تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820929324




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بهبهاني راهكار ارائه كرد:استفاده از دور برگردان در آزادراهها


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بهبهاني راهكار ارائه كرد:استفاده از دور برگردان در آزادراهها
وزير راه و ترابري راهكار جايگزيني استفاده از دوربرگردان به جاي ساخت روگذر و زيرگذر در آزادراهها را ارائه كرد و گفت: براي اولين بار از هلي كوپتر براي بازديد پروژههاي عمراني اين وزارتخانه استفاده كرده ام.

به گزارش خبرنگار مهر، حميد بهبهاني امروز در مراسم معارفه سيد مهدي هاشمي به عنوان قائم مقام وزارت راه و ترابري گفت: چون اساسي ترين شعار دولت عدالت محوري بوده است، من در وزارت راه و ترابري به منظور تحقق اين هدف، درصدد ايجاد معاونت راههاي روستايي هستم زيرا 130 هزار كيلومتر راه روستايي در كشور وجود دارد كه ساخت و نگهداري آن نيازمند يك متولي جداگانه است.

وزير راه و ترابري افزود: اولويت بندي اجراي ( 370 پروژه) پروژه و طرحهاي موجود در وزارت راه و ترابري بايد بر اساس سند چشم انداز 20 ساله كشورو برنامه چهارم توسعه انجام شود و صنعت ريلي به عنوان محور اولويتهاي وزارت راه و ترابري تعيين شده است.

وي ادامه داد: ساخت آزادراهها و بزرگراهها اولويت دوم وزارت راه و ترابري است و اگر توسعه صنعت حمل و نقل ريلي همسو با خواسته هاي مردم انجام شود و مفهوم علمي آزادراه براي آنان تعريف شود، مردم بيشترخواهان ساخت بزرگراه در كشور هستند.

بهبهاني ابراز داشت: زير گذر ورودي آمل، كنار گذر بابل، كنارگذر فريدون كنار، راه آهن اصفهان-شيراز، راه آهن كرمانشاه و دوبانده شدن محور هراز از جمله پروژه هايي است كه اجرايي شدن و اتمام آن از سوي اين وزارتخانه هدف قرار گرفته است.

وزير راه و ترابري اظهار داشت: علاوه بر محور هاي فوق، دوبانده كردن راه كربلا، راه آهن بوشهر-شيراز، برقي كردن راه آهن تهران-مشهد، مطالعه راه آهن اهواز-اصفهان، افتتاح راه آهن كرمان- بم از ديگر طرح هاي اولويت دار وزارت راه و ترابري است.

وي تصريح كرد: من براي اولين بار در وزارت راه و ترابري بحث مديريت زمان و هزينه را به عنوان يك دكترين مطرح كرده ام و براي انجام اين دو محور نيز در پروژه هاي ساخت، كاهش ارتفاع سطح راه، كاهش تعداد آبروها در هر كيلومتر راه، كاهش استفاده از گارد ريل در مواقع غير ضروري، كاهش ساخت روگذر و زيرگذر در آزادراهها و استفاده از دوربرگردان به عنوان جايگزين آن نام برد.

بهبهاني خاطر نشان كرد: براي تحقق مديريت زمان در انجام پروژه ها نيز بايد تعداد پيمانكاران فعال در هر پروژه را افزايش داد تا زمان انجام طرح ها كاهش يابد.

وزير راه و ترابري گفت: مدت تصدي پست وزارت راه و ترابري توسط من كمتر از سه ماه بوده است و اگر روند واگذاري برخي شركتهاي وابسته به اين وزارتخانه با برنامه كمي تفاوت داشته باشد، نمي توان مرا در اين باره مسئول دانست و بايد از مديرعامل آن توضيح خواست.

به گزارش مهر، در روزهاي گذشته يكي از نمايندگان مجلس به خاطر روند كند واگذاري هما به بخش خصوصي خواستار استيضاح وزير راه و ترابري شده بود.
 دوشنبه 15 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن