تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820962466




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/ديدار وزيران امور خارجه ايران و امارات/ متكي خبر داد: آمادگي ايران براي توسعه همكاري در كليه زمينه‌ها با ابوظبي


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: /ديدار وزيران امور خارجه ايران و امارات/ متكي خبر داد: آمادگي ايران براي توسعه همكاري در كليه زمينه‌ها با ابوظبي
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي خارجي - ايران

وزيران امور خارجه ايران و امارات بر ضرورت افزايش همكاري‌هاي تهران ـ ابوظبي در كليه زمينه‌هاي سياسي، اقتصادي، منطقه‌يي و بين‌المللي تاكيد كردند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، منوچهر متكي در ديدار با شيخ عبدالله بن زائد آل نهيان با اشاره به رشد روز افزون همكاري‌هاي تجاري و اقتصادي ايران و امارات در براي منافع دو طرف، اراده سياسي دو كشور را براي توسعه و تحكيم مناسبات مهم توصيف كرد.

او برگزاري كميسيون مشترك دو كشور را مبناي مناسبي براي تنظيم همكاري‌هاي اقتصادي و تجاري دو كشور خواند و آمادگي كشورمان را براي توسعه همكاري‌ها در كليه زمينه‌هاي مورد علاقه دو طرف اعلام كرد.

وزير امور خارجه امارات نيز با اشاره به ضرورت گفت‌وگو و رايزني دو كشور پيرامون روابط دو جانبه و موضوعات مهم منطقه‌يي و بين‌المللي بر علاقه امارات براي توسعه روابط با ايران در كليه زمينه‌ها تاكيد كرد.

وي با مهم توصيف كردن سفر اخير رييس‌جمهور اسلامي ايران به ابوظبي و سفر نخست وزير امارات به تهران در جهت ايجاد تفاهم و تحرك بيش‌تر براي رشد و گسترش مناسبات بين دو كشور، برگزاري اجلاس آتي كميسيون مشترك را براي تقويت همكاري‌ها بسيار با اهميت خواند و از سفر قريب الوقوع خود به تهران خبر داد.

شيخ عبدالله تصريح كرد: اينجانب به شما اطمينان مي‌دهم كه امارات كاملا علاقمند به تقويت روابط با ايران است و معتقديم كه بايد به صورتي سازنده و مثبت در جهت همكاري‌هاي منطقه‌يي و فرامنطقه‌يي از جمله در زمينه انرژي، سرمايه‌گذاري‌هاي اقتصادي، آموزشي و توسعه اجتماعي گام برداريم.

دراين ديدار هم‌چنين پيرامون مقوله انرژي تجديدپذير بحث و تبادل نظر شد.

انتهاي پيام
 يکشنبه 7 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن