تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799022160




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خيانت و رابطه پنهاني


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: واقعياتي در مورد خيانت

* در جـوامع غربي در %66 ازدواجها پديده خيانت مشاهده ميگردد.

* در ازدواجـهـايـي کـه يـکـي از زوجـين دست به خيانت زده احتمال طلاق افزايش يافته است.

* %75 خيانتهاي جنسي به طلاق کشيده ميشود.

* ماهيت خيانت عشقي با خيانت جنسي تفاوت دارد.

* زنان و مردان براي خيانت عشقي خود دلايل يکسان اما براي خيانتهاي جنسي خود دلايل متفاوتي دارند.

* %15 زنان و %25 مردان جوامع غربي در دوره تاهل و زندگي مشترکشان بيش از 4 رابطه جنسي نامشروع دارند.

* %15 از افراي که مرتکب خيانت جنسي شده اند همسر پيشين خود را طلاق داده و با معشوقه خود ازدواج ميکنند.

* %80 از افرادي که به قصد ازدواج با معشوقه خود همسر پيشين خود را طلاق داده اند از کرده خود پشيمان ميگردند.

* بيشتر رابطه هاي پنهاني معمولا 3-2 سال بطول مي انجامد اما برخي ممکن است مادام العمر باشد.

* عامل خوشبختي در زندگي زناشويي احتمال خيانت را منتفي نميکند.

* پر مشغله بودن همسر عامل ناتوان کننده اي براي نداشتن رابطه پنهاني وي نميباشد.

بطور کلي 3 نوع خيانت و يا رابطه پنهاني وجود دارد:


رابطه عشقي
رابطه جنسي
رابطه اينترنتي

تعريف خيانت عشقي: يک رابطه پنهاني ميباشد که در آن يک پيوند احساسي و جنسي صميمانه ميان يک فرد متاهل با فرد ديگري که همسر قانوني وي نميباشد برقرار ميگردد.

تعريف خيانت جنسي: يک رابطه پنهاني ميباشد که در آن يک فرد متاهل با فرد ديگري که همسر قانوني وي نميباشد رابطه جنسي برقرار ميکند. در اين نوع رابطه عنصر علاقه و يا وابستگي احساسي وجود ندارد.

تعريف خيانت اينترنتي: شامل گفتگو و تبادل تصاوير و مشخصات يک فرد متاهل با فرد ديگري که همسر قانوني وي نميباشد از طريق اينترنت و چت. محتواي گفتگوها و تبادل تصاوير و مشخصات عموما در رابطه با مسايل جنسي و صميمانه ميباشد.

عمده نيازهايي که فرد در يک رابطه نامشروع و پنهاني سعي در تامين آنها دارد به قرار زير ميباشد:

مورد نياز بودن -رفاقت-درک شدن-از سوي فردي دوست داشته شدن-يک ريسک لذت بخش و مفرح-احساس آزادي - استقلال-سرگرمي- برآورده ساختن نيازهاي جنسي-تقويت اعتماد بنفس-سلطه جويي-تجربه تازه-ماجراجويي-القاء داشتن استحقاق و شايستگي-رقابت-شيطنت-پر کردن خلاء تنهايي-برتري جويي-انتقام جويي-تعلق پذيري-احساس امنيت-مورد پذيرش واقع شدن-هيجان-لذت جويي-احساس جواني کردن-تنوع طلبي-خود شناسي.

خيانت عشقي: اين نوع رابطه پنهاني در ابتدا از يک صحبت کوتاه آغاز شده و به تدريح به يک رابطه عميق و شديد بدل ميگردد. در پايان نيز چيزي جز ندامت و از هم پاشيدن زندگي فرد ثمري در پي ندارد. انگيزه اصلي آن افزايش اعتماد بنفس فرد ميباشد اما بطور کاذب. به انواع رابطه عشقي خيانت آميز توجه کنيد:

رابطه عشقي کورکورانه: در اين نوع رابطه پنهاني فرد به نوعي به عشق اعتياد دارد. وي به احساسي که در هنگام عاشق شدن به وي دست ميدهد که همان افزايش ترشح آمفيتامين در بدنش ميباشد اعتياد دارد. که معمولا فرد را غير منطقي و شيفته ميگرداند. يک شهوت کورکورانه نسبت به يک فرد ميباشد که در آن عشق بصورت وسواسي، غير واقعي، آتشين و بي پروا نمود پيدا ميکند. فرد در اين نوع عشق خود را به مخاطره انداخته و به آب و آتش ميزند که به وصال معشوق خود برسد. هنگامي که معشوق در کنار فرد عاشق نباشد احساس عذاب ميکند و هنگامي که معشوق حضور دارد احساس وجد. اين نوع رابطه عشقي ميتواند از چند هفته تا چند چندين سال بطول انجامد. اما پس از گذشت زمان هر دو فرد پي ميبرند که آنطور که تصور ميکردند يکديگر را نميشناسند و با يکديگر سازگاري و تفاهم ندارند. در اين نوع رابطه فرد از همسر و يا شريک پيشين خود معمولا جدا ميگردد.

رابطه عشقي تفنني: اين نوع رابطه پنهاني بر مبناي دوستي، تفاهم و مراقبت دو جانبه از يکديگر شکل ميگيرد. اين نوع رابطه به نوعي گريختن از وظايف، مسئوليتها و فشارهاي زندگي روزمره و پناه آوردن به يک فرد جديد ميباشد. در اين نوع رابطه دو فرد بطور قابل ملاحظه اي احساساتي ميباشند و ممکن است که با هم رابطه جنسي برقرار کنند و يا هيچگونه رابطه جنسي با يکديگر نداشته باشند. در اين نوع رابطه دو فرد اعتقاد دارند که فرصتي براي خود شناسي، رابطه جنسي، تجربه اندوزي، مشاوره و مورد پذيرش قرار گرفتن در اختيار آنان قرار ميدهد. دو فرد در اين نوع رابطه بسيار محرم يکديگر بوده و رازدار ميباشند. ميتواند سالها بطول انجامد و يا حتي مادام العمر ادامه يابد. فرد ممکن است از همسر و يا شريک پيشين خود جدا نگردد و حتي اعتقاد داشته باشد که رابطه پنهاني وي و برآورده گشتن نيازهاي وي از اين طريق سبب تحکيم زندگي مشترکش ميگردد.

رابطه عشقي مقطعي: اين نوع رابطه پنهاني در دوران تغيير و تحول و عبور از يک مقطع به مقطع ديگر زندگي فرد به وقوع مي پيوندد. ميان دو فردي که خواهان تجارب غير جدي، سرگرم کننده و افزايش دهنده عزت نفس ميباشند. بيشتر در هنگام رويدادهاي مثبت مانند ارتقاء مقام، ترفيع، پاداش، يافتن شغل جديد توسط همسر، فرزند دار شدن و يا نقل مکان به يک خانه جديد حادث ميگردد. در زمان موفقيت در فرد نوعي احساس شايستگي و کفايت پديد مي آيد که در فرد توقع يک پاداش ويژه را ايجاد ميکند. مانند رابطه برقرار کردن با يک فرد تازه که هم سرگرم کننده باشد و هم زياد سختگير و مشکل پسند نباشد. اين حالت در زمانهاي ناخوشايند نيز ميتواند به وقوع بپيوندد. زماني که فرد خواهان فردي است که قادر باشد ناکامي، شکست و ناراحتي وي را درک کرده و تسلي خاطر و پشتيبان وي باشد. اين نوع رابطه کلا زود گذر ميباشد و عمرش کوتاه است. شايد کمتر از يک سال و بندرت زندگي مشترک فرد را از هم ميگسلد. اين رابطه براي فرد نيازهاي امنيت، اختيار داشتن، تعلق پذيري، عاشق و معشوق بودن، مورد پذيرش بودن و اعتماد بنفس را تامين ميکند.

رابطه عشقي انتقامجويانه: برخي از زنان از مردان و برخي مردان نيز از زنان نفرت دارند. آنها لذت را در آزار دادن، فريب دادن و بازي دادن ديگران ميبينند. آنها دروغگويان ماهري نيز ميباشند. آنها قربانيان خود را معمولا از ميان افراد آسيب پذير، ساده لوح و معصوم شناسايي و انتخاب ميکنند. آنها در ابتدا وعده هاي خوشايندي به طرف مقابل ميدهند اما در انتها چيزي جز ناکامي، رنجش خاطر و تحقيرشدگي براي قرباني باقي نميگذارند. فرد ابتداي آشنايي خيلي با حيله گري و ظرافت به قرباني نزديک ميگردد. ممکن است خود را فرد بسيار موفق و يا سرشناس معرفي کند و يا آنکه خود را يک قرباني رقت انگيز جا زده و حس ترحم قرباني را بر بينگيزد. اما پس از گذشت زمان بتدريج قرباني را نا اميد، تحقير و مطيع خود ميگرداند. پول، وقت، انرژي و اعتماد بنفس قرباني خود را ميگيرد. در اينگونه افراد با سلطه جويي و کنترل کردن فرد ديگر نوعي احساس امنيت در فرد پديد مي آيد. فرد در اين رابطه پنهان از همسر و يا شريک پيشين خود جدا نميگردد.

خيانت جنسي
ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــ

رابطه جنسي رفاقتي: در اين نوع رابطه پنهاني دو فرد با يکديگر رابطه جنسي داشته و از يکديگر مانند دو دوست مراقبت ميکنند. با اينحال زياد با يکديگر صحبت نميکنند. آنها با يکديگر خوش بوده و با يکديگر بودن لذت ميبرند. آنها ميپندارند که اين نوع رابطه پنهاني نه تنها هيچ لطمه اي به زندگي مشترک با همسرشان نميزند بلکه تاثير مثبتي نيز بروي آن ميگذارد. اين نوع رابطه ممکن است سالها بطول انجامد. اين رابطه عزت نفس، حس پذيرش، هيجان، خيالپردازي، لذت، شيطنت، اشتياق وارضاي تمايلات جنسي فرد را برآورده ميسازد.

رابطه جنسي ماجراجويانه: در اين رابطه پنهاني نيز رابطه جنسي وجود دارد. يک رابطه مفرح و شيطنت آميز ميباشد. دو فرد برخي اوقات تصور ميکنند کودک بوده و طرف مقابلشان اسباب بازي ميباشد که به فرد ديگري تعلق دارد. هر دو فرد در اين رابطه خود محور بوده و در جستجوي لذت خويش ميباشند. معمولا نيز داراي شريک جنسي فراواني هستند. براي فرد رابطه جنسي يک بازي رقابتي و وسيله اي براي کنترل و سلطه جويي ميباشد. اين نوع رابطه به فرد عزت نفس، حس شايستگي ،رقابت، هيجان، شيطنت و زيرکي ميبخشد ولي در نهايت باعث از هم گسستگي زندگي و شرمساري او خواهد گرديد.

رابطه جنسي مرض گونه: برخي روابط جنسي پنهان تنها يک شب بطول مي انجامد. حتي فرد نام معشوقه خود را نيز به خاطر نميسپارد. اينگونه افراد تنها ميخواهند چيزي را اثبات کنند و تنها انگيزه آنان ارضاء جنسي ميباشد. در جستجوي روابط جنسي بودن مکرر آنان آشکار کننده احساس ترديد به خويش، خشم، انتقامجويي و ياغيگري مفرط آنان ميباشد. در اين نوع رابطه فرد از همسر خود جدا نميگردد چون نيازي به اين کار ندارد. اين نوع رابطه به فرد احساس عزت نفس و قدرت توام با غرور، تسکين، خصومت، تنهايي، برتري، و انتقامجويي ميبخشد.

?? نشانه خيانت در مردان
متاسفانه پديده نكوهيده خيانت در برخي از مردان مشاهده ميشـود كه در نهايت موجبات تخريف روابط خـانـواده را فراهــم خواهـد آورد. در اين قسمت به ?? نشانه خيانت در مردان اشاره مي كنيم. اين علائم ممكن است شروع قصه اي غم انگيز باشد پس سعي نماييـد حـواس خود را بيشتر جمع كنيد.
? افزايش ساعات كاري
بيشترشدن مدت زماني كه بقول او بدليل اضافه كاري يا جلسه سر كار ميماند يكي از نشانه هاي مهم است. اين فرصت خوبي است براي ملاقات و قرارهاي عاشقانه.
? تفكر زياد و خيره شدن
بتازگي زياد توي فكر است، معمولا” به يك نقطه خيره ميشود و در افكار خود فرو رفته، آيا مشكل كاري دارد؟ با كـسي دعوايـش شده؟ اگر نـه پـس از خـواب خـرگوشـي بيدار شويد.
? كم حرفي و سرد مزاجي
يكي از نشانه ها اين است كه او ديگر در خانه حرف نمي زند و يا بسيار كم حرف شده است، با شما به سردي برخورد كرده و احساسات شما را بي معني مي انگارد و ديگر حرفهاي عاشقانه نميزند.

? مخفي كردن موبايل و تلفنهاي بي جواب
موبايلش را هيچگاه از خودش دور نميكند ،هنگام زنگ خوردن بسرعت سراغش رفته و به آرامي صحبت مي كند. تلفنهاي مشكوك و مزاحم زياد شده است.

? عدم تمايل به روابط جنسي
در صورت وجود روابط پنهاني شـور و هـيجان همسر شما براي سكس از بين رفته و ديگر مانند گـذشـته تـمايـلي به داشـتن اين روابط ندارد او سرد و بيتفاوت از كنار شما خواهد گذشت.
? اتهام به خيانت
از قديم گفتن “دست پيش بگير تا پس نيـفتـي” و “كافـر هـمـه را بـه كيش خود پندارد”. بله او شما را به خيانت متهم مي كند در حالي كه هيچ دليل و مدركي ندارد. چون خود چنين افكاري درسردارد اينطور مي انگارد كه شما نيز به دنبال كج روي و تقلب هستيد.
انگ زدن هاي بي مورد، سوال پيج كردنهاي پي در پي و بدون منطق مي تواند نشانه مهمي براي خيانت در او باشد.
? جبهه گيري و پرخاشگري
هنگامي كه از او ميپرسيد “چرا دير كردي؟” يا “چرا موبايلت خـامـوش بود؟” او با لحني تند و چهره اي برافروخـته شـروع بـه توجـيه شـما مي كـند و با اسـترس پاسخ سوال را مي دهد. براي هر موضوع بي اهميتي شروع به بهانه تراشي و تند خويي مي كند.
“آنكه از حساب پاك است از محاسبه چه باك است؟” هر قدر پاسخها با لحن آرامتر و منطقي تر بيان شوند، احساس صحيح بودن آنها بيشتر تقويت خواهد شد و بالاعكس.
? احساس گناه و شرمندگي زياد
او بدليل گناهي كه در مورد شما مرتكب شده احسـاس گـناه و عذاب وجدان مي كند بنابراين وقتي هديه اي به او مي دهيد و يا كار غير منتظره اي برايش انجام مي دهيد، چهره اش منقلب شده و علائم شرمندگي در چهر ه اش موج خواهد زد.
? تغيير شخصيت وشكل ظاهري
نوع لباس پوشيدن او تغيير مي كند، جملات جديد بيان مي كند، حركات متفاوت از او سر مي زند، ساعت خواب و بيداريش تغيير مي كند، غذاهاي جديدي طلب مي كند. بـيـشتر حـمام مـي رود، مـوهاي خـود را بـرخـلاف گـذشـتـه حـالـت داده و آغـشتـه بـه ژل مي نمايد.
او مي خواهد مطابق با ميل ديگري رفتار كند، لباس بپوشد، حرف بزند، غذا بخورد و …
? افزايش ناگهاني ساعت كاري در اينترنت
امروزه اينترنت و اسلحه بسيار قوي آن يعني “چت” وسيله اي مطمئن و امن براي رد و بدل حرفهاي عاشقانه و الـبته درد دل هاي شبـانه بــراي عشـاق تازه بـهـم رسيده و يا نرسيده تلقي مي گردد. گـذراندن سـاعتهاي متـمادي شـوهرتان را در جـلـوي كامپيوتر بحساب انجام كارهاي اداري و استفاده عـلمـي او از كامـپـيوتر نـگذاريد و كمـي بيـشتر حواستان را جمع نماييد.
? نتيجه: گرچه نـشـانه هاي ذكر شـده به هيـچ عنـوان دليـل قطعي براي خيانت مردان محسوب نميگردد، دانستن آنها براي پيشگيري از خيانت پيش از وقوع مفيد مي باشد. فضاي خانواده خود را با صداقت و صميميت گرمتر و جذاب تر نماييد.

صادق باشيد!






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 284]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن