا خداياري از مريوان، كيميا عابدي و امين صفري هر دو از ملاير به ترتيب اول تا سوم شدند و جوايز ويژه هيات داوران نيز به نمايش چاي فروش اثر نامق خدايار از مريوان اختصاص يافت.
همچنين به گزارش خبرنگار كيهان، در مراسم پاياني سومين دوره جشنواره سراسري تئاتر خياباني مريوان اعلام شد 16 اثر نمايشي برتر به انتخاب داوران براي رقابت در بخش بين المللي به جشنواره فجر راه يافتند.
نمايش هاي موريانه از سقز، چهل كچلون از بروجن، زندگي قلكي از مريوان، آل از لاهيجان، بازي از اصفهان، خواب رنگي از تهران، چاي فروش از مريوان، غواص ناخدا نيست از تهران، كره آزاد از تهران، ولادمير واستراگون از دهلران، سه تابلو از تهران، زگيل از ملاير، گرمه عروس باران از سياهكل، ميلاد نور از خرمشهر، سياهي كه سرخ مي پوشد و اسپايدرزن از خميني شهر نمايشهاي راه يافته به جشنواره فجر هستند.
 چهارشنبه 17 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن