تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821166809




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيروزي پرسپوليس قبل از شهرآورد


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: پيروزي پرسپوليس قبل از شهرآورد
تيم فوتبال پرسپوليس تهران درچارچوب رقابت هاي فوتبال ليگ برتر تيم فوتبال پگاه گيلان را در ورزشگاه آزادي شكست داد.
ديشب در آغاز هفته هشتم ليگ برتر هفت ديدار برگزار شدكه در مهمترين ديدار پرسپوليس با دو گل از سد پگاه گذشت تا به صدرجدول نزديك شده و قبل از شهرآورد يك برد روحيه ساز بدست آورد.

پرسپوليس با 2 گل از سد پگاه گذشت
تيم فوتبال پرسپوليس تهران درچارچوب رقابت هاي فوتبال ليگ برتر تيم فوتبال پگاه گيلان را در ورزشگاه آزادي شكست داد. بازيكنان تيم پرسپوليس تهران دراين بازي توانستند 2 بار دروازه پگاه گيلان را توسط كريم باقري در دقيقه 34 و ابراهيم توره در دقيقه 78 باز كنند. اين درحالي است كه كريم باقري يك پنالتي را نيز در اين بازي از دست داد.
95 هزار تماشاگر از نزديك شاهد اين ديدار بودند.
درادامه رقابت هاي هفته هشتم ليگ برتر فوتبال ايران تيم برق شيراز پنجشنبه شب با شكست تيم مس كرمان به صدر ليگ برتر بازگشت. دراين ديدار تيم برق شيراز با نتيجه 4 بر1 تيم مس كرمان را از پيش رو برداشت و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به تيم هاي پيكان قزوين ،‌پرسپوليس تهران و ذوب آهن اصفهان به صدر جدول ليگ برتر صعود كرد.
درادامه اين رقابت ها روز شنبه هفته جاري استقلال تهران به ديدار راه آهن شهرري مي رود و تيم فوتبال ملوان بندر انزلي روز يكشنبه ميزبان تيم سايپاي كرج خواهد بود.

تشويقي بي‌سابقه علي كريمي در ورزشگاه
علي كريمي در ديدار برابر پگاه گيلان موفق شد پس از سال‌ها در تركيب تيم پرسپوليس به ميدان برود.
هواداران حاضر در ورزشگاه آزادي قبل از شروع مسابقه و با درج نام وي در تابلوي ورزشگاه، وي به مدت 20 دقيقه تشويق بي‌سابقه‌اي شد؛ در حاليكه چنين حمايتي در سال‌هاي گذشته در ورزشگاه آزادي مشاهده نشده بود.
* همسر افشين قطبي همراه حاجي باقر، مدير برنامه‌هاي سرمربي نيز با حضور در جايگاه خبرنگاران، مسابقه برابر پگاه را تماشا مي‌كند.
* علي نظر محمدي، دروازه‌بان پگاه گيلان قبل از شروع مسابقه و در حالي كه براي گرم كردن به زمين آمده بود، به دليل تحريك هواداران مورد انتقاد قرار گرفت.
* 50 هوادار از گيلان به تهران سفر كرده و با حضور در ورزشگاه آزادي، پگاه را تشويق كردند.

قطبي با پرچم قرمز در آزادي دور افتخار زد
افشين قطبي قبل از شروع اين بازي با پرچم قرمز، در زمين چمن آزادي دور افتخار زد كه هواداران با مشاهده اين صحنه، به شدت وي را تشويق كردند.
* پژمان نوري، هافبك پرسپوليس قبل از شروع مسابقه به سوي نيمكت پگاه گيلان رفت و براي حضور در اين ميدان، از مسئولان تيم سابق خود اجازه گرفت .
* عليرضا نيكخبت، مهاجم و دي كارمو، مربي پرسپوليس با لباس شخصي و با حضور در جايگاه ويژه، مسابقه برابر پگاه را تماشا كردند.
* مسعود عنايت، رئيس كميته داوران همراه يك ناظر از AFC عملكرد سعيد مظفري‌زاده را با حضور در ورزشگاه آزادي، مورد ارزيابي قرار دادند.
* 17 جانباز در كنار زمين چمن ورزشگاه آزادي با بر تن كردن پيراهن قرمز، مسابقه تيم‌هاي پرسپوليس و پگاه را تماشا كردند.

سپاهان با 2 گل فولاد را شكست داد
تيم هاي فولاد مباركه سپاهان و فولاد خوزستان در هفته هشتم ليگ برتر و در ورزشگاه فولاد شهر با يكديگر ديدار كردند و در پايان، نماينده اصفهان 2 بر صفر به پيروزي رسيد.
احسان حاج صفي در دقيقه 9 و هادي اصغري در دقيقه 51 براي سپاهان گلزني كردند تا مردان فيرات 3 امتياز را كسب كنند.
محسن قهرماني، داور مسابقه به عبدالوهاب ابوالهيل، حجت زادمحمود از سپاهان و محسن رحيمي از تيم فولاد كارت زرد نشان داد.

فجر سپاسي در مشهد ابومسلم را شكست داد
ديدار ابومسلم مشهد و فجر مقاومت سپاسي در ورزشگاه ثامن برگزار شد و در پايان، ميهمان شيرازي 2 بر يك به برتري رسيد و 3 امتياز را به دست آورد.
سعيد خاني در دقيقه 11 براي ابومسلم گلزني كرد؛ اما رضا خالقي فر در دقيقه 13 و محمود محمدي در دقيقه 73 گل هاي پيروزي بخش فجر را وارد دروازه حريف كردند تا تيم شيرازي با برتري به خانه برگردد.
هدايت ممبيني، قضاوت اين بازي را برعهده داشت كه در دقايق پاياني با دادن 2 كارت قرمز، بازيكنان تيم فجر و ابومسلم را از زمين اخراج كرد. وحيد عسگري از ابومسلم و مهدي شجاعي از فجر كارت قرمز گرفتند.

استقلال اهواز بازي برده را به پيكان واگذار كرد
ديدار تيم هاي فوتبال استقلال اهواز و پيكان قزوين در ورزشگاه تختي اهواز برگزار شد و در پايان، نماينده قزويني 3 بر 2 به برتري رسيد.
حميد هدايتي در دقيقه 11 با گل به خودي و ناصر شكرون در دقيقه 18 براي استقلال اهواز گلزني كردند و در ادامه، علي قرباني در دقيقه 45+2، سيدمهدي سيدصالحي در دقيقه 71 و حميدرضا طهماسبي در دقيقه 77 براي پيكان گلزني كردند تا 3 امتياز مسابقه به اين تيم برسد.
نويد مظفري، داور مسابقه با دادن كارت هاي زرد به حميدرضا رجبي،‌ محمد آقامحمدي و هيثم كاظم، بازيكنان استقلال را جريمه كرد.

صبا در قم مقابل پيام متوقف شد
تيم هاي فوتبال صبا باتري و پيام خراسان در ورزشگاه يادگار امام به تساوي رضايت دادند.
ديدار تيم هاي صبا قم و پيام خراسان در ورزشگاه يادگار امام برگزار شد و در پايان، هر دو تيم با تساوي بدون گل به كار خود پايان بخشيدند.
رحيم مهر پيشه داور مسابقه به محمد مطوري، مرتضي برگي زر، ماكسيمو، عليرضا خليلي و محسن ارزاني را از پيام خراسان و عادل كلاه كج، مرتضي اسدي و حميد سرآباداني را از تيم صباباتري كارت زرد نشان داد.

پاس همدان و ذوب آهن در ورزشگاه قدس به تساوي رضايت دادند
تيم هاي فوتبال پاس همدان و ذوب آهن اصفهان در هفته هشتم ليگ برتر و در ورزشگاه قدس همدان با يكديگر ديدار كرده و به تساوي 2 بر 2 رسيدند.
جواد شيرزاد در دقيقه 8 و حنيف عمران زاده در دقيقه 86 براي پاس گلزني كردند. هر دو گل ذوب آهن به وسيله ايگور كاسرو در دقايق 26 و 44 به ثمر رسيد.
قاسم واحدي، داور مسابقه در دقيقه 66 با دادن يك كارت قرمز به مصطفي صالحي نژاد بازيكن ذوب آهن، او را از زمين اخراج كرد تا ذوب آهن 10 نفره به كارش ادامه دهد.
 جمعه 5 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن