تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):گويا مؤمنان همان فقيهان (فرزانگان دين فهم) و اهل انديشيدن وپند گرفتن هستند. شنيد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820880233




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برگزاري هفته فرهنگي - هنري سالمند در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: برگزاري هفته فرهنگي - هنري سالمند در تهران
تهران/ واحد مركزي خبر/ اجتماعي 1387/07/08
رئيس فرهنگسراي سالمند گفت: به مناسبت روز جهاني سالمند، هفته فرهنگي - هنري سالمند در شهر تهران برگزار مي شود.
به گزارش خبرنگار واحد مركزي خبر، شاهرخي در نشست خبري با خبرنگاران با بيان اين كه سازمان ملل متحد روز اول اكتبر هر سال را به نام روز جهاني سالمند نامگذاري كرده است، افزود: به همين مناسبت و با توجه به لزوم توجه ويژه به جايگاه و تبيين نيازهاي سالمندان در جامعه، فرهنگسراي سالمند هفته فرهنگي هنري سالمندان را از 10 تا 18 مهر در شهر تهران برگزار مي كند.
وي شعار امسال روز جهاني سالمند را احترام به حقوق سالمندان و آن را وظيفه اي براي همه اعلام و تصريح كرد: به همين مناسبت نخستين روز از هفته فرهنگي هنري سالمندان كه با عيد سعيد فطر مصادف شده است جوانان و نوجوانان به ديدار سالمندان خانواده هاي خود مي روند و فرهنگسراي سالمند نيز كارت تبريك و شاخه گل ميان سالمندان توزيع مي كند.
وي افزود: همچنين در اين روز نمايشگاهي از فعاليت هاي فرهنگسراي سالمند در ايستگاه شهيد بهشتي مترو برگزار مي شود.
شاهرخي ادامه داد: در روز دوم هفته سالمند كه به نام سالمند و هويت ديني ناميده شده است، همايش سالمند و نيايش در امامزاده حميده خاتون برگزار مي شود.
وي افزود: در اين همايش كه سالمندان شهر تهران در آن حضور دارند، نقش سالمندان در انتقال ارزشهاي ديني به نسل هاي آينده بررسي مي شود.
رئيس فرهنگسراي سالمند افزود: همچنين در سومين روز هفته سالمند كه روز سالمند- جامعه و ورزش ناميده شده است مسابقه دوي همگاني از چهار راه پارك وي تا پارك ملت برگزار مي شود.
وي گفت: در پايان اين مسابقه به تعدادي از شركت كنندگان به قيد قرعه هداياي نفيسي از جمله سفرهاي زيارتي و لوازم منزل اهدا مي شود.
شاهرخي با اشاره به اين كه چهارمين روز از هفته سالمند روز سالمند و سلامت ناميده شده است افزود: در اين روز در همه فرهنگسراها و خانه هاي سلامت شهرداري تهران، كارگاه هاي آموزشي با موضوع سلامت و بهداشت سالمندان برگزار مي شود.
وي برگزاري همايش سالمند و رسانه در فرهنگسراي رسانه را مهمترين برنامه پنجمين روز از هفته فرهنگي و هنري سالمند اعلام كرد و گفت: در ششمين روز از اين هفته نيز در مراسم اختتاميه به قيد قرعه از بين 220 هزار سالمندي كه داراي كارت منزلت هستند و اعضاي 40 تشكل سالمندي شهر تهران، به تعدادي جوايزي اهدا مي شود.
رئيس فرهنگسراي سالمند افزود: همچنين در اين هفته مراسم مختلفي در 22 فرهنگسراي شهر تهران برگزار و در هر يك از اين مراسم از سه نفر از كسبه سالمند منطقه زيرپوشش تقدير مي شود.
تصوير با صدا دارد
كد0001/10102/68/1000
 دوشنبه 8 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 253]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن