تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در پاسخ به پرسش از معناى سنّت، بدعت، جماعت و تفرقه فرمودند: به خدا سوگند، سنّت، هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817112945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بعد از شكست در دربي ميلان مورينيو: آ.ث ميلان يك گل زد و ما نزديم، فقط همين


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بعد از شكست در دربي ميلان "مورينيو": آ.ث ميلان يك گل زد و ما نزديم، فقط همين
سرمربي تيم فوتبال اينترميلان ايتاليا بعد از شكست يك بر صفر مقابل آ.ث ميلان، از اين نتيجه ابراز نارضايتي كرد و گفت: تساوي منصفانه تر بود.


به گزارش ايرنا به نقل از سايت گل، "خوزه مورينيو" اظهار داشت: ميلان يك گل زد و ما نزديم، فقط همين. آنها شوت هاي كمي به سمت دروازه داشتند اما ما با اينكه با يك بازيكن كمتر بازي مي كرديم، فرصت هاي خوبي به دست آورديم.
اين مربي پرتغالي در پاسخ به سوالي در مورد جايگاه "كاكا" كه منجر به تك گل آ.ث ميلان در دقيقه 36 و اخراج "نيكولاس بورديسو" مدافع اينترميلان در اواخر نيمه دوم شد، نيز افزود: شاهد مسابقه اي بودم كه در آن هيچكدام از دو تيم نسبت به ديگري برتري نداشتند. در مورد گل يا كارت قرمز صحبت نمي كنم چون نمي خواهم محروم شوم.
وي ادامه داد: وقتي از نتيجه راضي نيستم، از ريسك هم نمي ترسم. همين كار را وقتي با
"لچه" صفر بر صفر بوديم، انجام دادم اما اينجا وقتي 10 نفره شديم، نتوانستم "استفان كامبياسو" را با "ماريو بالوتيلي" تعويض كنم، به استحكام خط مياني احتياج داشتيم.
مورينيو با اشاره با صدرنشيني غيرمنتظره لاتزيو در جدول مسابقات سري "آ" تصديق كرد: وقتي به جدول نگام مي كنم به تيم هاي بالاتر توجهي ندارم بلكه به اين نگاه مي كنم كه بالاتر از رم، يوونتوس و ميلان هستيم.
سرمربي اينترميلان توضيح داد:‌ تمامي بازيكنان ميلان اساسا هافبك هستند بنابراين تيمي كه مقابل آنها بازي مي كند بايد تعادل را برقرار كند. ما فقط دو هافبك يعني كامبياسو و پاتريك ويه را را داشتيم. پس تصميم گرفتم كروز را كه از نظر جسماني در وضعيت بهتري است براي فشار آوردن روي "كلارنس سيدورف" بفرستم.
سرمربي سابق چلسي گفت: در حال حاضر فوتبال ايتاليا، فوتبال من است مثل زماني كه در انگليس بودم و با افتخار مي گفتم كه در بهترين ليگ دنيا هستم. اين دربي براي من خيلي با شكوه بود.
هواداران در هيچ كشوري اينقدر فوق العاده نيستند. فكر نمي كردم اينقدر محترمانه رفتار كنند. بازيكنان هم در زمين رفتار محترمانه اي داشتند اگرچه بوردسيو بي دليل اخراج شد چون به نظر من كارت زرد هم نبايد مي گرفت. اين مسابقه يك دربي واقعي و بسيار جذاب بود.
وي گفت: ‌احساس مي كنم تساوي يك بر يك نتيجه درست تري بود. شكست بهتر از ترسيدن از بازي است. ما بازي كرديم. ميلان تجربه زيادي دارد و مي داند كه چگونه با خطاهاي تاكتيكي يا تظاهر به مصدوميت، كنترل مسابقه را در دست بگيرد يا سرعت بازي را كم كند.
مورينيو ادامه داد: از هر دو تيم تشكر مي كنم. ما شكست خورديم اما خيلي خوب بازي كرديم و در چند هفته آينده مسابقات بسيار سختي در پيش داريم. مهمترين چيز اين است كه هنوز بالاتر از يوونتوس، ميلان و رم هستيم.
"رونالدينيو" بازيكن تازه وارد تيم آ.ث ميلان هم كه تك گل اين مسابقه را به ثمر رساند، گفت:‌ زدن گل پيروزي در اولين دربي ميلان آرزوي من بود. اين گل را به هواداران ميلان تقديم مي كنم.
 دوشنبه 8 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن