تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ كس نيتى را در دل پنهان نمى‏كند، مگر اينكه خداوند آن نيت را (در رفتار و كردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815996078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

1- با زباني ساده به مشتريان خود بگوييد چه مي فروشيد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: 1- با زباني ساده به مشتريان خود بگوييد چه مي فروشيد
مطمئناً تا به حال به سايت هاي زيادي سر زده ايد كه وعده هاي زيادي داده اند اما نتوانسته ايد تشخيص دهيد آنها چه مي فروشند. متاسفانه بسياري از اين سايت ها زمان زيادي را از بيننده تلف مي كنند تا به او بگويند چه محصولي براي عرضه دارند. هميشه در طراحي سايت خود مطمئن شويد اولين پيام تان به آنچه مي فروشيد اشاره دارد. به ياد داشته باشيد تمامي بينندگان تنها به يك دليل به سايت شما سر زده اند و آن آگاهي از آن چيزي است كه قرار است شما به آنها عرضه كنيد. در واقع سعي كنيد مزاياي خريد و بازديد از سايت تان را در همان صفحه اصلي فهرست كنيد. در اين راستا مشخصات كامل خود را در معرض ديد خوانندگان تان قرار دهيد. بايد بپذيريم تجارت الكترونيك هنوز براي خيلي ها نوظهور است و افراد زيادي وجود دارند كه هنوز به خريدهاي آنلاين اطمينان ندارند. البته اين موضوع براي هر رسانه اي در گام اول طبيعي است. توجه داشته باشيد در اعلام مشخصات خود نام، پست الكترونيكي، شماره تلفن و آدرس پستي خود را در معرض ديد بينندگان قرار دهيد.قرار دادن عكس هاي خود و همكاران تان در قسمت «درباره ما» مي تواند اطمينان بيشتري نزد مخاطبان بيافريند.

2- مطمئن شويد مشتريان به راحتي مي توانند فرم سفارش را دريافت كنند

متاسفانه بسياري از سايت ها اگرچه تصوير روشني از كالاي خود ارائه مي كنند اما با پيچيده كردن فرآيند فروش، مشتري را دچار سردرگمي مي سازند. اگر هدف اصلي سايت شما فروش يك محصول است فرم سفارش را به صورت يك لينك قابل رويت در تمامي صفحات وب سايت تان قرار دهيد. توجه داشته باشيد هرچه طراحي فرم سفارش ساده تر باشد و زمان كمتري از مشتري تلف كند شما در پيشبرد فروش موفق تر خواهيد بود. تنها اطلاعات ضروري را در فرم سفارش لحاظ كنيد. در اين خصوص بارها مشاهده شده شركت ها فرم هاي سفارشي خود را به صورتي طراحي كرده اند كه مشتري بايد براي خريد يك محصول به پاسخ سوالاتي بپردازد كه چندان با مسير خريد آن مرتبط نيست. اين امر مي تواند او را به كلي از خريد آنلاين منصرف سازد.

3- كاري كنيد مشتري امكان خريد با روش هاي مختلف را داشته باشد

با توجه به سطوح مختلف مشتريان و امكاناتي كه آنها در دست دارند، سعي كنيد تعداد روش هاي خريد و نحوه پرداخت را افزايش دهيد به طوري كه مشتري بتواند به راحتي با ارسال يك نامه الكترونيك يا تكميل فرم سفارش آنلاين يا ارسال يك نامه يا از طريق يك تماس تلفني محصول خود را سفارش دهد و براي پرداخت نيز گزينه هاي متفاوتي در اختيار داشته باشد. از اين رو توصيه مي شود فروشندگان امكان خريد از طريق كارت هاي اعتباري را ميسر سازند.مطمئناً با گذشت زمان و آگاهي افراد از مزاياي خريد آنلاين روش قديمي منسوخ مي شود و فروشندگان رقابت سختي در جذب مشتريان جديد خواهند داشت.

4- نظرات مشتريان راضي را اعلام كنيد

به ياد داشته باشيد كساني كه قصد خريد يك محصول را دارند ابتدا بين دوستان و همكاران خود به دنبال كسي مي گردند كه از ويژگي هاي آن محصول آگاهي داشته باشد. از اين رو توصيه مي شود نظرات مشتريان راضي خودرا در بخش مشتريان منعكس كنيد. اين مساله كمك شاياني به تصميم مشتري جديد جهت خريد محصول شما مي كند. توجه داشته باشيد جملات تاثيرگذار نبايد طولاني باشد. در اين خصوص مي توانيد تصويري از گواهينامه هاي داخلي و بين المللي معتبر را در قسمت عضويت هاي سايت خود ارائه كنيد.

5- سايت خود را تبليغ كنيد

مطمئناً با افزايش بينندگان سايت ميزان فروش نيز افزايش خواهد داشت. همان طوري كه مي دانيد روش هاي تبليغات سايت با تبليغ يك كالا متفاوت است چرا كه سايت ها ملموس نيستند و تنها مي توانند چشم ها و گوش هاي مخاطبان شان را به تسخير خود در آورند و در نهايت ذهن آنها را درگير كند. لذا توصيه مي شود با ارسال خبرنامه هاي الكترونيكي به مزاياي خريد از سايت تان اشاره كنيد. يكي از روش هاي تاثيرگذار در اين خصوص طراحي بخش عضويت در سايت است كه به نوعي مي تواند در بخش بندي مشتريان و تعيين بازار هدف به شما كمك كند. برخورداري از يك بانك اطلاعاتي مي تواند منبع مناسبي براي اطلاع رساني درخصوص توليد يك محصول جديد باشد.

6- براي معرفي محصولات خود مقالات رايگان ارائه دهيد

يكي از جاذبه هاي اينترنت يافتن اطلاعات رايگان در كوتاه ترين زمان ممكن است. براي افزايش فروش محصولات خود مقالاتي مرتبط با حرفه خود انتخاب و در بانك مقالات سايت تان عرضه كنيد. بهتر است كلمه «رايگان» را جلوي نام تمامي مقالات خود برجسته كنيد چرا كه تاثير اين كلمه بر ذهن مشتريان بسيار زياد است. لازم نيست از مقالات طولاني استفاده كنيد بلكه مقالات مختصر و مفيد مي توانند نياز بينندگان پرمشغله را به سرعت مرتفع كنند.

7- سايت خود را چند زبانه كنيد

صاحبان شركت هاي بزرگ تنها به بازارهاي داخلي دلخوش نيستند. آنها خوب مي دانند بازارهاي بين المللي فرصت مناسبي را براي حضور آنها و معرفي محصولات شان در اختيار قرار مي دهند. مطمئناً بامجهز كردن سايت خود به چند زبان زنده دنيا هم نام تجاري خود را نزد مشتريان داخلي برجسته و هم حضور خود را در بازارهاي خارجي پررنگ مي كنيد. به علاوه سايت چندزبانه يك مزيت رقابتي محسوب مي شود و تحقيقات نشان داده مشتري ها هميشه سراغ محصولاتي مي روند كه توليدكنندگان آنها ارتباطي بين المللي و درستي در صادرات كالا داشته باشند.

8- مدت زمان بارگذاري سايت تان كوتاه باشد

حتماً بارها به سايت هايي سر زده ايد كه براي تماشاي صفحه اول بايد مدت زمان زيادي را به انتظار بنشينيد. متاسفانه بسياري از طراحان سايت با انتخاب تصاوير پرحجم، مدت زمان بارگذاري سايت شان را طولاني و بدين شكل موجبات نارضايتي بينندگان را فراهم مي كنند.از اين رو توصيه مي شود با استفاده از جديدترين شيوه هاي كوچك كردن حجم فايل هاي اطلاعاتي مدت زمان بارگذاري صفحه اصلي سايت خود را تا حد امكان كاهش دهيد.جالب است بدانيد اگر بيننده در گام اول مدت زمان زيادي را در انتظار بماند ممكن است به كلي از بازديد سايت صرف نظر كند و به گزينه هاي ديگري كه در صفحه موتورهاي جست وجو برايش نمايان شده،سر بزند.

9- از كليد واژه هاي مناسب استفاده كنيد

تحقيقات نشان مي دهد بسياري از مشتريان براي خريد ابتدا در موتورهاي جست وجو به دنبال محصول موردنظر خود مي گردند. طبيعتاً شركت هايي كه در همان صفحه ابتدايي جست وجوگر نمايان مي شوند از شانس بيشتري براي بازديد برخوردارند. در اين خصوص توصيه مي شود در تمامي صفحات سايت خود از كليد واژه هايي استفاده كنيد كه بيشتر مورد شناسايي موتورهاي جست وجو قرار مي گيرند. مطمئناً با گذشت زمان و افزايش تعداد بازديدكنندگان سايت تان شما از گزينه هاي اول موردنظر مشتريان خواهيد بود.

10- به روزرساني سايت خود را هرگز فراموش نكنيد

متاسفانه در بسياري از سايت هاي بزرگ مشاهده شده اخبار چندماه گذشته شركت ها همچنان بدون تغيير باقي مانده است. به ياد داشته باشيد مشتري با مشاهده اخبار چند ماه گذشته و نبود اخبار جديد نسبت به پيشرفت هاي شركت دچار ترديد خواهد شد. البته در مورد مشترياني كه براي اولين بار از سايت بازديد مي كنند مساله متفاوت است به طوري كه اگر آنها در اولين ورود خود شاهد معرفي محصولاتي باشند كه در حال حاضر سهم مناسبي از بازار ندارند، از ادامه بازديد خود صرف نظر كرده و به سايت هاي رقبا سر مي زنند لذا توصيه مي شود در به روزرساني سايت خود هرگز وقفه اي نيندازيد چراكه با اين كار موجبات خوشحالي رقبايتان را فراهم ساخته ايد.
 دوشنبه 15 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن