تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816823175




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پلمپ یک شبکه تلوزیونی در داخل صدا وسیما + عکس


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: پلمپ یک شبکه تلوزیونی در داخل صدا وسیما + عکس

به گزارش مشرق به نقل از فارس، «احمد چوبايي» مدير شبكه تلويزيوني ـ اينترنتي امام رضا(ع) در نشست خبري كه بعدازظهر امروز 23 مردادماه برگزار شد، گفت: اين شبكه وابسته به رسانه ملي است و در تاريخ 5 آبان 88 با حضور مديران ارشد صداوسيما افتتاح شد. پيشنهاد تأسيس اين شبكه را قائم مقام فقيد رسانه ملي زنده ياد آقاي هنردوست ارائه داد و در حقيقت مؤسس اين شبكه است.وي ادامه داد: طي مدتي كه فعاليت شبكه آغاز شد و تداوم يافت پيشرفت‌هاي خوبي حاصل شد و ما شاهد موفقيت‌ اين شبكه در صفحه اينترنت بوديم. چند هزار كاربر اينترنتي از اين شبكه استفاده مي‌كنند و اگر اكنون در موتور جستجوي گوگل واژه‌هايي نظير تلويزيون امام رضا، پايگاه امام رضا يا امام رضا را بزنيم رتبه‌‌هاي اول اين جستجو را از آن خود كرده است. اين موفقيت يك شبه به دست نيامده و با همكاري دوستان ما در شبكه بوده است.چوبايي با بيان اينكه موفقيت شبكه تلويزيوني ـ اينترنتي امام رضا (ع) امتيازي براي رسانه ملي محسوب مي‌شود، اظهار داشت: از حدود يك سال پيش جرياناتي در معاونت سيما و به طور مشخص شبكه قرآن افتاد كه متأسفانه ما هفته گذشته شاهد اتفاق ناگواري بوديم و در روز روشن دفتر مديريت شبكه امام رضا واقع در شبكه قرآن سيما توسط مأموران حراست پلمپ شد.وي ادامه داد: حال اين سؤال ايجاد مي‌شود كه چرا اين اتفاق بايد بيفتد؟ اگر اين شبكه متعلق به خارج از نظام بود جاي تعجب نداشت، ولي در ماه رمضان كه ماه قرآن است ما در شبكه قرآن شاهد چنين بي‌حرمتي به مجموعه‌ايي هستيم كه منتسب به امام رضا (ع) است. متعاقب اين اتفاق ما پيگير ماجرا شديم كه براساس كدام قاعده سازماني، تدبير و منطق الهي و اسلامي اين كار انجام شده است؟ قاعدتاً وقتي يك شبه جايي پملپ مي‌شود مشكل يا قضايي است يا امنيتي. اما بررسي‌هاي ما نشان داد كه اين اتفاق متوجه شبكه قرآن و معارف سيما و آقاي پيش‌نمازي مدير اين شبكه بوده است و اين درخواست از سوي ايشان صورت گرفته و مسئوليت اين كار متوجه ايشان است.
پلمپ یک شبکه تلوزیونی در داخل صدا وسیما + عکس
 چوبايي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: ما پيگيري‌هاي متعددي از معاونت سيما و معاونت‌هاي رسانه‌هاي ديجيتال داشتيم ولي به جواب نرسيديم به همين دليل و در اعتراض به اين اقدام تمام كاركنان اين شبكه دست از كار كشيدند و شبكه به حالت تعليق و تعطيل كامل درآمد. در اين ميان كساني گفتند كه اين ماجرا بايد مديريت شود و حتي توصيه مي‌كردند كه اين ماجرا را انكار كنيد و بگوييد چنين اتفاقي نيفتاده است و من نيز در پاسخ گفتم آيا مصالح سازماني همان مطالبات نظام است؟ همان مسائلي است كه ما به جامعه ديني و ايماني ارتباط مي‌دهيم؟ بنده اينها را مسائل خودساخته مي‌دانم نه مسائل سازماني.وي ادامه داد: من حدود 10 سال در شبكه قرآن مسئوليت‌هاي مختلفي داشتم و به مصالح سازماني اشراف دارم اما از آنجايي كه اين اتفاق در مقابل چشمان كاركنان انجام شده و هيچ كدام از مسئولان هم پاسخگوي اين رويدادها نيستند من نيز تا برطرف نشدن مشكلات از سمت خود كناره‌گيري كرده‌ام.مدير شبكه تلويزيوني ـ اينترنتي امام رضا‌(ع) تصريح كرد: از يك سال قبل با آمدن رئيس جديد شبكه قرآن سيما ما شاهد اتفاقات بسياري بوديم كه بنده به عنوان مدير با سابقه شبكه قرآن در بخش‌هاي مختلف سكوت كرديم و لب به سخن نگشوديم كه همه به خاطر مسائل سازماني بوده است. در چند ماه اخير 80 درصد مديران اين شبكه با برخورد حذفي و در مواردي با بي‌حرمتي و بي‌احترامي كنار گذاشته شده‌اند. مانند قائم مقام شبكه، مدير گروه فيلم و سريال، مدير گروه معارف، مدير گروه كودك و نوجوان، مدير امور عمومي، پيام‌نما، مدير روابط عمومي و تعدادي از كاركنان خوش‌نام و خوش‌سابقه. آيا اين نوع برخوردهاي مطابق با مصالح سازمان است؟وي ادامه داد: من معتقدم وجود جريان حذفي كه با مديريت كنوني شبكه قرآن سيما آغاز شد در هيچ‌كدام از دوره‌هاي مديريتي سابقه نداشته است. متأسفانه اين جريان حذفي نمي‌تواند خود بدون حمايت مسئول بالاتر باشد. من به كرات اين مسئله را به معاون سيما ارائه داده‌ام. اما نه تنها توجهي نشده بلكه اين روند تشديد شده است.چوبايي تصريح كرد: بنده معتقدم سازمان بايد نقدپذيري را از خود شروع كند اگر سازمان به نقدپذيري از درون توجه نكند اين جريان به فضاهاي ديگر كشيده مي‌شود.وي گفت: تا رفع تعطيلي شبكه و رفع مشكلات آن ديگر حاضر به پذيرش سمت در هيچ قسمتي از رسانه ملي نيستم تا اين وضعيت روشن شود و مسئولان اين اتفاقات ناگوار معلوم بشود و افراد خاطي هم تنبيه شوند. البته يكي از فعاليت‌هاي اين شبكه بحث جشنواره رسانه‌هاي ديجيتال رضوي بود و با توجه به اين كه جشنواره براي خود دبيرخانه جداگانه دارد به كار خود ادامه مي‌دهد اما تلويزيون از امروز به حالت تعليق و تعطيل درآمده است.چوبايي در پايان گفت: راه‌اندازي مجدد شبكه بسته به خواست مسئولين است. اگر نسبت به شبكه تعلق خاطر دارند امكان راه‌اندازي وجود دارد. البته من به اعتراض كناره‌گيري كرده‌ام و فعاليت‌هايم را در شبكه تلويزيوني اينتنرتي ـ امام رضا (ع) متوقف كرده‌ام و در صورت حل مشكل و اينكه سازمان بتواند مسائل را حل‌وفصل كند با كمال ميل و افتخار برمي‌گردم چون اين موضوع برايم بالاتر از هر شرافتي است.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن