تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821157972




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رحيم صفوي: ـ شمارش معكوس سقوط رژيم صهيونيستي آغاز شده است ـ ايران در تامين امنيت منطقه‌ خليج فارس و خاورميانه نقش كليدي دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: رحيم صفوي: ـ شمارش معكوس سقوط رژيم صهيونيستي آغاز شده است ـ ايران در تامين امنيت منطقه‌ خليج فارس و خاورميانه نقش كليدي دارد


خبرگزاري دانشجويان ايران - اروميه
سرويس: سياسي

مشاور عالي فرمانده كل قوا گفت: ما هم‌اكنون از لحاظ توان رزمي ‌و نظامي‌ وضعيت بسيار خوبي داريم و نه تنها قادر به حفظ امنيت ايران بلكه در تامين امنيت منطقه‌ خليج فارس و خاورميانه نقش كليدي را ايفا مي‌كنيم.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) سردار سرلشگر يحيي رحيم صفوي طي سخناني به مناسبت هفته‌ دفاع مقدس در جمع دانشجويان دانشگاه اصفهان تصريح كرد: صدام در جنگ با ايران سه هدف اصلي؛ سكوت نظام جمهوري اسلامي ايران، لغو قرارداد 1375 الجزاير و تجزيه خوزستان را دنبال مي‌كرد.

وي ادامه داد: ديكتاتور حكومت بعثي عراق در رابطه با خود آرمان دستيابي به رهبريت جهان عرب و ژاندارمي‌ منطقه خليج فارس را جست‌وجو كرد كه به هيچ يك دست نيافت.

وي تصريح كرد:‌ جنگ عراق با ايران در حقيقت يك جنگ جهاني بود زيرا از يك سو همه‌ دنيا با انقلاب ايران مي‌جنگيدند و از سوي ديگر ملتي مظلوم اما مقاوم با رهبري مقتدر و حكيم وجود داشت.

مشاور عالي فرمانده كل قوا اضافه كرد:‌ صدام در لحظه‌اي به دار آويخته شدن وصيت كرد از ايراني‌ها بترسيد و مراقب آن‌ها باشيد و اين سخن او نشان دهنده‌ عاقبت كساني است كه در برابر ملت ايران و امام حق ايستاد. خواري و ذلت آمريكا در عراق و افغانستان نيز واقعيت است؛ چراكه مردم جهان امريكا را با زندان‌هاي ابوغريب و گوانتانامو مي‌شناسند.

وي گفت: هم‌اكنون به لطف مردم و رهبري امام خميني امواج انقلاب اسلامي به ساير نقاط خاورميانه و حتي جهان صادر شده و فرهنگ مقاومت را علي‌الخصوص دركشورهاي لبنان و فلسطين اشغالي به وجود آورده است.

وي در ادامه سخنان خود به بيان خاطراتي از دوران هم رزمي ‌و رشادت‌هاي شهيدان اصفهان پرداخت و از آنان با عنوان فرماندهاني فكور و خردمند و شجاع ياد كرد.

صفوي در آخرين بخش سخنان خود در پاسخ به سوالي اظهار كرد:‌ اسراييلي‌ها ظرفيت سياسي نظامي‌و اقتصادي براي حمله به ايران را ندارند و اين به دليل درگيري احزاب اسراييلي با يكديگر است. برداشت من از شرايط اين است كه شمارش معكوس سقوط رژيم صهيونيستي آغاز شده و سرزمين فلسطيني‌ها در آينده‌اي نزديك به خودشان بازگردانده مي‌شود و اين يك وعده‌ الهي است. ما هم‌اكنون از لحاظ توان رزمي ‌و نظامي‌ وضعيت بسيار خوبي داريم و نه تنها قادر به حفظ امنيت ايران بلكه در تامين امنيت منطقه‌ خليج فارس و خاورميانه نقش كليدي را ايفا مي‌كنيم.

وي درباره وظيفه‌ بسيج در قبال انقلاب و در برابر عوامل مخرب فرهنگي گفت: جامعه ما دموكراتيك است و اين مهم بايد با همكاري مسوولان و دستگاه‌هاي فرهنگي به ويژه بسيج به مردم كشورهاي خارجي منتقل شود. البته در جمعيت 70 ميليون نفري ايران وجود برخي معضلات فرهنگي طبيعي است و بسيجيان و ساير مسوولان بايد ضمن حفظ ارزش‌هاي انقلاب اسلامي با اين مساله به طور فرهنگي برخورد كنند.

انتهاي پيام
 يکشنبه 7 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 259]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن