تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821066824




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نمايشگاه قرآن


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: جام جم آنلاين: برندگان تلاوت آرامش: بخش خانواده هفدهمين نمايشگاه بينالمللي قرآن كريم به 20 نفر از برندگان مسابقه كتابخواني «تلاوت آرامش » به قيد قرعه 20 ربع سكه بهار آزادي تقديم ميكند.



سوالات اين مسابقه از كتاب «حريم ريحانه» كه اولين و تنها دايرهالمعارف پوشش و عفاف در كشور است و همچنين كتاب «خانهاي پيش خدا» برگزار ميشود و علاقهمندان ميتوانند پاسخنامههاي خود را به صورت حضوري تا ساعت 21 روز دوشنبه 23 شهريور به بخش خانواده تحويل دهند.
جوان و قرآن: حجتالاسلام والمسلمين «مهدي دانشمند» با حضور در نمايشگاه قرآن ضمن بازديد از بخشهاي مختلف آن در يك نشست تخصصي با موضوع جوانان حاضر شد و گفت: در عصر ما متاسفانه برخي جوانان به جاي پرداختن به مسائل اصلي و كاربردي زندگي در پي مسائل سطحي و بيارزش هستند و رسيدن به ظواهر شخصي را اساس جواني ميدانند، در صورتي كه جوان از منظر قرآن داراي خواستهها و نيازهاي اساسي مانند ازدواج، خودشناسي و خودسازي، شخصيتپذيري، حضور در اجتماع، استفاده از تجربهها، نشان دادن شايستگيهاي خود و حذر از حسد، كبر، خودنمايي و رياكاري است.
دفاع از پاياننامه: در ادامه برگزاري جلسههاي دفاع از پاياننامه در نمايشگاه قرآن، يك پاياننامه ديگر در سطح چهار حوزوي (مقطع دكترا) با عنوان «قرآن و فرهنگ زمانه» در هفدهمين نمايشگاه بينالمللي قرآن كريم، دفاع شد. حجتالاسلام «سعيد مسعودي» دانشپژوه و نويسنده پاياننامه، در سخناني گفت: در اين پاياننامه با استفاده از روشها و دستهبنديهاي بديع، به شبهات پاسخ داده شده است.
قويتر شدن بخش بينالملل: دبيركل مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي از نمايشگاه قرآن بازديد كرد و در جريان حضورش در نمايشگاه گفت كه بايد تلاش شود تا بخش بينالمللي اين نمايشگاه قويتر برگزار شود و شركتكنندگان بيشتري از كشورهاي ديگر در اين نمايشگاه حضور داشته باشند. آيتالله «محمدعلي تسخيري» در نمايشگاه قرآن كريم همچنين گفت كه نمايشگاه نسبت به سالهاي گذشته پيشرفت خوبي داشته است.
تغيير ساعت كار: به مناسبت شبهاي قدر و احيا و بهرهمندي مردم از اين شبهاي ارزشمند ساعت كاري نمايشگاه قرآن تا ساعت 22 شب است، اما در صحن اصلي شبستان مصلي هر شب مراسم ويژهاي در همين رابطه با حضور برگزاركنندگان نمايشگاه و مردم برگزار ميشود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن