تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814702875




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اختصاصي ايرنا دستورالعمل ساماندهي اخذ كمك هاي مردمي در مدارس نهايي شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: اختصاصي ايرنا دستورالعمل ساماندهي اخذ كمك هاي مردمي در مدارس نهايي شد
مدير كل دفتر جذب مشاركت هاي اولياي سازمان مركزي انجمن اوليا و مربيان كشور روز دوشنبه از تدوين نهايي دستورالعمل ساماندهي نحوه اخذ كمك هاي مالي اوليا در مدارس خبر داد.


"محمدعلي لقايي" روز دوشنبه در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار اجتماعي ايرنا، گفت: اين دستورالعمل پس از تاييد "عليرضا علي احمدي" وزير آموزش و پرورش به سازمان ها و مناطق آموزش و پرورش سراسر كشور براي اجرا ابلاغ مي شود.
مدير كل دفتر جذب مشاركت هاي اولياي سازمان مركزي انجمن اوليا و مربيان كشور گفت: در اين دستورالعمل راهكارهاي جذب كمك هاي مردمي به صورت مدون نهادينه شده است و به صراحت به داوطلبانه بودن كمك هاي مردمي تاكيد شده است.
وي افزود: اين دستورالعمل براي سال تحصيلي 88 -87 اجرايي خواهد شد و با اين دستورالعمل تكليف نحوه كمك هاي مالي به مدارس براي يك سال مشخص مي شود.
"لقايي" با بيان اينكه "با ابلاغ اين دستورالعمل زمينه و بستر مناسب براي اخذ اين مساعدت ها فراهم مي شود"، گفت: در دستورالمعل ساماندهي نحوه اخذ كمك هاي مالي اوليا به مدارس، قبوض چاپي در اختيار خانواده هاي علاقه مند به كمك به مدارس قرار مي گيرد.
مدير كل دفتر جذب مشاركت هاي اولياي سازمان مركزي انجمن اوليا و مربيان كشور تصريح كرد: اين كمك ها براي رفع مشكلات مالي مدارس مورد استفاده قرار مي گيرد تا زمينه تعليم و تربيتي بهتري براي فرزندان فراهم شود.
وي در باره رسيدگي به مواردي از مشكلات مردم كه مدارس تقاضاي كمك هاي مردمي به صورت اجباري از خانواده ها مي كنند،‌ گفت: اولياي دانش آموزان در صورت بروز هر گونه مشكل مي توانند موضوع را به ادارات آموزش و پرورش مناطق و دفاتر ارزيابي و رسيدگي به شكايات وزارت آ‌موزش و پرورش در تهران اطلاع دهند.
 دوشنبه 8 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن