تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806952037




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

براي کاهش وزن اين 8 خطا را انجام ندهيد


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: ?) پنج روز در هفته کمتر از ميزان کالري که بدن بهصورت روزانه به آن نياز دارد کالري مصرف کنيد. بهطور تقريبي روزانه نياز است تا کالري کمتر از ميزان کالري که بدن ميسوزاند کالري مصرف شود بهدليل اينکه اگر توازن منفيکاري وجود نداشته باشد.

ميزان تلاشتان در کاهش وزن اهميتي پيدا نميکند. چون در نهايت وزني از شما کم نميشود.با اين تفاسير اين بسيار مهم است که دو رو آخر هفته ميزان کالري دريافتيتان را به بيش از ميزان کالري مصرفي ثابت نگهدارنده وزنتان (معموليتان) برسانيد.
اينکار از اين جهت اهميت بسيار زيادي دارد که بدينترتيب از کاهش سرعت متابوليسم (سوخت و ساز) بدن جلوگيري مينمايد. کاهش سرعت سوخت و ساز بدن در حالت استراحت و در طول روز يکي از معضلات اصلي اکثر رژيمهاي غذائي کاهش وزن ميباشد.
?) بيشتر از همه چيز به وضعيت ظاهري خود در آئينه، عکس و سايز دور کمرتان توجه کنيد و نه مقدار کاهش وزن حاصله که از طريق ترازو آن را مشاهده ميکنيد. کاهش وزن اينچنيني مقياس درستي نيست چون تفاوت بسيار زيادي بين کاهش وزن از طريق از دست دادن بافت با ارزش عضله و بافت چربي وجود دارد. يکي از دلايل اصلي افزودن تمرينات با وزنه به رژيم غذائي و تمرينات هوازي اين است که با افزودن تمرينات با وزنه عضلات فرد بلافاصله افزايش حجم ميدهند و بدينترتيب بر حجم کلي عضلات بدن افزوده ميگردد و همين باعث ميشود که ترکيب کلي بدن بهتر و لاغرتر از قبل جلوه کند و پيش خود فکر کنيد که هنوز اضافه وزن داريد و وزنتان با قبل هيچ قرفي نکرده است در صورتيکه اين تفکر کاملاً اشتباه است چون شما در اين مدت همينطور که بر حجم عضلاتتان افزودهايد توأماً از درصد چربي اضافه بدنتان نيز کاستهايد. اهميت اصلي را بر روي فرم و ظاهر بدنتان متمرکز سازيد و عکس گرفتن و يا آئينه را ملاک خود قرار دهيد و نه صرفاً ترازو را.
?) بر روي تمرينات با وزنه جهت کاهش وزن تمرکز کنيد. اجراء تمرينات هوازي مازاد، بهترين راه براي کاهش چربي اضافه محسوب نميشود. هنگاميکه صرفاً تمريناتتان در تميرنات هوازي خلاصه شده باشد وزن کاهش يافتهتان به ميزان مساوي از طريق بافت عضله و بافت چربي خواهد بود و نتيجه حاصله جثه کوچکتري خواهد بود که هم از آن چربي کاسته شده و هم سرعت متابوليسم آن پائين آمده است (بهدليل کاهش بافت چربي).
افزايش حجم عضلاني سر واقعي کاهش چربي بهصورت مداوم ميباشد. چون هر چه قدر حجم عضلات بيشتر باشند به همان نسبت کالريسوزي در زمان استراحت نيز بيشتر خواهد بود.
علاوه بر اين افزودن بر حجم عضلاني کليد دستيابي به يک بدن سفت و خوشترکيب است که هر کسي خواستار آن ميباشد. رژيم غذائي و تمرينات هوازي به تنهائي نتيجه فوق را ميسر نميسازد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 153]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن