تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بعد از من با خوارج نجنگيد (آنان را نكشيد)؛ زيرا كسى كه طالب حق باشد و به آن نرسد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805486663




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حاشيه‌هاي ضيافت افطار سخنگوي دولت براي خبرنگاران؟ احمدي نژاد ما را به ياد مبارزان تاريخي مي‌اندازد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: حاشيه‌هاي ضيافت افطار سخنگوي دولت براي خبرنگاران؟ احمدي نژاد ما را به ياد مبارزان تاريخي مي‌اندازد
سياسي. سخنگوي دولت . الهام
غلامحسين الهام سخنگوي دولت شنبه شب خبرنگاران رسانه‌هاي مختلف را به ضيافت افطار دعوت كرد و از آنان خواست اين بار آنها به جاي پرسيدن سوالات متعدد، پيشنهادات خود را براي هر چه بهتر برگزار شدن نشست‌هاي خبري سخنگو ارايه كنند.

به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، هر چند كه دكتر الهام از خبرنگاران خواست كه سوال نپرسند چرا كه نشست امروز تنها ضيافت افطاري به خبرنگاران و شنيدن مشكلات و پيشنهادت آنهاست اما نخستين سوال را خبرنگاري در خصوص تعطيلات عيد فطر پرسيد.

سخنگوي دولت در جواب گفت: به احتمال زياد چهارشنبه عيدفطر است و در خصوص تعطيلي روز پنج شنبه نيز يكشنبه در نشست هيات دولت تصميم‌گيري مي‌شود.

** خبرنگار كيهان درباره پيشنهادات براي هر چه بهتر برگزار شدن نشست‌هاي خبري سخنگو، خطاب به سخنگوي دولت گفت: كاش ما مي‌دانستيم تا خودمان را آماده مي‌كرديم و پيشنهادات مطلوبي را براي ارائه در اين نشست با خود مي آورديم كه الهام با لبخند در جواب گفت: ببينيد ما چه مي‌كشيم كه همواره در مقابل سوالات متعدد شما قرار مي‌گيريم.

** خبرنگار كيهان در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در خصوص تقويت تيم رسانه‌اي دولت براي اطلاع رساني مطلوب تر درباره فعاليت‌ها و عملكرد قوه مجرييه، گفت: متاسفانه با وجود گذشت يك ماه از سخنان ايشان، تاكنون هيچ اقدام جدي براي ترميم تيم رسانه‌اي رييس جمهوري انجام نشده است. الهام در اين خصوص اظهار نظري نكرد اما نكاتي را ياداشت كرد.

** همان خبرنگار دوباره به سخنان مقام معظم رهبري درباره پرهيز از تخريب دولت اشاره كرد و گفت:با اين وجود در هفته گذشته شاهد بوديم كه حسن روحاني بدون رعايت اين ملاحظات به شدت به دولت احمدي نژاد حمله كرد، شما تا كي مي‌خواهيد در مقابل اين حملات سكوت كنيد و پاسخ ندهيد؟ كه سخنگوي دولت بازهم با لبخند از پاسخ به اين سوال عبور كرد.

**خبرنگار روزنامه مردم سالاري خطاب به سخنگوي دولت گفت: من از شما تشكر مي كنم چرا كه به ما به عنوان منتقد دولت همواره اجازه داده‌ايد سوالات خود را بپرسيم و هرگز ممانعتي براي ما ايجاد نشد و ما به همين منظور صميمانه از شما قدرداني مي‌كنيم.

** وي همچنين در خصوص تاخير در سفر ثمره هاشمي مشاور ارشد رييس جمهوري سوال كرد. الهام در جواب گفت: دولت آمريكا از ابتدا قرار بود كه براي مشاور ارشد رييس جمهوري ويزا صادر كند اما به وعده خود عمل نكرد و بعد هم اعلام كردند كه ويزا صادر شده اما تا به تهران برسد يك روز طول مي‌كشد، به همين منظور و براي جلوگيري از تلف شدن زمان، آقاي ثمره روز بعد به ژنو سفر كرد و پيش بيني ما اين بود كه وي روز دوم به ما ملحق شود، اما اين اتفاق نيفتاد و آنها بازهم تعلل كردند و در نهايت او روز آخر رسيد و در چند نشست شركت كرد.

** خبرنگار تلويزيون كويت هم در خصوص تعطيلي عيد فطر سوال كرد و گفت: در كشورهاي عربي به مناسبت عيد فطر سه روز تعطيل است در حالي كه در جمهوري اسلامي ايران تنها يك روز تعطيل .

الهام نيز در اين خصوص تصريح كرد: با توجه به اين عيد فطر عيد بسيار بزرگي براي جهان اسلام و همچنين مورد علاقه مردم شيعه و سني ايران است، دولت با اضافه شدن زمان تعطيلي آن به سه روز مخالف نيست بلكه موافق است اما برخي در كشور اعتقاد دارند كه زمان تعطيلي در كشور زياد است و به هر ترتيب نياز به تصويب مجلس دارد و اگر مجلس تصويب كند، دولت موافق افزايش آن خواهد بود.

** خبرنگار روزنامه قدس هم از الهام پرسيد امسال شاهد بوديم كه لحن رييس جمهوري نسبت به گذشته صريح تر بود، دلايل آن چه بود؟ سخنگوي دولت پاسخي به اين سوال نداد و بازهم تنها به يادداشت نكاتي اكتفا كرد.

** خبرنگار ايرنا هم از سخنگوي دولت خواست كه درصورت امكان در خصوص حاشيه ها و ناگفته‌هاي سفر رييس جمهوري به نيويورك مطلبي را براي خبرنگاران تشريح كند، الهام با تبسمي خطاب به خبرنگار ايسنا كه به نيويورك اعزام شده بود گفت، شما كه آنجا بوديد، بگوييد.

وي هم در جواب گفت : آقاي دكتر ما عادت داريم بنويسم؟ فردا در حاشيه‌هاي سفر همه ناگفته‌هاي آن را بازگو مي‌كنم.

** خبرنگار باشگاه خبرنگان هم از الهام سوالي را پرسيد. الهام نيز گفت:
شما قبلا باشگاه خبرنگاران جوان بوديد، پس جوان آن چه شد و چرا آن را حذف كرديد؟
خبرنگاران هم در جواب گفتند، آخر اين‌ها ديگر پير شدند بنابراين جوان آن را برداشتند.

** خبرنگار ديگري از الهام سوالي در خصوص دستاوردهاي سفر رييس جمهوري به نيويورك پرسيد؟ سخنگوي دولت خطاب به وي گفت: شما خيلي كم در جلسات حاضر مي شويد، اين خبرنگار هم در جواب گفت: اولين بار است كه شركت مي‌كنم.

الهام با خنده گفت: پس شما براي خوردن افطار آمديد.

در اين هنگام صداي ربنا از تلويزيوني كه در اتاق مجاوري كه كنفرانس خبري برگزاري مي‌شد، به گوش رسيد و به همه روزه داران در اين نشست خبري يادآوري كرد و كه وقت اذن است.

آقاي الهام هم با خنده گفت: صداي ربنا مي‌آيد بايد يواش يواش نشست را تمام كنيم، البته اين ربنا و اذان آن قدر طولاني مي‌شود كه وقت افطار هم مي گذرد.

** در پايان اين نشست خبرنگاران روزه دار نماز جماعت را به امامت سخنگوي دولت اقامه كردند و بعد از صرف افطاري بازهم برخي خبرنگاران دور ميزي كه سخنگوي دولت نشسته بود، حضور يافتند و الهام بيش از ‪ ۴۰‬دقيقه در مورد سفر احمدي نژاد به نيويورك خاطراتي شيرين و شنيدني را براي آنها بيان كرد سخنگوي دولت، گفت: دانشجويي به من گفت، احمدي نژاد ما را به ياد مبارزان و آزاديخواهاني مي‌اندازد كه امروز عكس هايشان در كتاب‌ها چاپ شده و نامشان به عنوان سمبل آزاديخواهي، شجاعت و مبارزه با استبداد در اذهان ملت‌ها زنده است.

**البته‌اي كاهش سخنگوي دولت اجازه مي‌داد كه برخي ازاين خاطره‌ها را به طور كامل منعكس كنيم.
 يکشنبه 7 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن