تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820997318




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نمايش‌هاي كوت 1254، خرمشير ، لبخند بزن و درخت ليل در خرمشهر آماده اجرا مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: نمايش‌هاي " كوت 1254"، " خرمشير" ، " لبخند بزن" و "درخت ليل" در خرمشهر آماده اجرا مي‌شوند
خبرگزاري دانشجويان ايران - اهواز
سرويس: فرهنگ و هنر

نمايش " كوت 1254" به نويسندگي و كارگرداني فواد رابجي براي حضور در جشنواره استاني آماده مي‌شود.

حسين ذوالفقاري، رئيس انجمن نمايش خرمشهر، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) - منطقه خوزستان - با بيان اينكه اين نمايش كاري از گروه سياه و سبز است، گفت: حميد بقايي، سعاد عباسي‌نصب، احمد مسافري، حسين پوريده، شهناز مقصدي، عادل عبودي، فواد رابجي و ... در اين نمايش ايفاي نقش مي‌كنند.

وي افزود: " كوت 1254" به داستان تجاوز امپراطوري عثماني به سر حدات جنوبي كشور و مقاومت عشاير منطقه در عصر قاجاريه مي‌پردازد.

ذوالفقاري با بيان اينكه نمايش " خرمشير" به نويسندگي جواد ذوالفقاري و كارگرداني سيد جمال موسوي براي اجراي عمومي در آبادان آماده مي‌شود؛ گفت: مهدي اوليازاده، سحر محمودي اصل، محبوبه محمودي اصل، رضا نصار، سيد جمال موسوي و ... در اين نمايش كه كاري ويژه‌ كودك و نوجوان است و به داستان الاغي مي‌پردازد كه به خاطر اذيت و آزار صاحبش به جنگل متواري شده، ايفاي نقش مي‌كنند.

رئيس انجمن نمايش خرمشهر با بيان اينكه " لبخند بزن" عنوان ديگر نمايش به نويسندگي و كارگرداني مرتضي شاه‌كرم است، كه در مرحله‌ تمرين به سر مي‌برد، گفت: محمد شاه‌كرم ، فرهاديزدان فر، حسن‌پور، محمد شيرالي، فرهاد نژاد فرهاني و ... در اين نمايش ايفاي نقش مي‌كنند.

وي افزود: اين نمايش با مضمون اجتماعي به داستان پيرمردي مي‌پردازد كه تصميم مي‌گيرد كليه‌اش را براي تامين هزينه جراحي قلب بفروشد و... .

ذوالفقاري ادامه داد: "درخت ليل" عنوان ديگر نمايش به نويسندگي سيد مجيد زارع‌كار و كارگرداني فرهاد يزدان‌فرد است كه فواد رابحي، ابتسام بغلايي، فرهاد يزدان‌فرد و ... در آن ايفاي نقش مي‌كنند.

وي گفت: اين نمايش به داستان درختي كه در كنار امام زاده‌اي قرار دارد و اعتقاد دارند كه شفا بخش است، مي‌پردازد.
 يکشنبه 14 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن