تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821104590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

واكنش سازمان سنجش به طرح مجلس براي افزايش ظرفيت دانشگاه هاي مادر


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: واكنش سازمان سنجش به طرح مجلس براي افزايش ظرفيت دانشگاه هاي مادر
رئيس سازمان سنجش آموزش كشور در واكنش به تصويب طرح دو فوريتي افزايش ظرفيت پذيرش دانشجو در دانشگاه هاي مادر و ممتاز در مجلس شوراي اسلامي گفت:ظرفيت دانشگاه ها تكميل شده است و ديگر نمي توانند بيش از اين ظرفيت دانشجو بپذيرند.

دكتر عبدالرسول پورعباس در گفت وگو با مهر درباره تصويب دو فوريت طرح روز يك شنبه مجلس مبني بر افزايش ظرفيت پذيرش در دانشگاه هاي بزرگ گفت: ظرفيت پذيرش در دانشگاه ها وجود ندارد و وزراي علوم و بهداشت در خصوص اين طرح در مجلس اعلام موضع مي كنند.

وي اظهار داشت: نمايندگان مجلس بر اساس اين طرح خواستار افزايش ظرفيت بيشتر براي كنكوري هاي ٨٧با وجود ظرفيت ايجاد شده توسط سازمان سنجش هستند اما ظرفيت دانشگاه ها تكميل شده است و جايي براي ايجاد ظرفيت جديد وجود ندارد.

نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني يك شنبه دو فوريت طرح افزايش ظرفيت پذيرش دانشجو در دانشگاه هاي مادر و ممتاز و درجه يك در سال ١٣٨٧را بررسي و با ٢٠١راي موافق ، ٤١راي مخالف و ٦راي ممتنع از ٢٥٣نماينده حاضر با اين دو فوريت موافقت كردند.

خراسان: سرانجام يكي بگويد فرزندان اين مرز و بوم به نمايندگان اميدوار باشند يا وزرا يا هيچ كدام؟
 سه شنبه 9 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن