تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گوش خود را به شنيدن خوبى‏ها عادت بده و به آنچه كه به صلاح و درستى تو نمى‏افزايد گو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821107145




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آنتن - فيلم‌هاي سينمايي پايان هفته و عيد فطر براي پر كردن اژدهاي آنتن


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: آنتن - فيلم‌هاي سينمايي پايان هفته و عيد فطر براي پر كردن اژدهاي آنتن
شبكه 1«سرقت از بانك»، «موفق باشي» و «شرم» عناوين فيلم‌هاي سينمايي شبكه اول را در روزهاي پاياني هفته و همچنين در روز عيد فطر شامل مي‌شوند.
با آغاز سري جديد برنامه سينما يك، فيلم سينمايي «سرقت از بانك» پنجشنبه ساعت 22 از شبكه اول پخش مي‌شود. «سرقت از بانك» به كارگرداني جرالد دونالدسون محصول سال 2008 انگليس است. فيلم سينمايي «موفق باشي» به كارگرداني ريچارد لبري چهارشنبه از شبكه اول سيما پخش مي‌شود.شبكه اول سيما همچنين قسمت ديگري از سريال «قصه‌هاي مجيد» با عنوان «شرم» را جمعه عصر به عنوان فيلم روي آنتن مي‌برد. اين فيلم به كارگرداني كيومرث پوراحمد در سال 1371 ساخته شده است.
شبكه دو
شبكه دو سيما در اين ايام سه تله‌فيلم ايراني و خارجي «عشق ميراثي پايان‌ناپذير»، «خواب زمين» و «پرواز يك رويا» را براي بينندگانش پخش خواهد كرد. فيلم تلويزيوني«عشق ميراثي پايان ناپذير» عيد فطر از شبكه دو پخش مي‌شود. اين فيلم به كارگرداني مارك گريفيث در سال 2007 بر اساس يك كتاب ساخته شد.فيلم تلويزيوني «خواب زمين» به كارگرداني محمدرضا آهنج جمعه ساعت 14 و 30 دقيقه پخش مي‌شود. «پرواز يك رويا» به كارگرداني فرهاد عليزاده آهي پنجشنبه (11 مهر ماه) ساعت 23 و 45 دقيقه از شبكه دو پخش مي‌شود.
شبكه سه
شبكه سه سيما طي روزهاي چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه شش فيلم «كلاهي براي باران»، «داداش مونو گاندي شناس مي‌شود»، «اسم من هيچ‌كس»، «عكاس سمج»، «قلقلك» و «روز هشتم» را پخش مي‌كند. فيلم ايراني «كلاهي براي باران» به كارگرداني مسعود نوابي و با بازي رضا عطاران و جواد رضويان است.فيلم هندي «داداش مونا گاندي شناس مي‌شود» نيز چهارشنبه (10 مهر ماه) ساعت 12 و 30 دقيقه از شبكه سه پخش مي‌شود.فيلم هنگ كنگي «اسم من هيچ‌كس» چهارشنبه ساعت 22 و 15 دقيقه به روي آنتن شبكه سه مي‌رود. «عكاس سمج» نيز ساعت 20 و 15 دقيقه پنجشنبه پخش خواهد شد.شبكه سه فيلم ديگري از مسعود نوابي با نام «قلقلك» را هم جمعه ساعت 10 و 30 دقيقه به روي آنتن مي‌برد.برنامه صد فيلم شبكه سه سيما جمعه شب فيلم «روز هشتم» را براي پخش در نظر گرفته است.
شبكه چهار
فيلم تلويزيوني «درسدن» محصول سال 2006 كشور آلمان است كه توسط رولاند سوسو ريچر كارگرداني شده است. اين درام جنگي عاشقانه درباره پرستاري است كه در اواخر جنگ به پزشك همكار خود علاقمند مي‌شود. او به همراه عده‌اي از همكارانش با چتر در شهري از آلمان فرود مي‌آيد تا براي ارتش آمريكا اطلاعات جمع كند، اما همه دوستانش كشته مي‌شوند و او هم مجروح شده و به بيمارستاني پناه مي‌برد. در بيمارستان او با افسري آمريكايي آشنا مي‌شود. شبكه چهار سيما همچنين چهارشنبه اين هفته تله تئاتر «خرده جنايت‌هاي زن و شوهري» را ساعت 22 پخش مي‌كند. اين نمايش تلويزيوني را فرهاد آييش بر اساس متني از اريك امانوئل اشميت كارگرداني كرده‌است و در آن محمدرضا فروتن و نيكي كريمي‌ بازي كرده‌اند.
شبكه 5
فيلم‌هاي سينمايي «جهنده»، «ازدواج به سبك هندي»، «سه استاد لين» و «كانگورو و جك» از شبكه تهران پخش مي‌شوند. فيلم سينمايي «جهنده» محصول سال 2008 آمريكا چهارشنبه ساعت 13و 30 دقيقه پخش مي‌شود.«سه استاد لين» كه چهارشنبه پخش خواهد شد فيلمي‌متعلق به كشور كره جنوبي است و توسط پارك سونگ گون كارگرداني شده است. فيلم سينمايي «ازدواج به سبك هندي» محصول سال 2007 كشور هندوستان پنجشنبه (11 مهرماه) ساعت 13 و 30 دقيقه پخش مي‌شود.فيلم سينمايي «كانگورو جك» محصول سال 2003 دو كشور آمريكا و استراليا است كه به كارگرداني ديويد مكنالي وبا بازي استلاوارن، آنتوني اندرسون و جري اوكونل، جمعه (12 مهر ماه) ساعت 13 و 30 دقيقه پخش مي‌شود.
 سه شنبه 9 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 220]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن