تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821092919




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تا پايان شهريورماه سال جاري«بورس» 362ريال سود محقق كرد


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: تا پايان شهريورماه سال جاري«بورس» 362ريال سود محقق كرد
عكس:حميد جاني پورگروه بورس – شركت بورس از بابت حق درج و پذيرش شركت‌هاي بورسي بيش از 861ميليون تومان درآمد كسب كرد.


براساس اطلاعيه صورت‌هاي مالي ميان دوره‌اي اين شركت، بورس در نيمه نخست سال مالي جاري از حق درج شركت در بورس مبلغ 756 ميليون تومان و از حق پذيرش شركت‌ها در بورس مبلغ 105ميليون تومان درآمد شناسايي كرد.
همچنين شركت بورس از ارائه خدمات به كارگزاران در همين دوره معادل يك ميلياردو933ميليون تومان درآمد داشت. درآمد حاصل از كارمزد معاملات به مبلغ شش ميلياردو 255ميليون ريال براساس مصوبه سازمان بورس و اوراق بهادار، 4/1در هزار ارزش معامله تا سقف 200ميليون ريال در سيستم معاملات محاسبه و شركت بورس از طريق شركت سپرده‌گذاري مركزي وصول كرده است.
مطابق اطلاعات مالي شركت، تسهيلات مالي دريافتي براي دوره مالي شش‌ماه منتهي به پايان شهريورماه مبلغ 750ميليون تومان است كه شامل يك فقره تسهيلات قرض‌الحسنه سه ساله دريافتي از بانك با نرخ سود سالانه چهار درصد براي پرداخت وام تامين مسكن كاركنان شركت است.
تاكنون مبلغ 71ميليون تومان از اين ‌رقم پرداخت شده است.
از اين‌رو هزينه‌هاي مالي شركت در دوره يادشده به مبلغ 5ميليون تومان مربوط به سود و كارمزد تسهيلات قرض‌الحسنه اخذ شده از بانك ملي است.
شركت بورس در همين دوره مبادلات غيرنقدي نيز داشته است كه به مبلغ 460ميليون تومان و بابت بخشي از بهاي خريد ساختمان بيرجند از سازمان بورس و اوراق بهادار است.
براساس ترازنامه ميان‌ دوره‌اي شركت بورس، موجودي نقد شركت معادل سه ميليارد و 704ميليون ريال اعلام شده است.
جمع دارايي‌هاي جاري اين شركت كه شامل موجودي نقد، سرمايه‌گذاري‌هاي كوتاه‌مدت، حساب‌هاي دريافتني تجاري، ساير حساب‌ها و اسناد دريافتني و پيش‌پرداخت‌ها است، برابر رقم 21ميليارد و 187ميليون تومان است.
دارايي‌هاي غيرجاري اين شركت نيز مبلغ 8ميليارد و 240ميليون ريال عنوان شده است. در مجموع مبلغ كل دارايي‌هاي شركت بورس برابر 29ميليارد و 427ميليون ريال در پايان دوره ياد شده است.
در اين ميان شركت بورس اوراق بهادار توانسته است در فصل بهار و تابستان مبلغ 5ميليارد و 478ميليون تومان سود انباشته كنار بگذارد. همچنين نسبت بدهي به حقوق صاحبان سهام اين شركت برابر 24صدم است. در حالي كه سرمايه شركت بورس برابر 15ميليارد تومان است، حقوق صاحبان سهام اين شركت براي اين دوره بيش از 23ميليارد تومان اعلام شده است.
شركت بورس و اوراق بهادار در حالي كه در نيمه نخست سال گذشته مبلغ 143ريال سود به ازاي هر سهم كنار گذاشت، امسال توانست در همين دوره مبلغ 362ريال سود به ازاي هر سهم شناسايي كند.
 دوشنبه 15 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن