تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه يكى از شما به خانه خود وارد مى‏شود، سلام كند، چرا كه سلام بركت مى‏آورد و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821073964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سياسيون‌ مى‌گويند


واضح آرشیو وب فارسی:حيات نو: سياسيون‌ مى‌گويند
نماز عيد فطر به امامت رهبر انقلاب

فارس - نماز عيد سعيد فطر به امامت رهبر معظم انقلاب در تهران برگزار خواهد شد. ستاد نماز جمعه تهران با صدور اطلاعيه‌‏اى ضمن آرزوى قبولى طاعات و عبادات و تبريك عيد سعيد فطر، به اطلاع هم ميهنان و امت مسلمان و روزه‌دار رسانده است كه نماز پر فيض عيد سعيد فطر به امامت ولى امر مسلمين جهان، حضرت آيت الله العظمى خامنه‌‏اى اقامه خواهد شد. اين مراسم راس ساعت 7:30 در مصلى امام خمينى ( ره ) برگزار مى‌‏شود.

بازداشت مظنونان به قتل در مهاباد

ايسنا – دادستان عمومى و انقلاب مهاباد از بازداشت 4 مظنون به قتل امام جماعت يكى از مساجد اين شهرستان خبر داد. صمد حضرتى در تشريح اقدامات صورت گرفته پس از وقوع قتل اين روحانى گفت: تاكنون چهار نفر به عنوان مظنون به قتل حاج ماموستا ملاعبدالكريم تينا بازداشت شده و در اختيار اداره آگاهى مهاباد قرار گرفته‌اند. دادستان عمومى و انقلاب مهاباد افزود: با قاطعيت به اين پرونده رسيدگى خواهيم كرد تا عوامل اصلى اين حادثه را شناسايى و مجازات كنيم.

هزينه از اعتبار «بيت امام»

سخنگوى مجمع نيروهاى خط امام (ره) در واكنش به طرح كانديداتورى سيد حسن خمينى از سوى برخى گروه‌هاى تندروى اصلاح‌طلب گفت: از اعتبار بيت امام‌(ره) در مسائل تبليغاتى و سياسى نبايد هزينه كرد. حميد قزوينى با اشاره به ورود به طرح كانديداتورى سيدحسن خمينى به عنوان آلترناتيو سيد محمد خاتمى از سوى برخى جريانات تندروى اصلاح‌طلب، با تاكيد بر اينكه بحث درباره بيت امام راحل و افراد وابسته به ايشان بايد با يك دورانديشى و بررسى همه جانبه صورت گيرد، افزود: از اعتبار بيت امام (ره) در مسائل تبليغاتى و سياسى نبايد هزينه كرد.

«حسن خميني» كانديدا نيست

فارس - عضو شوراى مركزى مجمع روحانيون مبارز گفت: سيدحسن خمينى خيالى براى كانديداتورى ندارد و نه وارد عرصه انتخابات رياست جمهورى مى‌شود و نه در اين گونه مسائل ورود پيدا مى‌كند. سيدمحمد موسوى بجنوردى از بستگان سببى بيت امام(ره) در پاسخ به اين سوال كه از سوى برخى گروه‌هاى تندرو جريان اصلاح طلب برخلاف نظر امام راحل مبنى بر عدم ورود اعضاى بيت ايشان در مسئوليت‌هاى اجرايي، به دنبال كانديداتورى سيد حسن خمينى در انتخابات آتى هستند، گفت: ايشان چنين خيالى ندارد و نه وارد عرصه انتخابات رياست جمهورى مى‌شود و نه در اين گونه مسائل ورود پيدا مى‌كند.

سامانه‌هاى الكترونيك وزارت دفاع

ايسنا – با حضور وزير دفاع و پشتيبانى نيروهاى مسلح ،10 سامانه مخابراتى و 19 سامانه امنيت الكترونيكى و مخابراتى و جنگ الكترونيك، در شركت صاايران وابسته به وزارت دفاع به بهره‌بردارى رسيد. سردار مصطفى نجار با بيان اينكه صنايع دفاعى ما امروز صنايعى كارآمد، پيشرفته و كاملا بومى شده است، افزود: از آنجا كه امروز و در آينده تهديدات بر محور سامانه‌هاى هوشمند و الكترونيكى استوار است، وزارت دفاع سرمايه‌گذارى گسترده‌اى را در اين زمينه انجام داده كه حاصل آن را در اين پروژه‌ها مى‌توان مشاهده كرد.

احداث 500 «خانه عالم»

ايسنا- مشاور احمدى‌نژاد در امور روحانيت از احداث 500 واحد خانه‌هاى عالم در روستاها خبر داد و گفت: در سال گذشته احداث 500 واحد خانه‌هاى عالم در روستاها راه اندازى و بودجه خاصى هم براى فعاليت در اين بخش مصوب شده است. سقاى بى‌ريا با اشاره به 500 خانه روستايى قرآنى در سطح كشور،گفت: تعداد 500 خانه روستايى قرآنى براى اولين بار در تاريخ انقلاب در روستاها راه اندازى و بودجه خاصى هم براى فعاليت در اين بخش مصوب شده است.
 دوشنبه 8 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات نو]
[مشاهده در: www.hayateno.ws]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن