تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 31 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1807410856




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در بيانيه اي اعلام شد:تقدير شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي از حضور يكپارچه امت در راهپيمايي روز قدس


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در بيانيه اي اعلام شد:تقدير شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي از حضور يكپارچه امت در راهپيمايي روز قدس
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي و ستاد مركزي انتفاضه و قدس با صدور بيانيه اي از حضور پرشور، معنوي و يكپارچه امت خداجو و حق طلب ايران اسلامي به جهت شركت در راهپيمايي عظيم و مردمي روز جهاني قدس تقدير و تشكر كرد.

به گزارش خبرگزاري مهر، در اين بيانيه آمده است ديروز مسيرهاي هشتگانه، خيابان آزادي، ميدان انقلاب و سنگ فرش هاي اطراف دانشگاه تهران ، خيابان هاي منتهي به ميعادگاههاي نماز جمعه در سراسر كشور شاهد حضور ميليوني مردمان مومن روزه دار، اعم از زن و مرد و كودك و پير و جوان، براي اعلام حمايت همه جانبه از ملت مظلوم و قهرمان فلسطين بود ، ديروز نداي حق طلبي و حقيقت جويي مردمي ظلم ستيز، امتي آزاده به همراه ساير كشورهاي مسلمان همزمان با روز جهاني قدس، روز همدردي با ملت مظلوم فلسطين و روز رهايي قدس شريف، در جهان طنين انداز شد.

در ادامه آمده است : تجلي حضور و تلاءلو انوار آزاديبخش اين خيزش عظيم لرزه براندام نحيف استكبار جهاني و اركان رژيم صهيونيستي انداخت و ستون هاي سست و پايه هاي غيراصولي رژيم ترور و وحشت اسرائيل را در هم كوبيد ، ديروز ايران اسلامي يكپارچه به پا خاست تا به خلق حماسه حضور بي بديل و بي نظير، طنين رهايي و آزادي را در گوش جهان زمزمه نمايد.

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خاطرنشان كرده است : ديروز، مردم هوشيار و بيدار دل ميهن عزيزمان آهنگ قدس شريف نموده و آزادي آن را فرياد زدند و با غريوي رعد آسا جهان را بر سر اسرائيل آوار كردند. ديروز، هيچ كس در خانه ها نمانده بود ، همه يكپارچه و يكدل و يكصدا با بانگ تكبير و تسبيح و فريادهاي خروشنده "مرگ بر آمريكا" و "مرگ بر اسرائيل" مهر سكوت را برلبان سياستمداران در فضاي بين المللي شكسته و نسبت به ظلم و جور و ستم وارده به مردم مظلوم و بي گناه فلسطين قيام نمودند.

در ادامه اين بيانيه مي خوانيم : ديروز، ايران اسلامي يكپارچه در قيامي عظيم خروشيدن گرفت و قصد قدس شريف را فرياد زد، ديروز، مسيرهاي منتهي به ميعادگاههاي نماز جمعه تجلي حضور سبز و اتحاد ملي و انسجام اسلامي ملتي بيدار و آزاده بود كه با حضور پير زنان و پيرمردان همراه با خردسالان و جوانان برومند خويش گوش فلك را از طنين فرياد خود كر و چشم دشمنان اسلام و آزادي را از نور هيبتش كور ساختند. ديروز، صحنه اي كوچك و نمادي عظيم از همبستگي غير قابل فصل ملت ايران و ملت هاي مسلمان و آزاده جهان با اولين قبله گاه مسلمانان بود، قبله گاهي كه اميد همه بيداردلان آزاده و آزادانديش است. قبله گاهي كه ميعادگاه دل هاي عاشق آخر منجي عالم بشريت و وعده داده شده الهي در مصاف كروبيان عرش نشين با تربتيان فرش نشين، آغازين محل قيام موعود در نبر نهايي حق و باطل و سرزمين آمال و آرزوهاي بشريت در طول دوران .

در بخش ديگري از اين بيانيه آمده است : ديروز، ايران اسلامي گاه پيوستن مسجدالاقصي و قدس شريف، اين پاره تن اسلام را به جامعه اسلامي نويد داد، جمعه ، مردم شريف و فهيم ايران اسلامي در صفوفي به هم پيوسته با قلب هايي مملو از عشق به رهايي قدس شريف، با گام هاي استوار، قامت هايي رشيد و استوار چون صلابت كوه، نفرت و خشم خود را نسبت به اقدامات ضدبشري، غيرقانوني و نامشروع رژيم جعلي اسرائيل غاصب ابراز و انزجار خود را با مشت هاي گره كرده و شعارهاي كوبنده خود بار ديگر اعلام نمود، ديروز، صحنه هايي از شور، عشق و احساس به تصوير درآمد و جوانه هايي از اميد از خاك تيره سربرآورد و شگفت و نسيم رحمت و صباي آزادي، قدس را در بر گرفت و طوفان خشم و انزجار ملل مسلمان و آزادگان جهان نثار لانه سست و عنكبوتي اسرائيل جنايتكار شد و آنچه در اين جوشش ايمان خروش بر همگان عيان شود، غرش رعد است كه بدل به طوفان شود.

در بخش پاياني اين بيانيه مي خوانيم : "اي ملت قهرمان! حضور سبزتان و گام هاي استوارتان را در رمي جمرات شياطين جني و انسي و حضور در راهپيمايي ضد صهيونيستي روز جهاني قدس را مي ستاييم و بدان افتخار مي كنيم". اي امت خداجو و امت حق طلب درودتان باد، درود؛ درود بر اين همه عشق و ايثار، ايمان و جوشش و فرياد در آزادي قدس شريف و فلسطين قهرمان كه ديروز آفريديد و همگان را به تحسين خويش واداشتيد.
 شنبه 6 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن