تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كمال ادب و مروت در هفت چيز است: عقل، بردبارى، صبر، ملايمت، سكوت، خوش‏اخلاقى و مدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821119642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در پيامي به مناسبت روز جهاني جهانگردي رييس جمهوري از سرمايه‌گذاران براي مشاركت در توسعه گردشگري دعوت كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: در پيامي به مناسبت روز جهاني جهانگردي رييس جمهوري از سرمايه‌گذاران براي مشاركت در توسعه گردشگري دعوت كرد
اجتماعي. گردشگر ي . رييس جمهور
محمود احمدي نژاد رييس جمهوري اسلامي ايران در پيامي به مناسبت روز جهاني جهانگردي با تاكيد بر عزم جدي دولت براي توسعه گردشگري از همه سرمايه گذاران داخلي و خارجي براي مشاركت در توسعه اين صنعت دعوت كرد.

به گزارش روز يكشنبه خبرنگار اجتماعي ايرنا، در اين پيام آمده است: نقش بالا و رو به رشد صنعت گردشگري در اقتصاد جهاني موجب شكوفايي سريع آن شده به طوري كه اكثريت قاطع كشورهاي دنيا يكي پس از ديگري براي بهره مندي هر چه بيشتر از مزاياي آن تلاش مي‌كنند و دامنه اين امر سبب افزايش سرمايه گذاري‌هاي ملي و جهاني شده است.

در پيام رييس جمهوري كه در مراسم گراميداشت روز جهاني جهانگردي در تهران قرائت شد، تصريح شده، در كنار بهره‌هاي اقتصادي گردشگري و ثمرات گسترده و بهره‌هاي فرهنگي اين صنعت ، براي هر دولت و ملتي افق تابناك وسيع تري پيش روي جهانيان گشوده شده است، تا آن جا كه به عنوان پلي استراتژيك پيوند بين ملت‌ها را با قدرت عملي بالا و سهولت اجرايي زياد دست يافتني كرده است.

احمدي نژاد در ادامه پيام خود به مناسبت روز جهاني جهانگري مي‌افزايد: به اين ترتيب در كنار آثار اقتصادي گردشگري نظير ايجاد اشتغال و رفع بيكاري ، كاهش فقر و محروميت و فراگيري جغرافيايي و تنوع اقشار دست اندركار كمك به توزيع عادلانه ثروت و ارتباط اقتصادي بين مردم شاهد نقش فراينده گردشگري در توسعه صلح و دوستي و ثبات و پايداري هستيم. محبت و عشقي كه لاجرم بايد از مسير شناخت و معرفت بين انسان‌ها شكل گرفته و توسعه يابد.

احمدي نژاد در پيام خود با تاكيد بر اينكه بايد دستآوردهاي گردشگري را همه جانبه و جامع الاطراف ارزيابي كرد و تلاش در مسير توسعه صنعت را امري انساني و الهي دانست و بر آن پاي فشرد، افزوده است: جمهوري اسلامي ايران با نگاهي عميق به ابعاد متنوع گردشگري و آثار مهم آن در توسعه عدالت اقتصادي و اجتماعي و فرهنگي به عنوان شرط اساسي در توسعه صلح پايدار تمام مساعي لازم را در جهت توسعه اين صنعت به كار خواهد بست.

رييس جمهور در پيام خود پيشرفت و رشد قابل ملاحظه گردشگري ملي و بين المللي كشورمان در سه سال گذشته را نشانه اميد بخشي براي آينده روشن اين صنعت دانسته و افزوده است: از اين جهت مايلم ضمن اعلام تشكر خود از همه دست اندركاران اين صنعت اعم از همكاران گرامي خود در سازمان ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري و عزيزان ارجمند بخش خصوصي از همه بخواهم با جديت بيشتر به اين مهم همت گمارند و جايگاه شايسته كشور عزيزمان را در اين هفته ارزشمند تلالو بخشند.

دكتر محمود احمدي نژاد با اشاره به اينكه رشد و شكوفايي اين صنعت نيازمند سرمايه‌گذاري توامان دولت بخش خصوصي داخلي و خارجي است برعزم جدي دولت براي توسعه گردشگري در ايران تاكيد كرده و از همه سرمايه‌گذاران ايراني و خارجي براي مشاركت در اين امر با ارزش دعوت به عمل آورده است.

در خاتمه پيام رييس جمهوري آمده است: پيش به سوي ارزش‌هاي والاي انساني، پيش به سوي توسعه عدالت و صلح و رو به سوي عشق و محبت و دوستي در جهان.

پيام دكتر محمود احمدي نژاد به مناسبت روز جهاني جهانگردي و هفته گردشگري ايران در مراسم گراميداشت روز جهاني گردشگري كه با حضور معاون رييس جمهور و رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، جمعي از نمايندگان مجلس و سفراي كشورهاي خارجي مقيم تهران در هتل استقلال برگزارشد ، توسط معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي قرائت شد.
 يکشنبه 7 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن