تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خدا قسم سه چيز حق است: هيچ ثروتى بر اثر پرداخت صدقه و زكات كم نشد، در حق هيچ كس ستم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816349305




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افشين قطبي: با تيم اصلي بوسني بازي خواهيم كرد


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: امروز صبح يکي از روزنامه هاي پرتيراژ ورزشي از قول افشين قطبي تيتري مبني بر اينکه او ديگر احتياجي به علي کريمي ، مهدي مهدوي کيا و وحيد هاشميان ندارد چاپ کرد. اين مسئله باعث شد تا سايت فدراسيون گفتگويي با سرمربي تيم ملي ترتيب دهد.

آقاي قطبي نظر شما درباره تيتري که امروز صبح از قول شما به چاپ رسيده بود چيست؟
من تنها کاري که در اين باره مي توانم بکنم اين است که آن را تکذيب کنم من پس از ورودم به ايران تنها با سايت رسمي فدراسيون گفتگو کردم و با هيچ رسانه ديگري گفتگو نکردم من تمام نقل قولي که از طرف من چاپ شده را تکذيب مي کنم و متاسفم که از قول من دروغ چاپ مي کنند اين سه بازيکن سرمايه کشور هستند و من هرگز درباره آنها چنين اظهارنظري نکرده ام تيم ملي که افشين قطبي سرمربي آن است تمام سعي اش بر اين است که از بازيکنان جوان و با کيفيت و باتجربه استفاده کند.

يعني مصاحبه هاي شما فقط از طريق سايت فدراسيون خواهد بود؟
منظورم اين است که تمام مصاحبه هايم با هماهنگي فدراسيون خواهد بود اين هماهنگي مي تواند از مصاحبه از طريق کنفرانس هاي مطبوعاتي و يا شرکت در برنامه هاي تلويزيوني با هماهنگي فدراسيون فوتبال باشد.

آقاي قطبي هفته آينده به بوسني خواهيد رفت آيا بوسني با بازيکنان اصلي اش به مصاف ايران خواهد رفت يا اينکه ترکيبي از بازيکنان اصلي و ذخيره بوسني مقابل ايران قرار خواهد گرفت؟
بوسني با همه بازيکنان اصلي روبروي ما قرار خواهد گرفت و در مدتي که ما بوسني خواهيم بود طبق قراري که داشته ايم بازيکنان اروپايي به ترکيب تيم بوسني اضافه خواهند شد تيم قدرتمند بوسني که صعود چشمگيري در رنکينگ فيفا داشته و در مقدماتي جام جهاني پس از اسپانيا در رده دوم جدول گروهش قرار دارد و اين تيم مي تواند حريف مناسبي براي آمادگي هر چه بيشتر تيم ملي براي بازيهاي جام ملتهاي آسيا باشد.

اسکلت اصلي تيم ملي از ميان همين بازيکناني که دعوت کرده ايد انتخاب مي کنيد؟
ليستي که من انتخاب کردم براساس ليگ سال گذشته است من سعي کردم چارچوب تيم ملي را در همان سه بازي که در مقدماتي جام جهاني حضور داشت تشکيل دهم اما با شروع ليگ برتر به تدريج با ديدن بازيهاي تيم ها و ظهور ستارگان جديد فوتبال ايران نفراتي جديدي هم به تيم ملي اضافه خواهند شد.

سران فدراسيون اعلام کرده اند که امسال ليگ به هيچ وجه تعطيل نخواهد شد. مطمئنا برنامه تيم ملي هم تحت تاثير اين اتفاق مهم قرار خواهد گرفت . براي اينکه بتوانيد بازيکنان را در اختيار داشته باشيد چه برنامه اي داريد؟
اين خيلي خوب است که ليگ برتر تعطيل نشود بازيکنان در کوران رقابت قرار خواهند گرفت و هميشه در کورس بازيها خواهند بود اين مي تواند براي ما خوب باشد و انگار بازيکنان در يک اردوي بلندمدت قرار گرفته اند و ما برنامه مان برهمين اساس تنظيم خواهد شد يعني با توجه به اينکه بازيکنان بيشتر از دو و سه روز به اردوي تيم ملي اضافه نخواهند شد سعي مي کنيم با باشگاهها همکاري دوجانبه اي داشته باشيم که بازيکنان در فرم ايده آل باشند و بتوانيم از بهترين هاي آنها استفاده کنيم.

قرار شده جلسه اي با مربيان ليگ برتر برگزار کنيد اين جلسه کي برگزار خواهد شد؟
به زودي اين اتفاق خواهد افتاد و از طريق سايت فدراسيون به اطلاع همگان خواهد رسيد اما هدف ما از اين جلسه که با احترام به تجربه و کيفيت کار مربيان ليگ برتري به نظرات و عقايدشان احترام بگذاريم و دست آنها را براي ساختن يک تيم ملي قدرتمند بفشاريم. موفقيت باشگاهها موفقيت تيم ملي و موفقيت تيم ملي موفقيت باشگاههاست. ما در رساندن فوتبال ايران به جايگاه اصلي اش در فوتبال آسيا و جهان شريک هستيم.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن