تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821055410




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انعكاس


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: انعكاس
رجا نوشت:
سعيد حسامي مدير عامل هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران (هما) از سفر اخير رئيس جمهوري اسلامي ايران به نيويورك با هواپيماي اورهال شده (تعميرات اساسي) توسط متخصصان ايراني خبر داد.

تابناك مدعي شد:
در حالي كه افشار به عنوان مشاور وزير كشور منصوب و حكم وزير كشور نيز به نام استاندار تهران براي جانشيني وزير كشور و معاونت سياسي اين وزارت خانه صادر شده است، شنيده ها حكايت از آن دارد كه موضوع آمدن دانشجو، استاندار تهران به ساختمان بلند ميدان فاطمي منتفي شده است.

الف نوشت:
سيدمحمد موسوي بجنوردي عضو شوراي مركزي مجمع روحانيون مبارز گفت: سيدحسن خميني تصميمي براي نامزدي ندارد و نه وارد عرصه انتخابات رياست جمهوري مي شود و نه در اين گونه مسائل ورود پيدا مي كند.

البرز مدعي شد:
گفته مي شود سوالات عجيب دست اندركاران بخش صدور ويزاي سفارت فرانسه در تهران از متقاضيان سفر به اين كشور، موجب بهت و حيرت گروهي از مراجعان به خيابان نوفل لوشاتو شده است. چه كسي رئيس جمهور آينده ايران است؟ و يا اگر كروبي و خاتمي هر دو در انتخابات حاضر شوند به چه كسي راي مي دهي؟ از جمله اين سوال ها است.

الف خبر داد:
«بار دگر برخيز!» اولين ترانه «پويش (كمپين) دعوت از خاتمي» با نام «بار دگر برخيز» ساخته شد و براي دانلود بر روي اينترنت قرار گرفت.

آفتاب مدعي شد:
رئيس هيئت كشتي استان فارس با تنظيم متني پر از اشتباه از مقام خود استعفا داد. در متن استعفاي عرب آمده است: «نظر به اين كه اين اداره به خاطر عدم توجه به هيئت كشتي استعفا خود را از مسئولان هيئت كشتي استان را دارم ان شاء الله با مديريت جناب عالي در ورزش استان هيئت كشتي را موفق باشد.»

رجا خبر داد:
:آگهي هاي مرگ خاوير سولانا مسئول سياست خارجي اتحاديه اروپا در خيابان هاي بلگراد نصب شد.سولانا در سال ١٩٩٩ كه رياست سازمان پيمان آتلانتيك شمالي (ناتو) را در اختيار داشت، براي پايان دادن به رفتار تند صربستان عليه مردم كوزوو، دستور بمباران صربستان را صادر كرده بود.

شهاب نوشت:
علي سعيدلو معاون اجرايي رئيس جمهور گفت: كارگروه مقابله با گراني كه از سوي رئيس جمهور تشكيل شده بود، فعاليت هاي خود را به صورت محرمانه ادامه مي دهد.

تابناك خبر داد:
گفته مي شود از نيمه شعبان به اين سو، مسئولان عراقي، بدترين رويه را براي برخورد با زائران ايراني عتبات پيش گرفته اند.

عصر ايران خبر داد
:در حالي كه كتابي جنجالي درباره همسر پيامبر اسلام در انگليس در آستانه انتشاراست، گفته مي شود، مطالب اين كتاب اهانت آميز، آن قدر وقيح و غير تاريخي است كه حتي بسياري از مورخان و دين شناسان غربي نيز با رد محتواي آن، اين كتاب را علاوه بر اهانت آميز بودن يك كتاب فاقد سنديت تاريخي دانسته اند.

امروز مدعي شد:
در حالي كه گفته مي شد محمود بهمني، رياست بر بانك مركزي را با پيش شرط حضور نداشتن حسين صمصامي در اين نهاد پذيرفته است، شنيده ها حكايت از توافق بهمني و داوودي بر سر حضور صمصامي دارد. بر پايه شنيده ها، جمعي از مديران بانك مركزي كه به تازگي در اين نهاد حكم خدمت گرفته بودند، در اعتراض به حضور صمصامي در بانك مركزي استعفا داده اند.
 سه شنبه 9 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 214]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن