تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820792573




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

کمربند ایمنی سرنشینان صندلی عقب خودرو باید اجباری شود


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: کمربند ایمنی سرنشینان صندلی عقب خودرو باید اجباری شود

مهر - ريیس پلیس راه کشور گفت: برای کاهش تلفات ناشی از تصادفات جادهای باید بستن کمربند ایمنی برای سرنشینان صندلی عقب خودروها اجباری شود.

سرهنگ علیرضا اسماعیلی افزود: تحقیقات کارشناسان پلیس راه کشور در تمام جادهها نشان میدهد که سرنشینان صندلی عقب خودرو، 30درصد قربانیان تصادفات جادهای را تشکیل میدهند.
این مقام مسوول در نیروی انتظامی با اعلام اینکه بستن کمربند ایمنی برای سرنشینان صندلی عقب خودرو باعث افزایش ضریب ایمنی آنها خواهد شد گفت: این عمل باعث میشود تا سرنشین بیش از حد مجاز نتواند سوار بر خودرو شود.
ريیس پلیس راه کشور اظهار داشت: در حال حاضر در کشورهای اروپایی بستن کمربند ایمنی برای مسافران اتوبوسها اجباری است و این موضوع باعث کاهش چشمگیر تلفات جادهای شده است.
سرهنگ اسماعیلی افزود: در حال حاضر طرحی برای تصویب در مجلس در این باره آماده شده که مذاکرات مقدماتی آن با نمایندگان مجلس در کمیسیون عمرانی صورت گرفته است. در تجزیه و تحلیل تصادفات رانندگی جادهای کارشناسان امر بهاین نتیجه رسیدهاند که مدیریت بر سرعت، برخورد قانونی با رفتارهای پرمخاطره، توقیف خودروی رانندگان متخلف، ضبط گواهینامه رانندگان متخلف، استفاده از فناوری نوین و تجهیزات مراقبت الکترونیکی اعم از دوربین کنترل سرعت، سامانه مراقبت الکترونیکی و ارتقای فرهنگ ترافیک هموطنان منجر به کاهش 5/7درصدی متوفیان تصادفات جادهای در چهار ماهه اول سال جاری شده است.
فرمانده پلیس راه کشور به کاهش 9 نفری میانگین کشتههای روزانه تصادفات جادهای اشاره کرد و گفت: برابر آمار پزشکی قانونی در سال 1384 به طور میانگین در هر روز تعداد 51 نفر در تصادفات جادهای کشته میشدند که با توجه به اقدامات جدی پلیس و سایر سازمانهای دخیل در امر ترافیک این عدد در چهار ماهه اول سال جاری به 42 نفر کاهش یافته است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 174]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن