تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817173410




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روسری خطرناک است، آسیب می رساند!


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: روسری خطرناک است، آسیب می رساند! باوجود اینکه هاجر از شرکت در مسابقات کنار گذاشته شد، مسئولین محلی سعی کردند با اهدای مدال، او را تسکین دهند، اما وی از پذیرفتن مدال خودداری کرد.

عصر ایران - یک دختر 11 ساله اهل شهر وینی پگ ایالت مانیتوبا در کانادا به دلیل اصرار بر حفظ حجاب خود، از شرکت در مسابقات تورنمنت جودو محروم شد. به گزارش عصر ایران(asriran.com) سایت اینترنتی ایرانتو از تورنتو به نقل از شبکه CTV کانادا آورده است: مسئولین ورزشی این شهر معتقد بودند وجود روسری بر روی سر و گردن وی در این مسابقه خطرناک بوده و ممکن است به او آسیب برساند. آنان اظهار داشتند ، در این زمینه تنها به مقررات فدراسیون بین المللی جودو IJF عمل می کنند. شبکه CTV می افزاید: این درحالیست که در قوانین منعکس شده در وب سایت IJF ، هیچگونه  اشاره ای به موضوع پوشاندن سر ورزشکاران نشده است. بخصوص اینکه هم اکنون مسابقات جودو در کشورهای اسلامی با استفاده از حجاب و زیر نظر فدراسیون بین المللی برگزار می شود. در این وب سایت همچنین آمده است : در مسابقات ملی و داخلی ، مسئولین ورزشی هر کشور می توانند متناسب با شرایط و فرهنگ خود، تغییرات مورد نظر را در قوانین اعمال کنند.هاجر که از شنیدن این خبر اندوهگین شده بود با چشمان اشکبار گفت:" ورزش باید برای هر فردی با هر گونه عقیده ای قوانین یکسان داشته باشد". "دیو مینوک" رییس جودوی مانیتوبا ، ضمن دفاع از این تصمیم ، ارتباط آن را با موضوع اعتقادات مذهبی رد کرد. والدین هاجر با اظهار تأسف از شنیدن این خبر، تصمیم مذکور را اعمال تبعیض بین ورزشکاران عنوان و تأکید کردند : در کشوری که افراد با اعتقادات گوناگون زندگی می کنند، قوانین نیز باید متناسب با آن تنظیم شود". باوجود اینکه هاجر از شرکت در مسابقات کنار گذاشته شد، مسئولین محلی سعی کردند با اهدای مدال ، او را تسکین دهند ، اما وی از پذیرفتن مدال خودداری کرد. گزارش سایت اینترنتی ایرانتو از تورنتو همچنین حاکیست ، طی ماه های گذشته نیز ، چند دختر مسلمان از شهروندان مونترال و اتاوا به بدلیل داشتن حجاب، از شرکت در مسابقات محلی فوتبال کنار گذاشته شدند . چندین عضو پارلمان از سه حزب اصلی محافظه کار ، لیبرال و نئودمکرات ، از حق دختران نسبت به استفاده از حجاب در مسابقات دفاع کرده اند. یکی از اعضای حزب محافظه کار حاکم گفت:" اخراج دختران مسلمان از میادین ورزشی، کمکی به زندگی مسالمت آمیز جوامع مختلف در کنار یکدیگر در کانادا نمی کند.اضافه می شود، هاجر تصمیم دارد شکوائیه ای را در این خصوص به مسئولین محلی و کشوری تقدیم کند.  





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 306]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن